Amy dat wordt klussen! wel balen van de buikpijn!
Hier nog steeds geen ongi te bekennen… :? morgen is mijn NOD ben benieuwd, heb een wat steekjes onder in mijn buik dus de ongi zal morgen wel doorbreken denk ik
Nee ik had steekjes Amy
Nou dan zou die toch morgen wel weer licht moeten worden hoor ik had ook 2 dagen flinke streep en toen was het gebeurd.
Engel… misschien zijn het juist wel andere steekjes?
ja, morgen moet hij wel weer lichter zijn denk ik.
alex zat anders aan zwangerschap te denken, als hij zo lang positief blijft :mrgreen: maar dat lijkt me niet. zit vandaag op dag 20…
betekent wel een langere cyclus, want moet minstens een luteale fase hebben van 10 dagen toch ofzo?
Ja Sanne ik hoop echt dat jij gelijk hebt, maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi moet worden. ben nu aan het twijfelen, want ik kan echt niet tegen dat onzekere gedoe. Pff wordt ik helemaal geirriteerd van haha!
dus nu aan het denken om morgenvroeg toch nog die (vroege) test die ik nog heb liggen alvast te doen (als ik natuurlijk dan nog niet ongi ben!) want wil gewoon weten waar ik aan toe ben, al denk ik dat ik dat eigenlijk al wel weet Maar heb geen andere testen in huis, dus zal het dan met die moeten doen en anders kan het pas dinsdagochtend (als ik dan nog niet ongi ben) pff wat een gedoe allemaal haha
Wat zouden jullie doen?
dan test je morgenochtend toch engel… dan weet je waar je aan toe bent…
dit grapje brengt me trouwens wel steeds dichter bij de uitgerekende datum van 5 juni… :inlove:
Ik zou ook gaan testen, je bent nu sowieso 2 dagen later. Maar als je zelf zo,n gevoel hebt van ja ik ga toch ongeseld worden, dan wachten tot di of wo.
Dat zou wel een hele korte cyclus zijn, maar goed het kan op zich wel, ik hoor wel eens gekkere dingen. Ik ga er vanuit dat die van jou morgen weer negatef is hoor.
Engel ik heb zowel bij Inge als bij deze zwangerschap gedacht gewoon ongesteld te worden, doordat ik ook van die ongi achtigesteekjes had. Dus wie weet, wil je natuurlijk niet al te veel hoop geven en dan blijkt het morgen toch niet zo te zijn. Maar ik zal zeker voor je duimen morgenochtend.
Dankje Mascha!
Maar ja ik heb natuurlijk vrijdag ook al negatief getest dus dan is de hoop toch al bijna helemaal weg, maar ik kan echt niet tegen die onzekerheid. dus ga denk ik morgenvroeg toch maar een testje doen (als ik dan nog niet ongi ben) en dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben, want vandaag of morgen zou mijn NOD moeten zijn.
1ste maand na stoppen met de pil had ik 30dgn cyclus en vorige maand 31dgn. En beide keren 's ochtends ongi geworden, en hoop toch echt dat als ik inderdaad niet zwanger ben mijn cyclus ook niet langer is dan 31dgn. Vind dit eigenlijk al te lang haha
Maar lieve engel ik teste vrijdag ook zwaar negatief al was dat met een wondfo test en zaterdag positief, dus dat zegt o ok niets. :hug:
Hoe dan ook, duimen draaien of om snel ongesteld te worden maar het liefst voor een dikke 2 e streep :hug:
Ik duim ook hoor Engel! Ik had 10 dagen na mijn eisprong ook een omowitte test. En zie, 1-2 dagen later verschijnt er wel een streep. Een of twee dagen kan echt verschil maken. Ik duim
Goedemorgen!
Engel ik duim voor je dat de ongi niet gekomen is en dat je misschien rem mooie positieve test in handen hebt!
Hier is de buikpijn gelukkig weer gezakt. Hebben gisteravond ook nog geklust. Kan niet twijfelen of ik mijn ei gemist heb in elk geval! Benieuwd wat mijn ovutest straks zegt. En dan gaat het ellendige wachten weer beginnen…
Zometeen Jayden naar school brengen, hij mag vanmorgen weer wennen
Ja, zie dat mijn banner onder de 10 dagen is gekomen, als zal dat niet kloppen
Morgen meiden
Engel en ?
Amy, dan zal je nu vast negatiefbtesten, zeker als de buikpijn is gezakt. Nu idd maar wachten, wachten en nog eens wchten. Mannetje weer naar school spannend hoor. Hoe vindjij dat dat ie de hele ochtend weg is?
Hier vannacht slecht geslapen, steeds plassen en wist niet hoe ik moest liggen vanochtend echt last van buik en rug. Nouja rustige dag vandaag, roan alleen even naar de peuter en ik verder in de boeken van de badkamer, verder nog ff een bakje koffie bij opa en oma.
Fijne dag meiden.
Engel heb je toevallig al getest?
Mascha hoest met jou? Wanneer heb jij jou echo?
Sanne, dat weet ik nog niet. Moet woensdag naar de vk en dan zal ik wel meer horen. Begreep van een vriendin, die ook bij deze vk loopt dat ik kans heb op een eerdere echo, door mijn ma. Ik hoop dus deze week nog, want ondanks de kwaaltjes, ben ik soms hartstikke bang.
Snap ik meid :hug: :hug: , hier is de standaard tegenwoordig bij 8 weken en dan een vaginale en dan bij 12 nogmaals voor de termijn en die gaat dan via de buik
Had bij Inge me eerste al bij 6 weken, maar daar had de gyn die me ma had geconstateerd ook aangeven dat ik bij een volgende direct kon langskomen.
Spannend hoor Mascha! Hoop voor jullie allebei op een mooie echo!
Sanne, ja het is raar dat hij nu op school zit… Gewoon de hele ochtend alleen thuis… Ik zou Quincy nu bij me moeten hebben, even lekker tijd voor haar alleen :inlove: maar goed, dat is nu eenmaal niet zo… Het is stil in huis… Zometeen radio aan en even huis schoonmaken. Dat is wel ideaal zonder kleuter
Over echo’s: de gyn had aan mij ook doorgegeven dat ik mag bellen zodra we weten dat ik zwanger ben. Mag ook snel komen voor een echo. Een van mijn verloskundigen doet de opleiding tot echoscopiste, dus daar kan ik er hoop ik ook en aantal van krijgen. Hoop dat ik toch een beetje relaxed door een zwangerschap heen kan komen, al ben ik bang van niet.
Amy, ik ben bang van niet helaas. Ik had het al bij Inge, kan je na gaan. De angst met een volgende zwangerschap voor jouw moet nog groter zijn denk ik zo. :hug: Kom je bij een volgende zwangerschap direct onder de gyn te vallen? Ik hoop dat me woorden niet zo rot overkomen. Het is soms zo moeilijk om dingen te tikken.
Je woorden komen niet rot over, want het is nu eenmaal zo… Kon inderdaad onder de gyn, al mag ik wel kiezen, vk of gyn. Maar wil zelf ook heel graag bij de vk, heb bij hun een heel fijn gevoel… Dus niet maar even kijken hoe dat straks gaat…