Helaas wederom een negatieve test zoals verwacht maar ook nog geen ongi te bekennen en daar baal ik wel van want dan moet ik de volgende maand nog langer wachten!
Ik hoop dat de zwangeren snel een goede echo hebben!!! En een onbezorgde zwangerschap kunnen hebben!
Amy nou jij kunt inderdaad je ei echt niet gemist hebben!
Balen engel :hug:
Hier nog steeds een positieve ovutest…
Moet morgen toch echt lichter zijn?
He Engel wat vervelend nu, maar geen ongi is nog steeds positief nieuws hoor. :hug:
Engel :hug: :hug: , hoe voel je je verder?
Ja Amy die streep moet echt lichter gaan worden 3 dagen is wel erg uitzonderlijk volgens mij :think:
Ach ik had niet anders verwacht dan dat ie negatief zou zijn, maar toch stiekem heb je nog een klein beetje hoop.
Ongi is ook nog nergens te bekennen… dus daar baal ik dan wel een beetje van (tenzij die als nog voor 9mnd wegblijft )
Blijf wel een wat apart gevoel onderin mijn buik voelen, maarja dat is inmiddels ook al 3dgn zo dus zegt dus ook niks.
Dus nu nog langer wachten dan maar…
Amy raar dat je ovutest nog steeds positief is, maar wie weet is hij morgen wel een stuk lichter! Ik zou gewoon nog een keer klussen dan vandaag
Ik kom er amper aan toe om bij te lezen, maar wilde toch Sanne even feliciteren!
Ha, mijn ovutest is weer lichter, en vruchtbaar slijm is ook weg!
Eindelijk tijd
Amy klinkt goed, en zo te horen heb je er ook goed gebruik van gemaakt.
Engel, ben je wel eens vaker overtijd?
Bedankt spoon :inlove:
Amy, en nu maar in de wacht dan he
Engel, hoest nu met je? :hug:
ja, eerst donderdag nog, zaterdag 3 keer (:oops: :shifty:) en gisteravond nog een keer. en vanavond is ovutest lichter en vruchtbaar slijm over :dance: denk dus dat eisprong geweest is. en nu… het zenuwslopende wachten…
Jemineee amy 3 x :lol:
Ja dat wachten… Verschrikkelijk… Zou zo fijn zijn als je het direct kan testen he.
Engel heb je al gedacht aan testen met een andere test? Je zag het aan Sanne… Die testte direct positief.
Haha, waar haal je de tijd vandaan.
Vanmorgen dacht ik ongesteld te worden. Licht bloedverlies, maar op dag 25 van mijn cyclus al. En de rest van de dag niets. Ik weet het niet meer hoor, ook al die gekke bloeding vorige week.
Ja ik had eerst wondfo vrijdag en die gaf geen streep en zatwrdag clearblue, dus de ene test is de andere niet . Alleen had engel sensi die zijn toch gevoeliger, hoe dan ook blijf ik duimen
Spoon vreemd, herken dat ook helemaal niet, het is bij mij gewoon ongesteld en wel eens een doorbraakbloeding als ik de pil doorslik maar das dan wel meer dan een bloedimg
@Spoon Obasan wrote:
Haha, waar haal je de tijd vandaan.
Vanmorgen dacht ik ongesteld te worden. Licht bloedverlies, maar op dag 25 van mijn cyclus al. En de rest van de dag niets. Ik weet het niet meer hoor, ook al die gekke bloeding vorige week.
wie ik? :mrgreen:
tja, toen we wakker werden, 's middags toen Jayden weer eens sliep, en voor het slapen gaan
raar van je ongi…
Sanne, ik herken het dus ook totaal niet. Behalve dan die keer dat het mis ging voordat ik wist dat ik zwanger was, toen was het ook zo vaag.
En Amy ik bedoelde inderdaad jou
Hmm, wat is nu je plan, eerst afwachten of misschien straks och testen als her verder uitblijft?
Hmm, ik hoef natuurlijk pas donderdag ongesteld te worden. Dus ik wacht nog wel even af.
Das waar, we zullen het zien, afwachten