Juli 2012-stoppers

Zou kunnen Amy, lastig te zeggen bij iedereen is het weer anders. Jaa mooi dat jij allemaal nog hebt, logisch atuurlijk. Ik jump vanmiddag ff in de auot en ga dan naar de stad :wink:

Ja ben ook wel benieuwd naar die andere meiden, mja niet iedereen is ook zo actief geeft ook niet.

Engel? :pray:

Nou, hier blijft het vaag…

Wattan Spoon, nu weer weg je bloed?

Weg niet maar het blijft miniem. Dus dat is natuurlijk geen goed teken mocht het wonderbaarlijk genoeg wel gelukt zijn. Zeker na mijn ervaring de vorige keer ben ik een beetje huiverig.

Nou, streepje is weeraanwezig. Niet positief, maarwel goed te zien…

Om gek van te worden. Eerst kreeg ik maar hem streepje, nu heb ik er 2 en gaat hij niet meer weg :wall: :mrgreen:

Kan het geen bloed van een innesteling zijn?

Jeerje wat een onzekerheid beide spoon en amy, jijw met die 2 strepen, die zijn wel eef gevoelig en spoon met dat minieme bloed. Testje er tegen aan gooien?

Amy het is ook nooit goed :wink: maar ik snap dat je duidelijkheid wilt.

@Amy82 wrote:

Weet niet of dat nog kan, zou vandaag/morgen ongesteld moeten worden.

En dat testje heb ik gedaan, maar niet meteen ?morgens. Heeeeeeeeeeel licht streepje, morgenochtend maar weer dus

Oftewel jij neemt ik al zwanger Spoon :pray:

Ja erg he Sanne, het is nooit goed haha

Hier nog steeds geen ongi, vanmorgen testje gedaan…

wat denken jullie ervan???

Engel!!! :shock: Das een streep meissie!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Spoon Obasan wrote:

@Amy82 wrote:

Weet niet of dat nog kan, zou vandaag/morgen ongesteld moeten worden.

En dat testje heb ik gedaan, maar niet meteen ?morgens. Heeeeeeeeeeel licht streepje, morgenochtend maar weer dus

Doe dan een digitale die zwanger niet zwanger zegt, heb je veel meer duidelijkheid :pray: Wanneer stond dat streepje er, een 2e streepje is wel zwanger he :angel: :pray:

Jij bent hartstikke zwanger, gefeliciteerd!

Ja jullie zien ook echt een streep toch??? niet dat mijn ogen mij bedriegen… Kan het echt nog niet geloven… Blijf nog steeds heel de tijd naar de wc lopen om te kijken of ik al ongi ben!

Het streepje is nog wel licht dus doe vrijdagochtend nog een test en als er dan nog steeds 2 streepjes staan dan doe ik ook gelijk zo’n test van clearblue!

Ik heb de test al 10000x bekeken haha of ik dat streepje echt wel zie hahahaha

Nee das echt een streep en wel licht maar zeker niet onduidelijk! Gefeliciteerd :inlove:

Wow engel, geen twijfel mogelijk! Zwanger, gefeliciteerd!

Spoon, heb jij geen foto van je test?

Nu zijn alleen Moon, babyboom en ik nog niet zwanger…

Die van mij is echt veel lichter dan die van Engel, ik denk overigens wel dat er een streepje te zien is. Maar het is meer dat bloedverlies dat me dwars zit.

Dit is een mega vruchtbare topic want ik schrijf 1 maand met jullie mee en het is meteen raak :wink: Dus voor jullie komt die positieve test vast ook heeeel snel!!!

En de ovutesten… ik ben er fan van! haha 1 maand gebruikt en dit is het resultaat en die kruidvat testen 2 voor 5 euro ook daar dus fan van haha!

Amy wel raar van die ovutesten van jou…

En Spoon ze zeggen toch een streep is een streep maakt niet uit hoe licht! Kijk naar mij, ik heb 2 negatieve testen gehad en nu 2 dgn na mijn NOD pas een positieve test!!! dus alles kan!

En Amy het kan bijna niet anders dan dat je zwanger bent :pray: