Jaik ben ook wel benieuwd spoon, trouwens ik snap dat je je daar zorgen over maakt, maar ik goor ook heel veel goede verhalen die minimaal bloed verliezen en toch 9 maanden later een gezond beebje hebben
De vorige keer was er wel meer bloedverlies, maar toen ging het dus niet goed. Dat vage gedoe vind ik maar niets
Ik snap je zorgen ook wel Spoon, wanneer ga je een nieuwe test doen???
Als die dan positief is zou ik gewoon de Huisarts ff bellen.
Ik ga heel hard voor je duimen dat hij positief gaat zijn!! en dat dat stomme bloedverlies stopt!
Owke wel reden voor meer stress, jeetje meid, wat vind ik dit vervelend :hug: :hug:
@Spoon Obasan wrote:
En Amy het kan bijna niet anders dan dat je zwanger bent
Nee joh. zware ongi gehad, op cd 10 begonnen met klussen en testen. Op cd 20 pas donker streepje en op cd 21 een positieve test. zit nu op cd 24…
Morgenochtend, dat is toch het meest betrouwbaar denk ik.
Ik zou dan wel een digitale halen, die zijn wel duurder, maar ook meteen goede zekerheid
Engel hoe onrustig ben je, kan je het al bevatten?
@Spoon Obasan wrote:
Morgenochtend, dat is toch het meest betrouwbaar denk ik.
Ja
Ik hoop het zo voor je!
Ik ook,
Damn vruchtbaar en hopelijk blijft het voor iedereen goed gaan
Nee kan het helemaal nog niet bevatten, blijf maar kijken naar die test en tegen mezelf zeggen ja er staan echt 2 streepjes! Ben nu net zo’n stuiterbal die door de kamer huppelt hahaha
Spoon ik ga heel hard duimen dat je morgenvroeg een positieve test hebt! en ja met ochtendurine is het beste!
Bah, ik wil ook…
Ben alleen thuis, Jayden is logeren, mis mijn meisje nu zo…
Wat zegt je man/vriend??
Amy :hug: :hug: , dat is toch ook zo begrijpelijk, ik hoop dat je snel een pos test hebt, dat verrekte wachten
Die weet het nog niet :oops: wil het hem niet over whatsapp ofzo vertellen dus… Maar die zal heeel blij zijn! die had nog minder geduld dan ik hahaha!
Amy :hug: :hug: :hug:
Engel, niet twijfelen! Deze test is overduidelijk positief! :inlove: :dance:
Engel meid je hoeft echt niet te twijfelen, dat 2de streepje staat er hoor!!! Gefeliciteerd. :-*
Ik ben vandaag bij de vk geweest en heb meteen een afspraak voor een echo meegekregen. Morgen om 14.00 hebben we hem gewoon al.
Kitten, dat is lekker snel
Amy :hug:
Engel, kan je hem niet bellen?
Morgen moet ik weer werken, dus jullie zullen nog even op het testresultaat moeten wachten
Oh, en ik ben dus wel nog steeds misselijk. En als het raak is zou het wel wonderlijk zijn. Dan is 1x 2 a 3 dagen voor de ovulatie blijkbaar ook voldoende
Vanaf 5 dagen voor de ovu kan het al raak zijn , hele goeie zwemmertjes dus dan
Mascha fijn dat de echo zo snel is!!!
en toch kan ik het nog steeds niet geloven hoor! zeker omdat ik eerst die 2 negatieve testen had! Maar vrijdag nog even afwachten en als het dan nog steeds 2 streepjes zijn en als ik dan ook zo’n clear blue digital zal doen dan zal het wel meer werkelijk worden!
Spoon ja ze zeggen inderdaad dat je al paar dagen voor de ovu zwanger kunt worden als je man goed zaad heeft
Dadelijk werken!