Engel, weet je vriend/man het ondertussen al?
Ik heb speciaal om een vroege echo gevraagd en er werd ook niet moeilijk om gedaan. Heb zo direct rond de 12 weken ook gewoon nog me termijnecho als die van morgen goed blijkt te zijn.
Spoon, ik duim voor je hoor.
Ja vriend was helemaal verbaasd en blij! Kan het ook haast nog niet geloven dus we wachten vrijdag nog braaf af en dan geloven we het pas echt denk ik! Het is nu echt nog heel onwerkelijk!!!
Engel ik vond je test erg geloofwaardig hoor Wat zou je uitgerekende datum zijn?
Ik ook, zou er absoluut niet aan twijfelen. Wat leuk dat je man zo reageerde :inlove: :thumbup:
4 dagen na mijn eerste positieve ovutest van zaterdag is het streepje eindelijk echt licht! Weer een opluchting
Nu hoop ik over 2 werken, of eigenlijk volgende week vrijdag al, een mooie positieve zwangerschapstest te hebben!
Ben benieuwd Amy of jij ook al die kwaaltjes al snel krijgt net als mij, jullie hebben flink geklust dus zou echt geen reden kunnen bedenken waarom het niet raak zou kunnen zijn.
Ik hoop het zo Amy!
Sanne, wat is nu jouw uitgerekende datum?
Ik heb hem toch maar aangepast naar 16 mei
Ja ik zie er opeens een paar dagen bij, klopt dat?
Klopt ik ben nu uitgegegaan van laatstemenstruatie en niet van deeisprong, scheelt 3 dagen
@Sennapen wrote:
Ben benieuwd Amy of jij ook al die kwaaltjes al snel krijgt net als mij, jullie hebben flink geklust dus zou echt geen reden kunnen bedenken waarom het niet raak zou kunnen zijn.
Ik ook niet :shifty:
We hebben goed geklust, ben altijd snel zwanger, na bevalling raak je ook snel zwanger…
Ja ik ben daar ook benieuwd naar! Had vanmiddag ongi krampjes…
Nog 12 dagen :wall:
@Sennapen wrote:
Klopt ik ben nu uitgegegaan van laatstemenstruatie en niet van deeisprong, scheelt 3 dagen
Is toch ook de bedoeling eigenlijk? Tijd van innesteling scheelt ook altijd wat.
Klopt, waarom ik datvdeed weet ik niet, maar dat wil de vk ook niet weten namelijk, die vond alleen de laatste menstruatie belangrik, dus ik weet niet zat me Elf een paar dage in te dekken ofzo, ik vind het wel spannend namelijk zo vroeg een echo.
Bij mij gaat dat ook bijna een week schelen. Had mijn positieve test op dag 20 natuurlijk, en dan moet de eisprong nog komen! Dus dat zal straks, als het raak is natuurlijk, ook niet kloppen.
Amy is hoop heel hard met je mee! En uiteraard voor de andere dames ook!!
Mijn uitgerekende datum zal 20 mei zijn als k uit ga van mijn laatste menstruatie en 22 mei als ik uit ga van mijn ei dus ben benieuwd!
Engel, wat fijn dat je vriend zo enthousiast reageerde!!! Heerlijk.
Amy, met al dat geklus van jullie zou het toch niet anders mogen zijn denk ik zo. en inderdaad na een ma en zeker na een bevalling ben je hartstikke vruchtbaar, dus
spoon ging jij nou ook nog testen? Zo ja heel veel succes
Nou…
Ik moet het echt veel beter bij gaan houden dit forum!
Engel gefeliciteerd! Kei goed zeg! Woh! Was as vrijdag eigenlijk je officielle NOD?
Nou ik zit op dag 23 van de 28…
Vanochtend heb ik me echt niet lekker gevoeld toen ik wakker werd. Mijn buik die aan het draaien was en een brok in mijn keel. Ook vandaag heel de dag steken gehad in mijn borsten.
Wil ik dit voelen?/of is het echt zo…?
Ik heb gisteren al een testje uit nieuwschierigheid gedaan maar helaas ( was ook nog echt te vroeg). Ik weet gewoon niet wanneer ik moet gaan testen. as dinsdag is mijn NOD. En vrijdag heb ik een bruiloft.
Beetje moeilijk ivm de drank haha. En iedereen kent mij als een feestje…Wijntje! Pffff…Help help help!
Zo ik ben ook ff en dag werken…
Engel: die is dus echt positief: Gefeliciteerd!! :inlove:
Spoon: denk aan je morgen, ben benieuwd.
Amy: ik wacht met je mee.
Hier is inmiddels het vruchtbare slijm verdwenen. Vandaag de hele dag last van mijn onderbuik, beetje steken. Eisprong??? Maar ja, manlief heeft ook last van zijn buik en zeker geen eisprong :mrgreen: . Misschien iets verkeerds gegeten…
Sanne, nog leuke kleding kunnen scoren.
Hier staat op zolder nog een hele volle zak met positiekleding, hoop het snel aan te kunnen…
Wou dat we een dikke week verder waren, ben namelijk misselijk :roll:
Moon, ik duim ook zo voor jou!