Moon en amy, me duimpjes draaien voor jullie beide.
Succes mascha vandaag
En bb je was idd wel eeg vroeg met testen zou gewoon wachten tot dinsdag dan u.
Moon en amy
En moon nee, niets gevonden, ik zat tussen z2 maten in, 38 paste wel maar zat wat strak qua die broek en de 40 broek die slobberde, dus ik denk doe het maar niet, ik was bij de miss eram viel enorm tegen. Ook prenetal en dan hebben ze mini paskamers en het staat er zoveel dat je eigenlik niet eens met een peuter in de kinderwagen ergens bijkan, dan vind ik het al leuk geweest, h&m schijnt ook te hebben maar kon ik niet vinden, dus nee missie niet geslaagd.
Sanne niet elk filiaal van H&M heeft het. Hierbij ons ook niet. Je kan het eventueel online bestellen als je dat wil.
Ben momenteel weer lekker beroerd en heb me daar een last van de zenuwen. Zo nog even werken. Heb ik wat afleiding.
Jammer Sanne dat je niets hebt kunnen vinden.
Hier hebben we een Miss Etam outlet, heb daar bij L een jurkje gekocht voor 1,95 :shock:! Wel fijn dat er veel leggings en tuniekjes zijn, dat zit dan nog het beste.
K1TT3N: Duim voor je meid. Hoelaat heb je de echo??
Hier nog steeds pijn in mijn rug en linker onderbuik. Ik dat ik geen bloedverlies ga krijgen, want dan is het voor mijn gevoel weer niet gelukt. Wordt ik dan toch te oud??
Goedemorgen! Zo, heerlijk uit kunnen slapen. Wel van kwart over 6 tot 7 uur wakker gekregen, maar daarna viel ik weer in slaap :dance: Jayden is logeren
Moon, ik duim zo voor je, ik gun het je zo!
Sanne, balen dat je geen kleding hebt kunnen vinden! Ik heb bij de prenatal hele leuke jurkjes gekocht, zitten heerlijk met een legging
Mascha, succes bij de echo!
Hier viel ik mijn onderbuik weer. Hoop zo dat er wat gaande is…
Sanne, vanaf wanneer na je ei begon jij ook alweer wat te voelen? Mijn ei was denk ik maandag, ik ken nu vandaag al de hele dag dat ik mijn onderbuik voel… Beetje ongi gevoel zeg maar… Heb het ook als ik er gewoon heel relaxed bij zit…
Spoon, ben benieuwd of jij vanmorgen nog een positieve test had!
Uhh meteen dinsdag al dat ik me niet lekker voelde, opgeblazen, weeig, misselijk
Ik ga denk ik ook nog wel ff bij de prenetal kijken allaan dan zonder roan.
Jeminee dames, hier echt duizelig. Niet normaal.
Moon ik heb om 14.00 mijn echo.
Me zenuwen beginnen nu langzaam aan op te lopen, we twijfelen ook of we Inge zullen meenemen, vooral omdat ie nog inwendig zal zijn.
Balen van je duizeligheid Sanne!
En Mascha succes bij de echo, duim voor een kloppend hartje!
Wat een spanning Mascha, sja dat weet ik ook niet met Roan dan zeg maar… Kan je haar ergens kwijt?
Ow Amy dat is dus gewoon 1 dag na mijn ei he. Sorry mijn ei was zo of ma
K1tt3n: Succes zo dadelijk. Bij L :vlinder: hadden we M wel meegenomen, ook inwendige echo. Deden ze heel discreet met een handdoek erover en ons ventje zat tegen het beeldscherm aangeplakt, dus die kreeg niets mee .
ow en ik duim natuurlijk ook mee
Sanne heb me moeder al opgebeld. Wilde de eerste echo toch liever met zijn 2tjes doen. Bij de volgende mag ze natuurlijk mee van ons.
Snap ik, succes :-*
Happy happy, joy joy!!! We hebben een hartje!!! Ben volgens deze echo zelfs 4 dagen verder!!!
Jaaa mascha geweldig nieuws, zat al te wachten :inlove:
Mascha (als ik je bij je naam mag noemen) Wat fijn!! Zat stiekem ook al te wachten. Super goed zeg.
Wow, geweldig Mascha! Gefeliciteerd!