Moon natuurlijk mag je me bij me voornaam noemen, geen probleem hoor.
Wij zijn zo happy… echt een pak van ons hart.
Lekker hoor! en ineens weken zwanger haha!
Ja gewoon geqeldig mascha, ben heel blij voor jullie :inlove:
Zal eens kijken of ik een foto van ons wondertje in spe kan inscannen ergens. Heb zelf geen scanner meer namelijk. Het blijft zo mooi om te zien he, hoe vaak, of hoe weinig je het ook meemaakt.
Nog een geluk bij een ongeluk trouwens, de vk vertelde me gister dat ik door wat overgewicht dat ik heb, meer echo’s zal krijgen. Alsof ik dat erg zal vinden. Ze had het over groeiecho’s. Heb ik bij Inge niet gehad en toen kampte ik met hetzelfde overgewicht en ik had echt geen kleine baby, ze woog 3865 gram.
Oww ik wist niet dat ze dat deden, ik ben de vorige keer in de zwangerachap veel aangekomen, ze hebben me toen wel geprikt, maar niet meer wcho,s gehad helaas, alleen bij 9 20 en 37 maar dat was een groeiecho
Ik wist het ook niet hoor. 4 jaar geleden deden ze dat helemaal niet namelijk. Gewoon me standaard echo’s en we hadden een pretpakket genomen bij een echobureau.
Hoeveel tezwaar moet jedan zijn?
Geen idee, dat zei ze er niet bij… Heb nu net zoveel overgewicht als bij Inge, maar ik zou nu opeens extra echo’s gaan krijgen. Extra bloedprikken om me suiker in de gaten te houden. Heb ik bij Inge allemaal niet gehad.
Oke :mrgreen: , geeft niet hoor. Nou zekee leuk hoor extra echo,s en niet erg goor als ze je goed in de gaten houden. Maar inge was niet extreem zwaar nee, roan was ook een mooie 3475 ik was verbaasd joh dat ie zo licht was haha
Mascha wat fijn, je krijgt tegenwoordig sneller meer groeiecho? geloof ik. Hangt nog altijd wel van je praktijk af. Maar super van het hartje.
En hier, tja ik weet nog weinig meer dan gisteren. Nog steeds klein beetje bloedverlies. Vanmorgen een licht positieve test. Vandaag is overigens pas mijn NOD, dus ik ben er vroeg bij. Maar nu dus al dag 4 met beetje bloedverlies, amper waarneembaar in een inlegkruisje hoor, maar toch. En misselijk…
Nou spoon, alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Lijkt wal of onze halve groep in een week tijd ineens zwanger is geworden! :lol:
Ook van mij dan toch wel een gefeliciteerd hoor anders had je geen streep mogen zien :thumbup:
Amy :lol: , is ook echt zo, deze groep, de ene na de andere wordt zwangerm we steken elkaar aan
Hmm, een heel licht streepje in combi met heel licht bloedverlies voelt nog niet helemaal als gefeliciteerd. Ben wat huiverig geworden na vorige ervaring. Ik hoop het wel heel erg natuurlijk
Ja ik snap het, maar waarom wel een streep dan?
Al misgegaan misschien?
Spoon voorzichtig gefeliciteerd dan. Zou het een innesteling kunnen zijn? Weet niet hoe lang zoiets kan aanhouden natuurlijk. Of een adertje gescheurd.
Weet dat er bij mij aan het begin een bloedpropje zit, kan geen kwaad voor de baby, maar ik kan opeens gaan bloeden. Niet heftig ofzo, moet ook niet schrikken en als ik het niet vertrouw kan ik gewoon me vk bellen.
Ja precies een adertje kan ook, ik wil je alleen maar oppeppen maar lijkt me onmogelijk met het minieme bloedverlies, ik zou me denk ik hetzelfde voelen, niet helemaal gerust :hug:
Kan niet veel anders dan afwachten. Een vroege echo heeft tenslotte ook pas zin bij een week of 6/7
Jupnen licht ook nog aan de vk wanneer ze het doen
Vorige keer ben ik met 5 weken geweest, maar omdat ze dan nog zo weinig kunnen zien moest ik sowieso met 7 weken weer terug komen. Met 5 kan het allemaal nog wel/niet zo zijn zeg maar.