Mascha wat fijn!!! een kloppend hartje! lijkt me zo bijzonder!!!
En inderdaad het is wel een hoog vruchtbaarheidsgehalte hier!!!
En spoon inderdaad heel voorzichtig toch al wel een beetje gefeliciteerd! Snap wel dat je het nog niet helemaal vertrouwd! Was de streep wel donkerder dan voorheen?
Hier morgenvroeg nog een keer testen! Hopelijk dan een donker streepje en zwanger op mijn clear blue digital! denk dat het dan pas echt tot ons door zal dringen
Engel, gefeliciteerd met de positieve test
Spoon, een licht streepje :dance:
Ik denk dat je gewoon zwanger bent!
Heb regelmatig gelezen dat vrouwen brond NOD wat bloed verliezen en toch zwanger zijn. Ik denk dat het een innesteling is! Het is niet heel veel toch?
Amy, nog 10 daagjes
Kitten, wat fijn een goede echo :dance:
Hier vanmorgen duidelijk gekregen. Helaas niet in positieve zin, maar het is nu geen twijfelgeval meer.
Ahhh spoon, rot zeg :hug:
Tamara, je bedoelt denk ik spoon ipv Moon… Maar spoon heeft geen goed bericht
En tam, hij gaat ook alweer hard! Geen je rem voorgevoel, een jongen of en meisje voor jullie mooie kindjes?
Spoon :hug:
aaaah Spoon :hug: :hug:
Spoon :hug: balen joh.
Ahh spoon :hug:
Wat Balen zeg!
Balen spoon!!! :hug:
Ik heb vanochtend toch maar getest! Dit ivm met een feestej vanavond.
Helaas negatief…Zit nu op dag 25…
Heb wel nog steeds een beroerd gevoel s’ochtends en steken in mijn borsten…Nu gaan we pas op mijn NOD dinsdag testen. :kaars:
Spoon :hug: :hug: :hug:
En Babyboom die negatieve test wil niks zeggen, en ik kan het weten ik teste 2x negatief zels nog op mijn nod en uiteindelijk ook positief! dus blijf hoop houden!!!
Dit zijn mijn testen van vanmorgen… :lol: :inlove:
hier dan ook nog het verschil tussen de testen woensdag en van vandaag! streepje is gelukkig donkerder!
Superduidelijk nu Engel!
Babyboom, spannend nog dus.
Hopelijk wordt dit gewoon een normale ronde zonder gek bloedverlies rond ovulatie en aantal dagen voor menstruatie. Deze cyclus minder dagen zonder bloedverlies dan met gehad. Ben d? wel een beetje klaar mee
Eng duidelijker kan het niet he meis!!! Gefeliciteerd!!!
Nee inderdaad veel duidelijker zal het niet worden.
Net ook vast de huisarts gebeld en me aangemeld bij de vk via internet. DUs het is nu allemaal ineens wel echt.
Begint langzaam tot ons door te dringen. Mijn vriend is ook helemaal :inlove: zo schattig haha!
Nu nog heel hard dat alles goed blijft gaan. Vind het wel een eng idee zeker omdat ik helemaal nog nergens last van heb. weet wel dat dit niks wil zeggen, maar toch.
Super hoor Engel! Nu ook nog je banner aanpassen
Ik heb sinds vandaag ineens dikke witte afscheiding, en had vanmorgen Ehm soort spierpijn in mijn onderbuik…
Banner staat echt op 2 weken na mijn ei, maar cyclus van 29 dagen zou woensdag mijn nod zijn… Oh en jeuk van chloorwater, heb ik afgelopen weken niet gehad, wel toen ik zwanger was van Quincy…
Oh haha te lang over mijn bericht gedaan, je hebt je banner al aangepast :inlove:
Ja inderdaad Amy haha, was er net mee bezig!
Ga je woensdag ook al testen of wacht je die 10dage nog af???
Het klinkt wel als zwangerschapskwaaltjes die je hebt!
Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie ook allemaal heel snel een positieve test in handen mogen hebben!!!
He engel waars je babietsie uit het eitje gebleven toch maar een andere gedaan
Nee ga volgende week vrijdag testen, al zou ik nog liever de tien dagen afwachten…
Dikke afscheiding had ik bij Jayden en Quincy ook… Nou ja, afwachten maar hoe dit sloot…
Amy spannend hoor, ik hoop het zo voor je.