Juli 2012-stoppers

Sanne had deze in het begin ook al gekozen, maar op de een of andere manier (ik denk met scrollen ofzo) werd het toen ineens dat baby’tje uit eitje dus nu gewoon weer terug veranderd zoals het eigenlijk was haha al vond ik die andere ook best grappig

Amy ik duim ook heel hard voor joU!!!

Zou wat zijn als ik gewoon een cyclus van 29 dagen heb… Was vanavond gewoon misselijk toen ik de taart van Jayden ging maken, is nog steeds niet over… En nee, heb echt niet teveel marsepein gesnoept, eigenlijk niks zelfs…

Ow Amy, dat zou geweldig zijn!!! Echt, ik duim zo voor je. Gefeliciteerd met Jayden zijn verjaardag.

Hier weer een ochtend om u tegen te zeggen. Inge was er vroeg bij en wilde gewoon niet meer terug der eigen bedje in. Het advies van papa en mama, slaat ze in de wind en ze is dus heerlijk eigenwijs. Mama voelde zich op een gegeven moment beroerd en ging naar beneden, staat ze boven aan de trap te gillen en te huilen, want ze wil ook naar beneden. Weet niet wat het is, maar sinds ik zwanger ben, hangt ze opeens heel erg aan mij. Daarvoor was het papa en mama, als papa er niet was. Nu andersom.

Ah die In.ge :inlove: Hier ook erg mama aanhankelijk hoor! Met name de jongste is ineens heel verlegen steeds terwijl dat totaal niet bij zijn karakter past. Of zou het een leeftijdsfase zijn :think: Hij is in aug. 3 geworden.

Gisteren moesten we voor controle naar de orthoptist. Nou zat ik daar voor jan met de korte achternaam want hij weigerde om te doen wat ze zei en deed zijn ogen amper open :twisted: Nu over 4 mnd weer terug grrr.

Amy, wat spannend!!! :pray: Meerdere hier hadden al kwaaltjes voor ze het wisten. Oh ik hoop het zoooo!

Amy je houd het wel spannend hoor!!!

Gefeliciteerd met Jayden!

Hier vannacht ineens wakker geworden van de krampen/ steekjes onder in mijn buik, maar zakte na een paar minuten weer weg…

Verder hier nog totaal geen klachten… :think:

Amy gefeliciteerd met jayden.

Verder hier een beetje baal vandaag.

Hier ook regelmatig krampjes onderbuik, het rommelt er gewoon… Steekjes in borsten, licht misselijk… Pfff…

Bedankt voor de felicitaties! Jayden is flink verwend :inlove:

Gewoon zwanger dus;)

Amy klinkt bekend :mrgreen:

Ja Amy, klinkt heel bekend.

Nee joh. En toch niet zo snel na mijn ei… Moet nog 9 dagen wachten, dan zit ik pas 14 dagen na mijn ei…

Ja en Sanne en ik hadden direct na ons ei klachten. Had ik bij Inge niet hoor.

Jaamy, meteen namijn ei heb meteen kwalen en klachten gegad, niet meteen uitgesproken omdat ik ook dacht dat dat niet kon en zie nu

@K1TT3N wrote:

Ja en Sanne en ik hadden direct na ons ei klachten. Had ik bij Inge niet hoor.

Ik ook niet bij roan :wink:

Ik voel me nu ook anders dan afgelopen maanden. en anders dan bij Jayden en Quincy.

Hoe dat dan?

@Sennapen wrote:

Hoe dat dan?

Hoe bedoel je?

Hoe voel je je dan nu, geen enkele zwangerschap of er aan vooraf is hetzelfde. Zoals ik zei net en mascha ook, bij roan en inge hadden we niet zo snel vanaf de eisprong kwalen en echt een groot vermoeden, met roan had ik we een ermoeden, maar dat was op niks van lichamelijks gebaseerd, gewoon omdat ik dat dacht, nu voelde ik van alles :slight_smile:

Wat jij zegt, weeïg… En het rommelt zo in mijn buik… Dat heb ik vorige maand helemaal niet gehad.

En wat jullie zeggen, elke zwangerschap is anders…

Ik hoop het zo… Al heb ik het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn :silenced:

Precies, dat voelde ik ook, opgeblazen, weeig, misselijk, echt kokneigingen, ik wist het gewoon, maarja een test moet eerst zekerheid geven.

Ik wist echt niet dat je je o znel zo kon voelen, ik dacht eerst straks verbeeld ik het me, dus zei ik het niet meteen, maar na een. Paar dagen was het nog steeds aanwezig en toen zei mascha dat zij het ook zo had, dus het moest wel

Met roan had ik gewoon een gevoel van ja het is raak vanwege de ovu,s. Niks lichamelijks, maar ik voelde nu dingen die je niet voelt als je niet zwanger bent en omdat ik al eens zwanger ben geweest en jij ook weet je het gewoon.