Juli 2012-stoppers

Tja, volgende week vrijdag weet ik het hoop ik…

misschien mag ik het eerste juni topic wel openen :pray: net als vorig jaar weer een juni mama… En dan uiteindelijk mei mama…

Iedereen hoopt het voor je :pray:

Lieve Amy, een meimama is geen ramp. Dat zou je anders in 2008 al geworden zijn net als ik. Ik duim dus voor je dat je kwaaltjes juist zijn en dat je lichaam je niet voor de gek houdt.

@K1TT3N wrote:

Lieve Amy, een meimama is geen ramp. Dat zou je anders in 2008 al geworden zijn net als ik. Ik duim dus voor je dat je kwaaltjes juist zijn en dat je lichaam je niet voor de gek houdt.

Klopt! Dat was bij mijn 2e miskraam… Toen werd ik uiteindelijk septembermama :inlove:

zal ik dan maar ook niet zeggen dat mijn linker tepel zeer doet? :shifty:

Whaha alleen die :lol:

Ja :mrgreen: eerder vanaf was het rechts :mrgreen:

Haha nou bedankt, nu slaap ik vast goed nu ik dit weet hihi :lol:

@Amy82 wrote:

@K1TT3N wrote:

Klopt! Dat was bij mijn 2e miskraam… Toen werd ik uiteindelijk septembermama :inlove:

Ik uiteindelijk in 2009 toch een meimama.

De tekenen die je nu opnoemt zijn in ieder geval heel hoopvol te noemen. Ik zou bijna zeggen dat het raak is.

@Sennapen wrote:

Haha nou bedankt, nu slaap ik vast goed nu ik dit weet hihi :lol:

Slaap lekker! :mrgreen:

Oh Amy wat een spanning! Ook ik had vrij snel na de eisprong al klachten! Had ik bij de eerste twee ook niet, maar wist gewoon dat het raak was. Dat mijn testen negatief waren eerst (met 9 dagen na eisprong :oops: ) snapte ik gewoon niet. Ik kon niet anders dan zwanger zijn en zie…inmiddels 9 weken. Dus het kan echt, en de dingen die je noemt zijn erg hoopvol.

Ik duim voor je :pray:

Thanks meiden!

Lig nu gewoon weer misselijk in bed… :silenced:

Amy dit klinkt inderdaad wel als zwanger!

Ik duim heel hard voor je!!!

En Spoon hoezo gaat het niet zo???

klaagmodusGoedemorgen, hier een hele vermoeide mama. Hub moest er vroeg uit om naar zijn werk te gaan. Helaas ben ik zijn wekker, want ik hoor hem wel en hij niet. Inge was er weer vroeg uit en wilde niet meer verder slapen. klaagmodus

Amy hoe gaat het?

Engel hebben jullie het al aan mensen verteld?

Spoon gaat het vandaag weer wat beter?

Tammy, al wat minder misselijk?

Balen Mascha :hug:

Tja, gisteravond misselijk in slaap gevallen, nu nergens last van. Maar had ik bij Quincy ook alleen in de avond… Werd vanmorgen wel wakker, voelde mijn buik Ok snel weer. Is nu weer weg. En voelde mijn tepels vanmorgen steken.

Voel dus genoeg. Nog 5 dagen wachten :pray:

Nee wij hebben het nog aan niemand verteld, hub wil nog even wachten. Dus dan doen we dat maar he!

Al is dat voor mij wel heel lastig haha! Gisterenavond bij mijn schoonzusje op visite geweest en zij is nu 20wkn zwanger (van de 2e) krijgt woensdag 20wkn echo dus allemaal kei leuk, maar wil haar eigenlijk zoveel vragen en zeggen haha! Dus heb me met moeite in kunnen houden.

Maar voor op het werk willen we sowieso tot na de termijn echo en misschien wel tot de 12wkn wachten hoor. Al is dat op mijn werk ook best lastig, gezien ik op een Spoedeisende hulp werk en dus veel te maken heb met rontgenstraling enzo bij trauma’s dus daar moet ik nog een goede smoes op verzinnen… iemand ideeen???

Hier verder nog steeds behalve het opgeblazen gevoel helemaal geen klachten… ook geen steken/ krampen meer gehad

Engel, ik zou het in jouw geval dan gewoon vertellen. Als je smoesjes moet verzinnen omdat je niet bij rontgenstraling mag komen, lijkt het me beter om eerlijk te zijn. En ook als het misgaat is de kans groot dat je werkgever het alsnog te weten komt.

Hier gaat het wel beter hoor. Het leek me gewoon zo leuk om ook zwanger te zijn. Jullie zijn het bijna allemaal al :slight_smile: Het komt vast wel hoor, maar ik ben gewoon ongeduldig. Ach ik moet ook niet zeuren.

Ach ja geduld is een schone zaak, werd vaak tegen mij gezegd. Het enige wat ik dan dacht jullie hebben makkelijk praten, ik wil ook!!! Dus Spoon ik begrijp je wel hoor. Het is ook niet leuk om ons te horen “klagen” over onze kwaaltjes en dat je nog niet kan meedoen.

Heb hier echt een baaldag. Verveel me, zou eigenljik nog eten moeten halen voor vanavond, maar heb geen flauw idee wat te eten. Heb eigenlijk ook geen zin om te gaan koken. maar ja het moet he…

Spoon je mag af en toe best even zeuren hoor!!! ik was ook heel ongeduldig! maar we duimen met zijn alle heel hard voor jou dat jij deze ronde maar gauw een positieve test in handen mag hebben!!!

Mascha ik verveel me ook! en weet ook niet wat ik moet eten hahaha

Oh, die kwaaltjes aanhoren vind ik wel prima hoor :slight_smile: Dan ben ik blij dat ik daar in ieder geval nog geen last van heb :wink: