Ik snap het wel spoon, kon ook niet wachten, het ging bij mij wel heel snel ook nog.
En ik denk ook omdat bijna he hele groepje al zwanger is, vrij vlot achter elkaar dat dat ook mee geeft dat je zelf snel wilt, de ene na de andere was zwanger hier he, dat heb ik nog nooit meegemaakt dqt het zo snel bij iedereen ging en dan wil je natuurlijk ook, dus heel begrijpelijk, ik hoop dat deze ronde geluk voor jou, amy en moon brengt
Bb hoe is het nu met jou?
ik ben ook zo ongeduldig, terwijl ik nu ook pas in mijn 2e ronde zit eigenlijk :wall:
ben bij quincy en jayden de 2e ronde zwanger geraakt. leg misschien teveel druk bij mezelf, dat ik zo snel zwanger wil worden…
Misschien amy maar he is zo logisch da je zo snel wil nu. Dus dat zal niemand je kwalijk nemen.
Op zich vind ik het wachten niet erg, maar elke keer dat net niet omdat het misgaat is wat balen. Liever gewoon meteen een menstruatie ipv het grote misschien.
Ik heb het idee dat ik me echt wel zwanger ben…
Ik voel me al een hele week een beetje ( net als of ik gisteren flink ben gaan stappen.) Heb ontzettende steken in mijn borsten…Niet constant.
Heb net in de stad weer een test gekocht bij de kruidvat. En nu heb ik het idee van welles nietes te testen. dinsdag is mijn NOD…
Wat zouden jullie doen?
BB, hoeveel dagen zit je na je eisprong morgenochtend? Als nod echt pcies 14 dagen is zou je met de KV al licht positief kunnen testen. Spannend!
Spoon, ik snap je ook helemaal hoor! Je wilt niets liever en dan net niet schiet gewoon niet op. :hug:
Hier goede en minder goede dagen. Het ging best goed maar sinds gisteren toch weer vermoeid hoor. En volgens manlief ben ik erg kribbig haha.
Vandaag weer met de oudste naar zwemles geweest om 9 uur .
Verder nog de badkamer gesopt, de strijk gedaan en nu ff chillen. Dadelijk nog een was ophangen en stofzuigen beneden. Nog een week werken en dan vrijdag de termijnecho. Toch weer spannend hoor!!
Ik weet niet wanneer mijn eisprong was… Helaas.
BB ik zou gewoon morgenvroeg gaan testen met ochtendurine! spannend hoor, zal hard voor je duimen!
vrijdag je termijn echo al smurf! dat gaat ook snel he!!! inderdaad wel spannend!
bb, duim ook voor je!!
alleen bb, spoon, moon en ik nog he
Ja ik denk dat ik morgen vroeg ga testen.
spannend Babyboom!
hier zijn de steken links onderin bij mijn lies weer begonnen…
zo kan ik de hele dag wel weer door blijven gaan mt alles zeggen :doh:
ik duime :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en heel hard voor jullie!!!
BB, Moon, Spoon en Amy dat jullie maar heel snel een positieve test in handen mogen hebben!!!
Spannend Babyboom!
Gelukkig heb ik de tijd qua zwanger worden. Het is niet erg dat ik het nu nog niet ben. Geeft weer tijd voor andere dingen. Voor Moon en Amy ligt het anders natuurlijk. Hun gun ik het van harte dat het gewoon supersnel raak mag zijn.
En bb heb je nog getest?
Goedemorgen,
Meiden bedankt voor de lieve woorden :-*
BB ben benieuwd.
Amy ben benieuwd of je klachten ergens toe leiden eind van de week.
Afgelopen nacht nachtdienst gehad, voor het eerst weer sinds december vorig jaar. Nog steeds niet mijn favoriete dienst.
Druk weekend gehad, maar wel gezellig.
Sinds zaterdag met vlagen last van maagzuur, ook vannacht. En nu heb ik het gevoel dat ik wel kan :sick:. Maar durf niet te hopen op een mogelijke zwangerschap, dadelijk praat ik mezelf die klachtjes aan :oops:
Ik ga het toch voor je hopen moon… laten we het er op houden dat het hoopvol klinkt.
tsja ik snap dat je ejzelf niets wilt aanpraen, hadden wij ook en we hadden ook snel kwaaltjes na de eisprong dusja het klinkt idd hoopvol
Spannend Moon, ik hoop het zo voor je!
Ik lag gisteravond ook weer misselijk in bed… Had er bij Quincy ook altijd 's avonds last van, eigenlijk nooit 's ochtends…
babyboom, hoe is het met jou??
Helaas negatief!!!
Manlief zegt steeds het kan nog…Maar ik heb de hoop een beetje opgegeven. Pfffff.
Morgen mijn NOD dus maar afwachten…
BB :hug: maar de hoop nog niet helemaal opgeven hoor! Ik testen zelfs op mijn NOD nog zwaar negatief en 2 dgn na mijn NOD ineens positief dus ik wil je niet teveel hoop geven, maar wat de rest hier altijd zegt geen bloed geeft moed!
Moon k snap inderdaad ook dat je jezelf niks wil aanpraten we gaan gewoon heel hard voor je duimen!!!
Amy jij houd t ook goed spannend hoor!