BB… heb je het idee dat je ongi er aankomt? :hug:
Het is zo te lezen dus erg spannend voor een paar dames hier… Meiden ik duim voor jullie.
Ik had net rood bij het afvegen, dus ga denk ik door naar de volgende ronde…
Kan dat niet een innestelingsbloeding zijn,mof een adertje die geknaptis
Geen bloed geeft moed, wel bloed betekend game over…Op naar de volgende ronde …Ronde nummer 3…
3x scheepsrecht?
Aaah jammer bb, :hug:
bb, jammer meid :hug:
@Sennapen wrote:
Kan dat niet een innestelingsbloeding zijn,mof een adertje die geknaptis
Nee, is het denk ik teveel voor. Lijkt wel of mijn lf na de bevalling ineens stuk korter is geworden… In juli had ik op 18 juli een eitje van 18 mm en werd ik op 23 juli al ongi. Als die steken vorige week dinsdag mijn ei was, wat zou kunnen na positieve ovutest op zondag, en ik nu alweer ongi ben geworden…
Babyboom, ook balen voor jou zeg!
BB & Amy :hug: :hug: :hug:
BB 3x is vast scheepsrecht!!!
Ik ga voor een hele vruchtbare ronde voor jullie duimen!!!
VK heeft mij net gebeld en ik heb vrijdag 28sept mijn inwendige echo al :dance: gaan ze kijken of het goed in de baarmoeder ligt en of ze eventueel al een hartje kunnen zien kloppen, maar dat is niet altijd zo
di 16 oktober heb ik intake gesprek bij de VK en dan di 23 okt mijn termijn echo!
Zo spannend allemaal!!! Hoop zo dat ze volgende week vrijdag een kloppend hartje kunnen zien!!!
BB en Amy :hug: Ik ga heel hard duimen voor 3x is scheepsrecht meiden! :hug:
thanks meiden :-*
had het totaal niet aan zien komen. waardeloos.
nu 2 rondes gehad, 29 en 27 dagen. zet mijn banner maar in op 28 dagen. nod: 15 oktober 2012. 15 oktober 2011 had ik positieve test van Quincy.
Aaah meissie toch, ik had het ook niet zo snel verqacht en zien aankomen :hug:
ik ook niet sanne. vorige week zondag positieve ovutest gehad, vorige week dinsdag had ik 's avonds in de auto een paar flinke steken. dat is een lf van 6 dagen, veel te kort…
zat gisteren nog te twijfelen of ik vrijdag wel ging testen, vanmorgen had ik zoiets van ik wacht eerst gewoon volgende week af of ik ongesteld word. maar de keuze werd me makkelijker gemaakt
Wat is een LF? Sorry hoor.
Nee begrijp dat jij het ook niet had verwacht, balen meid, maar op naar de volgende ronde, dit moest niet zo zijn :thumbdown: :hug:
sorry lf is luteale fase, de tijd tussen eisprong en menstruatie. moet minstens 9 dagen zijn, anders heeft eitje niet genoeg tijd om te gaan nestelen… gemiddels ligt het geloof ik op 14 dagen ofzo.
Wat jammer Amy en BB. En de kwaaltjes kunnen best geklopt hebben, maar dan is het gewoon al snel niet goed gegaan. Was bij mij ook zo.
Nu duimen voor Moon!
En ook weer spannend, allemaal echo’s!
Oke bedankt voor de uitleg, snapte het niet, vandaar ook de sorry hoor :lol: :thumbup:
Nou meid, gooi het eruit en dan gaan we er weer voor deze ronde, duimen draaien dubbelhard, het moet nu gewoon goedkomen!!!
Amy: :hug: :hug: :hug: Balen zeg! En dan druk ik mij nog zachtjes uit.
Spoon: Thanks voor de duimen alvast.
Zo, ik voel me toch even brak. Gisteren uit de nachtdienst (1 nachtje) gekomen, weinig geslapen gisteren overdag. En nu vannacht wel goed geslapen, maar voel me echt brak. Ml naar zijn werk, kleine man op school, straks nog maar eens een tukkie doen.
Ga vanavond lekker uit eten met collega’s, 1 collega neemt afscheid en we gaan tapas eten :drool: :drool: .
Moon gezellig lekker tapas. :drool: Ik hoop dat je straks nog eventjes lekker kan slapen.
Dochterlief zowaar uitgeslapen tot half 8, alleen wel jammer dat mama al sinds 6.45 wakker was. Had geboden op wat kleding via MP en heb op alle akkoord. Inge zo direct alvast wat nieuwe kleren voor de winter. Ze is opeens gewoon uit der broeken gegroeid.
Fijn he, die kinderen die zo lekker groeien .
Hier ook een mannetje, net voor de zomervakantie een nieuwe broek, nu al bijna te kort :shock: . Binnenkort ook maar eens voor de winter shoppen.
Koop jij veel via marktplaats? Misschien moet ik daar ook maar eens neuzen :think:
Sanne, ja hoop gewoon dat ik een eerdere eisprong heb…
Moon, balen dat je zo brak voelt :hug:
Mascha, beter, geslaagd voor kleding op marktplaats! :dance: