Sanne is eigenlijk voor het eerst, heb wel regelmatig via het forum gereageerd op kleding. Via mp ben ik wel aan andere dingen gekomen, zoals bijv. mijn fiets. Nog nieuw, die mevrouw had er 2x opgereden. Heb hem voor 75 euro overgenomen.
Rustig hier vandaag
Hier weer op voor een nieuwe ronde. Ik ben er nu wel aan toe hoor
Ja inderdaad rustig hier! Maar zitten er nu nog op t wachtbankje of beginnen jullie nu allemaal aan de nieuwe ronde? Nou ik hoop voor jullie dat het een mega vruchtbare ronde wordt en jullie allemaal heel snel een positieve test in handen mogen hebben!
idd rustig hier ja!
Moon is de eerstvolgende naar haar nod, is eisprong geloof ik gepasseerd, Babyboom, Spoon en ik zijn net ongesteld geworden en wachten op een ei…
Ja meiden ik ben er ook nog, maar loop meaelf voorbij en daarnaast ben ik elke dag ontzettend duizelig en dan doe ik dus gewoon niks of dat probeer ik, maar dar valt niet altijd mee
Jup, hier weer aan het begin. Maar deze periode van het jaar is al eerder succesvol gebleken, dus hoop op een herhaling
Ow maar spoon dan was september niet je maand
Sanne :hug:
Spoon, hier hetzelfde. nod is 15 oktober, vorig jaar had ik op 15 oktober mijn positieve test van Quincy. dus ik ‘ken’ deze periode zeg maar
Vandaag is mijn trouwdag en op onze huwelijksreis ben ik zwanger geraakt van Mini. Iets waar ik toen totaal niet mee bezig was maar wat zeer welkom was
Sanne kun je een beetje rust pakken?
Savonds wel, maar dan voel ik me goed, maar overdag niet echt en dan voel ik me dus niet goed. Vandaag wel Ro even weggedaan, maarja dat helpt niet echt, jawel als ik duizelig wordt maar van 1 dagje rustiger aandoen is het niet meteen beter. Daarbij slaap ik snachts niet zo goed en we hebben het druk met het huis. Mijn man zei no zo blablabla. Van hem mag ik ook niet zeggen dak zo duizelig ben, is me eigen schuld zegt ie dan? Van je man moet je het hebben> :shifty: Omdat ik meteen al wou en al die drukte nu, van hem hadden we heus nog wel een maand of wat mogen wachten :liar: :liar:
Zwanger zijn van een 2de is zwaar he Sanne… Nog minder leuk dat je man niet erg mee werkt. Hij is er ook “schuldig” aan hoor. Ik hoop voor je dat de duizelingen niet al te lang aanhouden, want dat kan je met de drukte nu er niet bij hebben.
Meiden niet om te klagen… maar ik ben even helemaal stuk… Hub heeft een avonddienst en ik moest Inge alleen op bed leggen. Nu zit ze momenteel in de fase van ik wil niet naar bed, ik ben niet moe, maar ondertussen vallen de ogen dicht. Vanavond was niet anders, gillen, krijsen huilen… Als hij thuis is, helpt hub me met der naar bed brengen en dat is zo fijn.
Ja is zwaarder dsn ik had verwacht, nu al , geef ik toe. En hij vind het heerlijk dat ik zwanger ben maar vind niet datik mag klagen, ik mag het wel zeggen maar het is dan zogenaamd mijn eigen schuld. Daar kan ik niks mee, vink onzin. Duizeligheid hoort er namelijk niet altijd bij.
Kan me voorstellen dat je kapot bent :hug: ga anders lekker vroeg op bed of neem een theetje en een goed boek of een lekker filmpje even iets voor ejzelf! :thumbup:
Ik merk wel dat Roan anders reageert op mij, merk(t)en jullie dat ook toen jullie zwangere waren zijn van een 2 of 3e kindje?
Inge reageert ook heel anders. Ze was altijd heel erg papa… Nu heel erg mama. Is veel aanhankelijker, komt graag eventjes bij je zitten/liggen. Waar ik voorheen moest zeuren om een kus of een knuffel, krijg ik ze nu opeens zomaar.
Sanne en Mascha kan me voorstellen dat het zwaar is!
Sanne hopelijk wordt je duizeligheid snel minder en gewoon tegen je man zeggen dat hij niet zo moet zeuren en dat hij makkelijk praten heeft
En Mascha gewoon lekker op tijd je bed in!
Hier nog steeds geen kwaaltjes, zal er nog maar van genieten denk ik!
@Amy82 wrote:
Moon is de eerstvolgende naar haar nod, is eisprong geloof ik gepasseerd, Babyboom, Spoon en ik zijn net ongesteld geworden en wachten op een ei…
Klopt als een bus . Vandaag dag 27 van mijn cyclus, banner staat op 36 dagen.
Ook vandaag weer last van maagzuur en akelig gevoel in mijn maag. Maar ik durf nergens op te hopen…
Spannend Moon!
Snap wel dat je nergens op durft te hopen. Ik was ook echt een paar dagen echt misselijk, maar ineens te vroeg ongesteld geworden…
Ga vanaf van de Etos de zwanger worden pillen halen.schijnen goed te werken om je cyclus op de rit te krijgen. Misschien dat mijn ei dan eerder komt. Geen idee of het werkt, kan het altijd proberen…
Amy, baadt het niet dan schaadt het niet natuurlijk… Ik hoop voor je dat ze zullen werken.
Jakkie, vanmorgen om 5 uur stond Inge al naast me bed. Gelukkig was hubbie nog wakker en heeft der terug gelegd. Om een uur later weer terug naar boven te kunnen komen, omdat ze er weer naast stond. Hij is toen bij der gaan liggen en om half 8 wist ze me te vertellen dat papa bij der in slaap gevallen was. Heb hem maar naar ons bed gestuurd.
amy, tammy zei ook eerder in het topic dat er bepaalde pillen waren die hielpen. weet alleen even niet meer hoe ze heten.
Moon, wat spannend en ook ik snap dat je nergens op durft te hopen. Ik duim ervoor :thumbup:
Zo mascha, dat was niet laat :shifty: , gelukkig dat paps der weer terug heeft gestuurd en bij der is gaan liggen, scheelde iig nog een paar uur
Hier vannacht wel aardig geslapen, wel natuurlijk paar keer plassen en moest roan een keer of 2 instoppen maar verder wel vast geslapen want ik heb zelfs gedroomd :mrgreen:
Mooie ook nog engel, mijn man lag gisteravond misselijk en duizelig op bed, dan zijn ze meteen zo zielig he :lol:
Nog 1 week wachten dan mag ik voor de echo
Sanne, wat zei je… Dan weet je ook eens hoe ik me voel maar inderdaad als mannen zich beroerd voelen, zijn ze meteen zo zielig.
Ik zit op bericht van me zusje te wachten. Die moest om 8.15 bij de gyn zijn. Eigenlijk een plan van aanpak bespreken. Wilde ze eigenlijk vorige week al, maar toen wilde de gyn dat niet, omdat de kleine in een stuit lag. Dus afhankelijk van hoe ze nu ligt… gelukkig heeft me zusje der mondje bij der, dus als iets der niet zint zegt ze het wel.
Amy: die pillen ben ik vanaf het begin van deze cyclus gaan slikken, er zit monnikspeper in wat zou zorgen voor een normale cyclus. Ik weet niet of het daardoor komt maar deze maand dus geen tussentijds bloedverlies gehad en wel vruchtbaarslijm.
Hier vannacht een poos wakker gelegen van de buikpijn en pijn in mijn liezen, misschien dat ik dan toch ongesteld ga worden, nu cyclus dag 28…
Sanne :hug: gewoon omdat je het denk ik ff nodig hebt.
Engel: hoe is het met jou? Las een stukje terug dat je op de SEH werkt, als verpleegkundige??
Weet iemand hoe het met Tammy is? In ieder geval een :hug: voor je.
Mascha: verder jij wel een beetje geslapen?