Haha Moon wat lief, dankjewel hoor, het gaat wel goed nu hoor, maar die knuffels zijn fantastisch
Wat spannend Mascha, Venix is jou sz toch?
Moon ik heb verder wel goed geslapen, was alleen jammer dat Inge al zo vroeg wakker was natuurlijk, maar ben blij dat hubbie dat heeft opgepakt.
Sanne, nee ze is me zusje. Me schoonzusje is in augustus al bevallen.
Me zusje heeft goed nieuws gehad, de kleine ligt in stuit en ze hebben der geprobeerd te draaien, wat helaas niet lukte, omdat der billen ingedaald zijn. Aangezien ze nu al groter zou zijn dan normaal is bij dit termijn, durfde ze een stuitbevalling niet aan en hebben ze dus een datum geprikt voor een keizersnee.
Aaaaah joh dat bedoelde ik ook, wat fijn dat het vast staat al zal misschien een ks ook spannend zijn
Nou ja door der rugklachten bestond de mogelijkheid al, maar nu hierdoor hoeven ze er eigenlijk niet meer over na te denken. Spannend vind ze het wel krijg ik het idee, wat wel logisch is natuurlijk. Voor ons verder ook trouwens, volgens mij is ze dadelijk de eerste met keizersnee binnen de familie.
Zo, de pillen zijn binnen, benieuwd of en hoe snel ze werken :mrgreen:
Ik hoop heel snel.
Amy ik hoop voor je dat ze heel snel werken!
En mascha wat fijn voor je zusje, maar inderdaad wel spannend lijkt me!
Sanne mannen zijn altijd zoooo zielig als ze ziek zijn! Haha is niet voor niks dat vrouwen zwanger zijn en moeten bevallen!
Moon ik werk inderdaad als verpleegkundige op een SEH dus ben benieuwd tot de hoeveel weken ik dat vol ga houden want is best wel heel pittig denk ik full time en zwanger werken! Maar vind t de meest geweldige baan die er is, dus dat scheelt!
Verder hier nog steeds geen kwaaltjes, blijf alleen af en toe van die menstruatieachtige krampjes houden, maar is niet meer zo vaak
He meiden!
Amy, heb je al eentje genomen vandaag? :mrgreen:
Engel, wat een bijzonder werk doe jij, snap at je dat erg leuk vind maar lijkt me sowieso erg pittig wat je daar allemaal ziet.
Spannend mascha, weten jullie de datum ook of alleen je zusje
Moon hoe is het nu met jou, geen oijn meer in je liezen
Hier vandaag bijna niet duizelig geweest, alleen na een stukkie fietsen, dus heb toen snel wat gegeten met veel suikers, rolletje snoep ofzo had roan op de keuter gehad en toen konden we al bijna warm eren, heb verder ook heel rustig aan gedaan, dat moet zo af en toe eens even merk ik wel, doet een mens goed. Vrder vanochtend mijn zus met haar kleine op de koffie gehad en mijn vader vanmiddag, was een heus familiedagje :lol:
Sanne, uiteraard :mrgreen: hoorp echt hiermee eind volgende week een positieve ovutest te krijgen! Heb van iemand nog 25 digitale ovutesten van cb overgenomen voor 7 euro inclusief verzendkosten, vond ik wel een mooie deal. Geen getuur naar streepjes haha
Kooooopje! Hoop het ook, kan best zijn da je lijf nog ff wat van slag was van de bevalling :hug:
Sanne ze heeft de datum bekend gemaakt, schijnt me zwager gewild te hebben. We hebben nu in ieder geval een datum waarmee we rekening moeten houden.
Amy dat is een koopje meid. Die digitale zijn in ieder geval een stuk duidelijker dan zo’n testje, waarbij je soms denkt staat ie er nu wel of toch nie.
Gezien de 11e van de 10e , duurt nog wel even dus
Ja het duurt nog wel eventjes inderdaad. Tegen die tijd is ze 39+1 dus netjes binnen de termijn en wie weet misschien besluit ze als nog eerder te komen, maar later in ieder geval niet.
Volgens mij inmijn cyclus redelijk regelmatig, dus nog even zonder testen.
Engel, fulltime is best pittig sttaks
Ja ik ben ook bang dat het heel pittig zal zijn, aangezien ik zo zonder zwangerschap al een zwaar, stress vol beroep heb, met heel veel onregelmatigheid en vaak hele drukke diensten en gewoon de volle 8u rennen! zal dat tijdens de zwangerschap wel zwaar worden, maar goed heb een hoop vrouwelijke collega’s die me al voor geweest zijn, dus die hebben vast tips enzo voor me!
Hier nog steeds alleen maar ongi achtige krampen onder in mijn buik, die blijven, maar verder nog steeds geen enkel kwaaltje…
Hoop zo dat ik volgende week tijdens de echo een kloppend hartje zie!!!
Hoe is het bij de rest?
Engel, die ongiachtige krampen kunnen erbij horen. Ik had bij Inge en ook bijdeze van te voren die krampen en testte toch positief. Heb bij Inge tot aan week 7 geen klachten gehad behalve dat. Positief blijven meid, alles kan, wanneer heb je je echo?
Ik weet ook wel dat het helemaal niks hoeft te betekennen maar je wordt er zo onzeker van! Maar ik heb gelukkig 28 sept. Al een inwendige echo dus hoop dat we dan een kloppend hartje te zien krijgen! Dat zal me meer geruststellen!
Engel ik hoop het ook.
Ik ben ziek, hele nacht lopen overgeven. Mini begon ermee gisteravond. We zouden eigenlijk een dagje uit.
:hug: :hug: En beterschap spoon.
Ik denk dat ik dan toch ongesteld ga worden, nu dag 30 en barstende hoofpijn, een voorbode van het ongesteld worden…