Juli 2012-stoppers

He meiden!

Spoon beterschap meid, balen van jullie dagje uit, hopelijk voelen jullie je snel beter. :hug:

Moon, :hug: rotvoorbodes, hier altijd zere boven benen (zeer vermoeide). Ben je het al geworden of niet :frowning:

engel, die onzekerheid blijft helaas tot sowieso vrijdag voor jou en daarna ook nog wel, tot 12 weken is het altijd spannend en eigenlijk die hele tijd er na ook nog wel :roll:

Amy hoe is het met jou, pilletjes weer netjes geslikt?

Smurf en tammy verder ook alles goed bij jullie?

Hier alles goed hoor, duizeligheid lijkt wat bete te gaan, wel zere borsten, zere zijkanten van de bui, dus gok de banden en verder ben ik zooo zenuwachtig nu al :shifty: voor donderdag… OMG :shifty:

Moon, dat mag niet hoor! :naughty:

Spoon, beterschap voor jullie!

Sanne, gaat echt wel goedkomen joh! :hug:

Hier dus al een paar dagen de pillen aan het slikken, ben echt zó benieuwd! vandaag cd6, gaat alweer hard. gelukkig maar. eerste week zit er bijna op.

Weken vliegen op zich wel voorbij he eef, das wel fijn, vanaf wanneer ga je tesen. Ben ook erg benieuwd of die pillen hun werk doen en je nu een vroegere eisprong gaat hebben :pray:

Amy volgens mij lopen wij redelijk gelijk op, ik zit nu op dag 8.

Gelukkig is het maar een kortdurend buikgriepje. Ik wil tenslotte wel graag van deze ronde gebruik kunnen maken :wink:

Sanne, donderdag al je echo! Krijg je er dan later nog 1?

Ja nog een termijn echo. Ze doen tegenwoordig een inwendige vroege echo om te kijken of er een hartje is, met roan kon ik ook pas met 9 weken hoor.

Leuk dat jullie samen oplopen, hopelijk ook samen oositieve berichten straks.

Voel je je al weer wat beter dan spon?

@Sennapen wrote:

Weken vliegen op zich wel voorbij he eef, das wel fijn, vanaf wanneer ga je tesen. Ben ook erg benieuwd of die pillen hun werk doen en je nu een vroegere eisprong gaat hebben :pray:

ja, vooral als ik zometeen ook weer meer ga werken, dan gaan de dagen gewoon snel!

15 oktober is mijn nod, normaliter test ik graag een paar dagen ná mijn nod, maar… als mijn ei deze maand eerder wil komen, vind ik het al heel wat als ik een week na ei nog niet ongesteld ben geworden :wink: Dus dan wordt het gewoon de 15e. Ook omdat ik vorig jaar van Quincy een positieve test had.

Spoon, ja dan lopen we aardig gelijk! En babyboom zit volgens ook vlakbij ons.

Haha ik bedoelde met de ovu wanneer ga je daarmee beginnen, spring wel erg vooruit met testen :lol:

Wanneer mag je weer gaan werken?

Sanne, ja ik voel me al weer aardig wat beter gelukkig. Fijn trouwens dat je meteen een vroege echo krijgt. Volgens mij wisselt het nog steeds erg waar je loopt.

Amy, dit is een hele goede maand om zwanger te worden, moeten we gewoon maar doen dan :wink:

Soms mis ik de vind ik leuk knop. Er komen zoveel leuke reacties en positieve dingen voorbij, die brengen mij een lach op me gezicht.

Spoon fijn dat je je weer beter voelt.

Amy ik hoop dat de pillen zullen helpen.

Verder voor iedereen een :hug:

@Sennapen wrote:

Haha ik bedoelde met de ovu wanneer ga je daarmee beginnen, spring wel erg vooruit met testen :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ehm, denk dat ik op dag 10 ga beginnen, dat is woensdag geloof ik :lol:

@Sennapen wrote:

Wanneer mag je weer gaan werken?

maandag! dan ga ik 2 uurtjes, dinsdag ook en donderdag ook. vanaf de week erop gaat Jayden overblijven, en dan ga ik weer wat langer werken :slight_smile: Met 2 uurtjes in de ochtend haal ik het precies heen en weer met de metro naar Rotterdam :slight_smile:

Kitten, dat is fijn om te horen! :slight_smile:

Aaah mascha das leuk om te horen, :inlove:

Eef, das al snel woensdag, zeker als je weer even moet gaan werken, heb je er ook weer zin in? Wat voor werk doe je? Waarom laat je j deze week nog niet overblijven dan? Of moet je eerst er weer even in komen, of omdat ie nog maar net een weekje gaat?

Spoon, fijnnn, buikgriepjes zijn zo niet koel :wink:

Sanne, ja heb zeker weer zin om te gaan werken, vooral omdat ik echt klaar ben met thuis zitten, zeker nu Jayden ook naar school is :slight_smile:

Overblijven werkt met contracten per de 1e of de 15e. Wilde het niet 15 september al in laten gaan, vond ik te snel. Toen dus gekozen voor 1 oktober. Hij gaat elke week op mijn werkdagen overblijven. Ik kan hem elke dag naar school brengen, en op mijn werkdagen haalt mijn man hem op. Zo hebben we het eerste anderhalve jaar in elk geval geen bso nodig :slight_smile: oja en waarom deze week nog niet overblijven… tja omdat ik dan apart moet betalen, en goedkoop is het niet om los te betalen :wink:

Wat voor werk ik doe? :mrgreen: Ik werk als incassomedewerker bij een deurwaarderskantoor :mrgreen:

Moon hoofdpijn had ik ook altijd voor mijn ongi maar nu ook veel vaker nu ik zwanger ben… Of ben je inmiddels al ongi geworden?

Spoon hopelijk is t een heel kort buikgriepje!

En amy en spoon en bb het is een hele mooie maand om zwanger te worden!!! Mijn duimen draaien hard voor jullie! Leuk dat jullie gelijk oplopen!

Hier kan k de dagen tot vrijdag wel vooriuit kijken! K ben ook al zenuwachtig voor de echo vrijdag hoor sanne! Hoop zo dat alles goed is! (Bij ona allemaal natuurlijk)

Amy en BB ik duim dat dit jullie maand gaat worden! :pray:

Moon, hoe gaat het nu? Hopelijk heeft je gevoel het nu eens bij het verkeerde eind.

Sanne, fijn dat het iets beter gaat. Oh, ik kan mij zooo goed voorstellen hoe zenuwachtig je bent. Bij de eerste echo was ik er letterlijk kotsmisselijk van. :shifty: Je moet erop vertrouwen dat het vaker goed is meid. :hug:

Engel, ook bijna de echo. Spannende week zeg. Ook voor jou duim ik voor een mooi kloppend hartje.

Kitten, ook alweer 9 weken :inlove: Goed zeg. Hoe voel je je? Leuke baan heb je trouwens :wink:

Hier alles goed. Alweer 10,5 week. Vrijdag bij de vk geweest voor de termijnecho. Alles top! Kindje was perfect gegroeid en ze kwam nu ook precies op mijn eigen berekende datum uit. De vorige keer zat ze er nog 2 dagen onder. Verder klopte het hartje stevig door, is het schedeltje gesloten en was het wakker :inlove: Lag met de armpjes en beentje te spartelen zo schattig!

Vroeg haar of het nu safe was om het te vertellen en zonder twijfel zei ze ja hoor dat is prima! :dance: Het is goed gegroeid, hartje klopt heel stevig, en het lag heerlijk actief te bewegen. Garanties krijg je nooit maar volgens haar komt dit helemaal goed op basis van de twee echo’s.

De kinderen weten het nu en die vinden het geweldig. De jongste ging gelijk op zoek naar de baby in mijn buik :lol: en de oudste zei vanmorgen dat ik verplicht melk moet drinken want daar groeien de babies het snelst op. haha. Oftwel dan duurt het niet zo lang :wink: Hij wil een zusje, de jongste een broer. :mrgreen:

Omdat wij het ook heeeel graag willen weten en ik pas met de 20 weken echo moet weer heb ik met 16 weken een geslachtsbepaling ingepland bij een echobureau. Dus gewoon over 6 weekjes weten we (als de kleine er goed voor ligt) wat het wordt :dance: :inlove:

Engel, jouw echo gaat vast ook gewoon goedkomen! En juni is idd een moe maand. Heb al een juni kindje he :wink: zou nu gewoon alles in dezelfde periode hebben als ik deze maand zwanger raak…

Smurf, wat fijn dat alles goed was met de echo! Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen :slight_smile:

Wij willen het deze keer ook weer heel graag weten. Zit natuurlijk met een volledig roze kamertje boven…

Engel :hug: symptomen kreeg ik bij Inge pas na me eerste echo :wink: en die hielden aan tot aan me bevalling. Nu wens ik je dat niet toe natuurlijk.

Smurf fijn dat je echo zo goed was en dat de jongens er zo positief op reageerde. Wij gaan ook voor een geslachtsbepaling, ben altijd zo benieuwd naar wat er in me buik groeit.

Met mij gaat het wel, al heb ik nog steeds heel veel last van vermoeidheid. Heb echt een middagdutje nodig om de dag door te komen, helaas kan dat niet altijd. Merk echt dat een 2de zwaarder is, waarschijnlijk doordat ik er al 1 heb. Heb nu al last van me rug en me rechterheup werkt ook niet altijd mee helaas.

Wat een lieve berichtjes allemaal…

Ik zit precies tussen Amy en Spoon in…

Ik zit op dag 7. Is ook wel heel speciaal…Kunnen we elkaar door die 2 vermoeiende weken heen slepen.

Ik was eigenlijk wel heel benieuwd hoelang jullie over al jullie zwangerschappen gedaan hebben. Ik zit nu in ronde 3.