BB ik raakte in ronde 3 zwanger! en inderdaad heel bijzonder hoe jullie 3e zo dicht op elkaar zitten, dus dat gaat goed komen!
EN smurf wat fijn van die goede echo!! En wat leuk dat je kinderen zo ontzettend lief reageren!
Mascha hopelijk heb je snel weer een beetje energie!
Amy ja zou heel bijzonder zijn als je weer een juni kindje krijgt!
Moon hoe is het? blijven de :twisted: nog weg?
Babyboom, bij Jayden had ik een positieve test in januari, daarvoor in november een ma. Bij Quincy was ik de tweede ronde zwanger. Als ik mijn leegloop van augustus als eerste menstruatie reken, is dit ook mijn 2e. Voor mijn gevoel alleen al de 4e, omdat uk in juli wel een eitje had…
Nou, dat boeit me verder niet zo, als ik maar snel zwanger raak :mrgreen:
Deze ronde zou zo speciaal zijn…
Amy, dan wil ik jou niet aan de telefoon krijgen denk ik :lol: , nog nooit gehad trouwens een incassobureau aan de telefoon, wel leuk dat het werk je zo bevalt. En snap nu volkomen waarom je hem pas volgende week doet, wat apart joh dat dat zo werkt, wist ik niet
Wij wil,en het ookweten ivm met het kamertje en ml zei gisteren dat ie het niet weer geheim wou houden, vond ie de vorige keer zo lastig, we zullen het zien, vond dat wel geinig mja, het is wel vet irritant.
Bb eerste ronde, met ovu teste, ik voel me gezegend, vorige keer was net 7 maanden.
Mascha :hug: , die er,oeidheid komt me bekend voor, ik heb ook last van de rug en de zijkanten ekwam dus echt brak van bed af, net alsof er iemand over me heen was gereden, dus een goede nacht slaap pakt ook niet altijd lekker uit :lol:
Van zowel Mini als Baby Spoon ben ik meteen zwanger geraakt.
En daarna bij de mk in principe ook, aangezien ik toen nog geen cyclus had gehad alvorens ik zwanger werd.
En nu dus al ronde 3.
Moon?
Bb van me ma in ronde 5, van Inge in ronde 10 en nu in de 1ste ronde.
Mocht ik zwanger worden zou ik dit keer niet willen weten wat het wordt, voorgaande keren wist ik het wel.
Echt niet spooon hihi, maakt ons trouwens niet uit hoor, maar te nieuwschierig om het niet te weten en is wel handig voor de kamer.
@Spoon Obasan wrote:
Van zowel Mini als Baby Spoon ben ik meteen zwanger geraakt.
En daarna bij de mk in principe ook, aangezien ik toen nog geen cyclus had gehad alvorens ik zwanger werd.
En nu dus al ronde 3.
Moon?
wat duurt het voor je gevoel dan al lang he :hug: heb ik wel last van in elk geval al mag ik natuurlijk niet klagen, 2 mooie kindjes, steeds snel zwanger geworden, en nu ‘pas’ bevallen, al lijkt het alweer een eeuwigheid geleden…
Nee maar ik snap het wel, elke keer is op zich een teleurstelling als je weer ongesteld wordt. Herken dat van met Roan.
ik ben trouwens zooooooooooooooooo moe, echt niet te geloven. en heb toch aardig geslapen vannacht. geloof dat het werken er donderdag nogal ingehakt heeft, terwijl dat toch maar 2 uurtjes waren…
Amy jij mag wel klagen hoor, ik absoluut niet
Maar zwanger worden zou wel heel leuk zijn, al ben ik wel blij de bijkomende klachten niet te hebben. En als ik er aan denk nu ruim twintig weken zwanger zou moeten zijn kan ik me daar ook niets bij voorstellen. Nooit het gevoel gehad toen. Het is gewoon afwachten.
En nee ik zou het echt niet willen weten. Baby krijgt toch nog geen kamer en verder hebben we alles al voor een jongen of meisje, behalve namen
Ja logisch Amy, werken is ff wat anders dan thuis natuurlijk
Is ook Spoon, jullie hebben van beide wat, wij hebben alleen jongens, maar goed, wil toch wel wat nieuwe dingetjes.
De babykamer die we nu hebben is trouwens ook redelijk unisex.
Maar jullie hebben wel ruimte qua kamers over, of de kamers zijn nu op?
Ik moet eerlijk bekennen dat we op dit moment maar twee kamers hebben, dus inclusief die van ons nu is mijn man druk bezig op zolder voor meer, maar heeft nog weinig haast omdat Mini nog maar net drie is.
@Spoon Obasan wrote:
De babykamer die we nu hebben is trouwens ook redelijk unisex.
die van ons dus niet :mrgreen:
sanne, ik heb gisteren met Alex de tassen met Jaydens oude kleding doorgenomen, echt de leukste dingetjes die we nog hadden eruit gehaald, en de rest verkoop ik gewoon allemaal… en als het over een paar weken/maanden niet weg is, zak van Max oid. Tegen de tijd dat een eventueel 2e zoontje het aankrijgt, is het al minstens 5 jaar oud… dan wil ik ook gewoon opnieuw kunnen shoppen…
Oke spoon, dat geeft niet hoor, maar ik dacht dat jullie misschine 3 kamers hadden al. Maar ml is dus nog bezig
Ja Amy, voor jou zou het helemaal passen om een meisje te krijgen, ben je op klaar he. En idd die 5 jaar oude kleding vind je misschien niet eens meer zo je van het. Dat heb ik al met 3 jaar oude denk ik :shifty:
ja, alles is gewoon al klaar hier. kleertjes, kamertje, alles. dus alleen daarom al zou ik graag nog een meisje willen :inlove:
als ik deze maand zwanger zou raken, en het dan weer een meisje zou zijn… pff… dan heb ik echt een jaar een deja-vous…
ga BZV kijken, ciao!
Jaaaa, maar ik snap ook wel dat jij heel graag een meisje zou willen nu :-*
Ik kijk ook ff een stukje, morgen verder, ml en ik gaan zo filmpie kijken
Amy, logisch dat je nu toch eigenlijk wel een meisje zou willen. Kan ik me heel goed voorstellen.
Vanmiddag voor het eerst me nichtje gevoeld, me zusje was hier alvast voor de verjaardag van hubbie, aangezien zijn verjaardag rond der uitgerekende datum ligt, kwam ze nu maar alvast. Waar hub er 2 uur over heeft gedaan om der te voelen, was het bij binnen een kwartier. Blijft bijzonder hoor. Kan ook niet wachten tot ik de kleine in mijn buik kan voelen.