Juli 2012-stoppers

@Spoon Obasan wrote:

Moon?

Meld! :mrgreen:

Vandaag dag 31 en nog steeds geen ongi. Hoofdpijn van gisteren was in de middag ineens verdwenen.

Wacht nog maar eens een paar dagen af, probeer nergens op te hopen.

Vandaag het huis van mijn vader leeggemaakt, wat een werk. Nu lekker douchen en slapen.

Moon :hug: zwaar he zo’n huis leeg maken! Maar geen bloed geeft moed he zoals ze dat hier altijd zo mooi zeggen!!! Heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen?

Hier willen we zeker wel weten wat het wordt, maar wel gewoon met de 20 weken! ik ben veels te nieuwsgierig en ik vind het ook wel makkelijk, en ik wil inderdaad ook lekker een jongens of meiden kamer! Maar weet nog niet of we het tegen iedereen gaan zeggen! (ik denk het wel want ben nogal een "flapuit"en ben bang dat ik me dan constant voorbij praat, al gaat het me nu nog goed af… heb het echt nog tegen NIEMAND gezegt! vind het knap van mezelf hahaha)

Ja Engel, het was pittig zondag. Mijn vader kon ook goed dingen bewaren, dus je wil niet weten wat we tegen kwamen.

En dan zijn we vandaag op dag 33 aanbeland en nog geen ongi…Weet nog niet of en wanneer ik ga testen, ben zo bang voor een teleurstelling.

Maar je de verschijnselen liegen er niet om:

met vlagen akelig gevoel in mijn maag (na wat gegeten te hebben zakt het weer af),

lust maar max 2 koppen koffie op een dag en smaakt me niet zoals ik van mezelf gewend ben

rare smaak in mijn mond

met vlagen pijn in mijn buik/ liezen

opgezette buik in de avond

Maar mocht ik zwanger zijn ook weer angst of het allemaal wel goed zal gaan. Kortom ik weet het even niet meer…

Moon :hug: Ik weet precies hoe je je voelt en dan heb ik maar een ma gehad. Ook hier de angst, maar inderdaad de kwaaltjes liegen er niet om. Je zal uiteindelijk toch een keer moeten testen natuurlijk. :hug:

Ja Mascha, daar komt ik niet onderuit, maar zolang ik het nog even kan uitstellen :wink:

Bij L heb ik ook pas op dag 35 getest, wel meteen een knalstreep toen (alweer bijna een jaar geleden, had toen op 25 okt een positieve test in handen)

Trouwens, zag dat jouw zus 11-10 een ks krijgt. Op die dag wordt mijn kleine man 5 jaar :wink:

Mooie datum dus… Dat kan alleen maar goed komen dan. Wij zijn hier zo benieuwd naar die kleine van me zusje.

Moon, wat spannend zeg… En hoe moeilijk…

Ik heb mezelf voorgenomen om 15 oktober te testen, mits ik niet ongesteld word. Dan isook mijn nod. Terwijl ik eigenlijk altijd liever paar dagen erna test… Maar de 15e is hier zo speciaal…

Moon :hug: snap dat het heel dubbel is, maar wat Mascha zegt je zult toch een keer moeten testen en dan natuurlijk hopelijk weer een knalstreep!!!

Amy de 15e is een mooie dag om te testen! Hoe bijzonder zou het zijn als hij dan positief is!

Ben je al weer met de ovutesten begonnen? of doe je dat deze ronde niet?

Engel, nee nog niet, maar zit pas op cd9 vandaag he :wink: denk morgen of donderdag.

Nee dacht ik al, maar was nieuwsgierig of je ze weer ging gebruiken! Hopelijk heb je snel een knalstreep op je ovutest

ga ze wel weer gebruiken ja. ik voel mijn ei niet… en aangezien ik vorige ronde mijn ei zo laat heb, en ik na een week al ongi werd, ben ik zo benieuwd of ik deze keer een eerdere eisprong heb…

nou ja, of hij eerder positief is. want positieve ovutest garandeert nog geen eisprong geloof ik.

Wij hebben vanmiddag de schrik van ons leven gekregen… Inge is er eentje van dingen aan de lijve te moeten ondervinden. Ze zat weer eens te wippen op der stoeltje, waar wij der al meerdere keren voor hebben gewaarschuwd, pootjes glijden weg en mevrouw valt met der kin op de salontafel. 2 tandjes door der lip en een een diepe snee net onder der lip. We zijn er mee naar de eerste hulp geweest en ze hebben het gelijmd. Inge is ondertussen van de schrik bekomen, maar papa en mama staan nog te shaken op hun benen.

Wat een schrik mascha, :hug: :hug: , jullie zullen daar nog wel wat meer last van blijven houden dan inge, he schrik en angstige gevoel, hier met roan ook meegemaakt en hij blijft brokken maken, is nu voor de 3e keer op de afwl geklapt, eerste keer moesten we hechten, vorige week sneetje boven zijn eerste hechting en vanmiddag met zijn mond tand door de lip. Je blijft het heralen maar ze veten toch dingen uit die niet mogen :thumbdown:

Mascha wat een schrik.

Moon, lastig dilemma. Maar je komt er niet onder uit een keer te moeten testen natuurlijk. Zeker als je echt zwanger bent :slight_smile:

Ovu-testen ga ik niet gebruiken. Mijn cyclus is zit redelijk rond de 4 weken, dus zal vast wel een keer een ovulatie in voorkomen… Ik hoop wel dat ik niet die rare bloeding halverwege krijg dit keer.

Mascha, wow wat scheren zeg, met Inge! Gelukkig is ze er nog goed afgekomen, is ze geen tandjes kwijt geraakt!

Spoon, nee dan zou ik het ook niet zo snel doen. Al heb ik zelf Ok wel een regelmatige cyclus :think: ik ben alleen steeds benieuwd na mijn bevalling wanneer mijn ei is, kan er nog niet vanuit dat hij rond dag 14 is…

Op zich heb ik ook nog maar kort een cyclus, en ook nog niet zo als ik gewend ben. Misschien was het wel een cyclus van twee weken afgelopen keer, ik weet het niet. Maar aan jullie frequentie zal het niet liggen Amy :wink:

Mocht mijn menstruatie uitblijven, dan ga ik echt langer wachten met testen hoor. Geen half gedoe dit keer.

Meiden aan mijn fuimen zal het niet liggen :thumbup: :thumbdown:

Moon voor jou ook spannend nu :pray: :pray:

Ja Moon houdt het wel heel spannend. Wil je man ook nog niet testen?

Ik snap wel dat moon niet op een teleurstelling zit te wachten, maar toch, stel nou :inlove: :pray:

Moon houdt het zeker spannend… Al snap ik der twijfel wel.

Amy, gelukkig heeft ze al der tandjes nog, dat heb ik direct nagekeken. Denk ook dat ze er al niet eens meer meezit, papa en mama vinden het allemaal veel erger. Wilde net nog wat sinaspril geven tegen de pijn, nee hoor mama dat hoef ik niet, de pijn gaat vanzelf wel over.

Sanne we hebben met Inge ook ondertussen genoeg meegemaakt, elk levensjaar van haar wel zoiets… Dus we hebben het weer gehad tot na der 4de verjaardag. Rond der 2de verjaardag luisterde ze weer eens niet en viel van de trap. Niks, geen schrammetje… Papa en mama de schrik in hun benen. Toen ze net liep, zo rond der 1ste verjaardag, viel ze tegen me tv-meubel aan, precies op dat knopje waarmee we het deurtje opendoen. Hechtpleisters erop en we zien er niks meer van.