Jeetje, mascha dat was wel even schrikken! Gaat het nu weer een beetje (met jullie dan?). Hier ook een brokkenpilootje, al vaak tand door de lip en ook een gat in zijn kin gehad :roll:
Vandaag dag 34 en nog geen bloed gezien, ik denk dat ik morgen of vrijdag ga testen. Heb wel vaker een lange cyclus gehad… Straks moet ik werken dus gaat de dag lekker snel. Manlief heeft nog niet zo’n behoefte om te testen…Ik heb gisteravond wel heftige buikpijn gehad, maar is nu weer weg.
Inge is wel een brokkenpilootje :inlove:
Moon, vind het zo spannend voor je! Duimen draaien!
Thanks Amy :-* Hier draaien ook duimpjes voor jouw.
Ben nu een brood aan het bakken, ruikt zoooo lekker. Brood was nl op en had nog broodmix, is wel zo lekker. Vrees dat het brood vanavond al op is, de heren vinden het nl ook erg lekker.
Spannend Moon, duimpjes draaien heel hard, het is je zo gegund :-*
Moon!
Hier zijn we weer beland in de vruchtbare periode…
Vandaag dag 10.
Heb op dag 7 s’ochtends een veeg bloed gehad en s’avonds met ons klussen ook…Beetje vreemd. Weten jullie waar dit van komt?
BB ik heb geen idee?!?
Moon wat spannend!!! Duimen draaien heel hard voor je!!
Amy ik voel mijn ei ook niet, dus daarom in maand 3 ook begonnen met de ovutesten… ik ben er fan van!!! Dus hoop dat ze jou ook heel veel geluk brengen deze maand!
Mascha wat vervelend! maar gelukkig zijn kinderen zoiets snel vergeten en hebben papa en mama er vaak veel meer last van!
Overmorgen heb ik men echo al!!! Begin al goed zenuwachtig te worden, had vannacht gedroomd dat ze het hartje niet konden vinden… Hoezo je zelf gek maken!
Moon we zijn er weer redelijk overheen gelukkig. Het ziet er netjes uit, nu wachten tot de lijm vanzelf weggaat. Ze heeft ook goed doorgeslapen vannacht. Me duimen draaien trouwens voor je hoor…
BB ik zou niet durven zeggen wat dat betekent om eerlijk te zijn.
Ik ben vanmorgen eventjes bloed wezen prikken, daar gingen weer 5 of 6 buisjes. In ieder geval op tijd voor me volgende bezoek aan vk.
He mascha gelukkig maar meid, :hug:
Bloed wezen prikken voor de suikers?
Engel spannend he, je loopt jezelf wel gek te maken he haha, ben wel minder nerveus dan de vorige keer geloof ik. Wel met een volle blaas gaan he, dan kunnen ze he tbeter zien :thumbup:
Bb geen idee, misschien een aderrje, ik had ook wel eens na het klussen bloed, niet vaak maar af en toe, niks ernstigs volgens mij
Sanne ja inderdaad en voor nog iets, volgens mij voor 1 of andere soa.
Voor de rhesus factor misschien?
Ze hebben tegen mij niks over volle blasa gezegt, maar volgens mij geldt dat ook niet als ze een inwendige echo maken of wel??? Volgens mij is dat alleen als je gewone echo laat maken??
Maar ik hoor het morgen wel van jou (Sanne) hoe het was en wat handig is!
Was het maar alvast vrijdag!
Voor een inwendige echo is een lege blaas weer beter.
Hier vandaag een pukkelhoofd. Kan me niet herinneren dat vroeger ook gehad te hebben rond mijn ovulatie. Rare hormonen ook…
@Spoon Obasan wrote:
Voor een inwendige echo is een lege blaas weer beter.
Hier vandaag een pukkelhoofd. Kan me niet herinneren dat vroeger ook gehad te hebben rond mijn ovulatie. Rare hormonen ook…
Waarom zei ze dan tegen mij dat ik wel wat in de blaas moest hebben, staat ook op hun site, vreemd hoor.
We maken als eerste een echo om te zien of je zwangerschap in de baarmoeder zit en of het hartje klopt, dit noem je een intacte zwangerschapsecho. Deze echo gebeurt vaginaal, dus inwendig. Zorg dat je van te voren een iets gevulde blaas hebt zodat we beter zicht hebben op je baarmoeder
Iets gevuld dan :lol:
Owjaa pukkels, verbelend he, heb dat ook wel rond die tijd
Dan wordt het gewoon inderdaad een iets gevulde blaas… doen we gewoon niet leeg en niet overvol haha
Ben benieuwd naar jou echo morgen sanne, hoe laat heb je de echo??
11 uur, zal wel ff duren eer ik het kan melden, roan gaat ff naar opa en oma dus daar gaan we eerst nog langs dan
Ik vrijdag ook om 11uur haha grappig, nou dat 11uur maar een hele mooie gunstige tijd mag zijn voor een kloppend hartje!!!
Voor de inwendige echo moest ik toen eerst nog naar de wc. Maar met uitwendige is idd vol het beste geloof ik. Waarschijnlijk maakt het allemaal niet bijster veel uit
Pukkels rond ovulatie bekend Sanne?
En ik duim voor jullie echo?!
Ja 2 x per maand last van rond ongesteld en ertussen
Sanne heel veel succes bij de echo strakjes.