Juli 2012-stoppers

Sanne en engel, succes straks bij de echo!

Moon, nog getest? :pray:

Nee nog niet getest.

Amy ik heb mijn echo morgen pas… dus moet nog 1 dagje geduld hebben!

Sanne heel veel succes bij de echo!!! :pray: voor een kloppend hartje!!!

Moon al getest???

Hoe is het bij de rest?

Goed nieuws!!! Hartje klopte, ben wel een week achteruit geze maar da verbaasde me niet, her elangeijkste was dat het klopte en het is er 1 haha :inlove:

Sanne wat goed!!

Hoever ben je nu dan, dat je een week terug gezet bent, lijkt met best veel voor deze termijn.

Nog niet getest en denk ook vandaag nog niet, aangezien ik gisteren in mijn oude agenda mijn cyclussen van afgelopen 2 jaar heb bekeken, zaten best wel wat cycli tussen van 37 dagen :think: En het ene moment heb ik klachten, andere moment niet.

Engel, jij succes morgen alvast.

6 weken nu dan moon, maar goed we zien hetbstraks mer de termijn wel, ze zei kan wel weer worden bijgesteld maar voor nu 6 weken.

Ik had een late eisprong he, dat kon wel daardoor komen, maar ze maakte zich absluut niet zorgen want het zag er mooi uit allemaal precies zoals het hoorde

Ow wauw Sanne, zo 1 heb ik er hier ook liggen!!! Of eigenlijk 2. Moet nog steeds inscannen en dat terwijl ik over een week alweer voor de volgende echo ga. Wat fijn dat het hartje klopt!!! Dat blijft altijd een opluchting moet ik bekennen.

Moon, ik blijf voor je duimen hoor meid :pray: Snap dat je het eng vindt en als je cyclussen altijd al zo schommelde kunnen die paar extra dagen wachten ook geen kwaad. :hug:

Zo en ik heb geloof ik weer teveel gedaan. Heb vanmorgen 2 uurtjes gewerkt. Naast me werk voor CP heb ik nog 2 schoonmaakadresjes en die heb ik nog wel natuurlijk en daar moet er dan ook gewoon gewerkt worden. Ben dus eerst naar me ouders gefietst om Inge langs te brengen, daar wat gedronken, toen naar me huisje toe en daar schoongemaakt. Inge opgehaald en gelunched bij me ouders en weer terug naar huis. Thuis me logeetje uitgelaten (hond van me schoonouders) en nu zijn Inge en ik helemaal stuk, terwijl ik eigenlijk nog eventjes naar C&A had gewild. Misschien vanavond we hebben toch koopavond.

Gister ben ik samen met Inge met de trein naar Almere geweest eventjes naar de Prenetal, de mama mazzeldagen he… Ben geslaagd voor nog een spijkerbroek erbij en heb meteen maar eventjes zoogcompressen meegenomen, aangezien manlief klaagt dat me borsten net zo ruiken als in de tijd dat ik bv gaf. Kon het niet laten maar ben de baby dump ook in geweest en heb daar een truitje met de tekst Mijn papa is beresterk gekocht, met een bijpassend broekje en sokjes.

Sanne wat goed!!! en wat ontzettend fijn dat het hartje mooi klopte!!! Ja ik verwacht dat ik ook nog wel terug gezet ga worden, maar dat zien we van zelf wel!

Ik ben zooooooo zenuwachtig voor morgen!!! Hoop zo hard dat ik morgen een mooi kloppend hartje te zien krijg!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Moon spannend dan hoor!!! Hoop echt dat je snel een mooie positieve test in handen hebt!!!

Ja heel fijn, mooi plaatje he :inlove: :dance: , echt een mooie geruststellling, was och minder zenuwachtig vanochtend dan bij roan, ook omdat het toch minder nieuw was.

Hopelijk jij morgen ook een mooi lichtje engel :pray: :pray:

He en we zitten weer. Met 1 dag verschil bij de termijnwco engel, hoe geinig is dat haha

Ja Sanne nu wordt het wel een beetje heel toevallig hahaha! Elke keer 1 dag verschil! Maar kunnen we elkaar wel steunen in de zenuwen :wink:

Al zal jij mij meer moeten steunen dan andersom denk want vind alles zo spannend en nieuw haha!

Ja het is vor jou helemaal spannend, omdat het nieuw is, mensen die je niet kent en hoe het werkt he met de echo. We deden eerst een klein praatje en toen mocht ik gaan liggen, toen deed ze eerst bel en buikecjo, ze zag het wel maar daarom vroeg ze of ik inwendig wou voor het mooie en duidelke, ik keek naar ml en toen zei ik eigenlijk meteen ja doe maar want ik had me er ook iop ongesteld, daar kom je wel overheen hoor in je halve nakie daar staan haa die schaamte had ik de 1 e keer ook meer hoor dan nu. En toen kreeg ik een soort slang erin, voel je niks van is alleen een beetje koud en toen zag je het gewoon heel goed op het scherm :inlove:

Thnx voor de uitleg Sanne, heel fijn!!!

Het scheelt wel dat ik een beetje medisch onderlegd ben en dus al wel eens meegekeken heb tijdens een stage bij een inwendige echo, dus weet hoe dat “geval” eruit ziet en hoe het werkt, dat scheelt

En ik weet ook uit eigen ervaring gelukkig dat het voor de mensen die de echo maken niet meer als normaal is om half naakte zwangere vrouwen te zien en dat hun daar niet eens naar kijken (doe ik zelf namelijk ook niet bij patienten, is gewoon soort van “normaal”) dus zal wel even ongemakkelijk zijn, maar zal me er denk ik wel snel over heen kunnen zetten! ALles voor een mooi kloppend hartje!!!

Sanne vergeet dat rubbertje niet wat ze er eerst nog omheen doen :wink:

Ik moet ook zeggen, ik heb weinig problemen met een inwendige echo. Mijn eerste werd zelfs door een mannelijke gyn gedaan.

Ja precies, maar wij vrouwen die dat niet weten deken dat mensen daar naar kijken. Ik dacht wel even owjeee wat ee. Ding dat ze erin gaat stoppen haha, maar het viel me heel erg mee hihi.

Waar kijk je vooral tegen op? Of gewoon de spanning van als het maar klopt is dat het meer?

Ja dat is het vooral, ben gewoon mega onzeker omdat ik echt geen klachten heb, dus ben dan bang dat het niet goed is ofzo, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is en de kwaaltjes nog makkelijk kunnen komen. Hoop gewoon heeeeeeeeel erg dat ik morgen een kloppend hartje te zien krijg!

En tuurlijk is zo’n inwendige echo ook wel een beetje spannend, maar geloof wat dat ze dat rustig en voorzichtig zullen doen!

Bij mij legde ze precies uit wat ze gingen doen.

Ja daar ga ik ook van uit, en ik ben ook niet op mijn mondje gevallen gelukkig dus anders vraag ik gewoon om uitleg :wink:

Ow een rubbertje doen ze dat? Dat heb ik niet gezien mascha :lol: