Niet gezien, hub hier maakte nog een leuke opmerking over de maat. Was een beetje jaloers denk ik
Whahaha grappig, mijn man maakte ook een leuke toen we buiten keamen overdat ding, gelukkig ben je wat gewend he, ow ow mannen
Sanne, gefeliciteerd met je goede echo :inlove: Een week terug is wel jammer in het kader van je klachten
Engel, succes morgen!
Sanne, wat fijn dat de echo goed was en er al een kloppend hartje te zien was.
Engel, succes morgen!
Thnx dames!!!
En mannen zullen ook altijd allemaal hetzelfde blijven he de mijne zou ook zo’n opmerking kunnen maken haha, zo voorspelbaar ook he
Engel heel veel succes bij de echo straks. Ik ga voor je duimen.
Engel succes straks ik duim voor een mooi kloppend hartje!
Thnx dames!!!
Ik ben zoooooooooo zenuwachtig, pff wordt gek van mezelf.
Nog een half uurtje… en dan hopelijk een mooi kloppend hartje!!!
Nou net terug van de echo en beetje een dubbel gevoel…
Het was nog heel innieminnie dus ze kon het niet goed zien, ze dacht dat ik nu ongeveer 6 weken zwanger ben (dus 4 dgn terug gezet) maar ze zei ook dat dit nog makkelijk kon veranderen…
Eerst uitwendig geprobeerd, maar kon ze niks zien… dus toen inwendige echo en kon ze wel iets zien maar het was echt nog heel klein…
Zij dacht wel dat ze iets zag knipperen, maar ik zag het niet en kreeg ook het gevoel dat ze niet overtuigd was, want ze is het daarna nog 3x gaan zoeken, maar toen zei ze ja het lijkt erop dat het pas net is begonnen met kloppen dus het is nog heel lastig te zien, maar er knippert wel iets. Maar om het allemaal goed in beeld te brengen moet ik volgende week vrijdag een nieuwe echo laten maken…
Engel, wat dubbel zeg! Ik duim dat volgende week alles goed is. Dit is precies de reden waarom ik pas met 8 weken voor de echo mocht komen. Daarvoor is het zo klein dat het in sommige gevallen eerder onzekerheid geeft dan zekerheid terwijl het zo pril helemaal niets wil zeggen. Voor net 6 weken klinkt dit echt als een goede echo hoor. Duim voor je dat het zo blijft. :-*
Ja dat is ook zo, en we wachten gewoon volgende week maar af!
Maar zij zei wel dat ze het had zien knipperen maar dat het nog wel heel moeilijk te zien was, dus daar moeten we dan maar op vertrouwen he!
Ben wel blij dat ik volgende week al op nieuw kan!
Engel wat dubbel. Het is inderdaad lastig om op deze termijn al wat te zien. Mijn echoscopiste zei bij mijn vroege echo dat er vandaag niets te zien kan zijn en dat het de volgende dag gewoon allemaal in orde is. Had jij trouwens ook niet later pas positief getest?
Zag ze wel een vruchtje?
Ja ze zag wel een vruchtje en zij zag ook wel wat knipperen, dus ze ging er vanuit dat het goed was, maar voor de zekerheid volgende week dus terug!
Ja ik heb 2dgn na mijn NOD positief getest en dat was precies 14dgn na mijn laatste positieve ovutest, dat was op een woensdag. Maar ze zei ook dat over het termijn nu ook nog heel lastig iets te zeggen viel, omdat het nog zo klein is, maar aan de hand van het aantal mm dacht ze dat het nu ongeveer 6wkn zou zijn, maar dat kon best nog wat bijgesteld worden met een termijnecho, dan kunnen ze dat pas echt goed zien zei ze.
Maar alle hoop is nu op volgende week gevestigd!!!
He engel wat dubbel, maar meid de moed niet opgeven he,ze zag wat knipperen en er ws wat te zien. Jij bent waarschijnlijk nog minder lang als mij he, gaat tussen de 5 en 7 weken ergens knipperen.
Ik ben ook een volle week terug gezet :hug:
Engel, klinkt inderdaad heel dubbel, maar zoals de andere dames ook al zeiden, ze zag wat knipperen en dat is altijd een goed teken. Misschien ben je inderdaad wat minder ver. Dat kan hoor, verklaard ook je late positieve test.
Ja ze dacht dat ik nu ongeveer 6weken was, dus hoop echt dat het volgende week goed zichtbaar is!
Dus nog een weekje in spanning!!!
Het blijft natuurlijk altijd spannend. Ik hoop dat je volgende week gewoon goed nieuws krijgt Engel.
Gaat vast goedkomen Engel! :-*
Amy ben je al aan het testen?
Ja spoon. Maar gewoon nog merkte lichte streepjes, net als vorige maand cd 12 vanaf!