Juli 2012-stoppers

Moon ik las net iets heel leuks in je eigen topic :inlove: :dance: :thumbup:

Goedemorgen!!

:inlove: Hier gisteren een positieve test.:inlove:

Het is nog heel onwerkelijk, heb maar wel een banner aangemaakt, weet niet precies hoever ik ben, maar de 2de streep was duidelijk te zien. (zie mijn avatar, krijg niet op een andere manier een foto geplaatst)

Hoe is het verder met iedereen?

Moon gefeliciteerd!!! :mrgreen: :inlove: :lol: :-* :dance: :clap:

Jaaaaa lieve moon, gefeliciteeerd, het is je zo gegund!!! Fantastisch :inlove: :dance:

Moon het verbaast me niets, gefeliciteerd!

Moon super gefeliciteerd!!!

@Moon78 wrote:

Goedemorgen!!

:inlove: Hier gisteren een positieve test.:inlove:

Het is nog heel onwerkelijk, heb maar wel een banner aangemaakt, weet niet precies hoever ik ben, maar de 2de streep was duidelijk te zien. (zie mijn avatar, krijg niet op een andere manier een foto geplaatst)

Hoe is het verder met iedereen?

Moon, ben zo blij voor je :cry:

Dank jullie wel.:-

Lieve Amy: ik duim voor je dat je ook snel een positieve test mag hebben :-

Ik kan het nog niet echt bevatten en ik vind het ook wel eng. Zal het nu dan wel goed gaan?? Het lijkt erop dat ik qua termijn bijna gelijk ga lopen als bij L :vlinder:, is wel bijzonder maar zal ook veel herinneringen met zich mee brengen en waarschijnlijk ook moeilijke momenten. Probeer daar nu nog even niet zoveel aan te denken, ben nu dan ook aan het struisvogelen.

ik zit hier ook best eigenlijk met een rotgevoel, hoezeer ik het je ook gun…

Ik wil gewoon ook zo graag… En dan, degenen die nu zwanger worden, komen in juni, wat toch ook wel een beetje ‘mijn’ maand is… :cry:

En ondertussen zit ik alweer op cd14, zonder positieve ovutest… oftewel, gaat weer lang duren deze ronde, en misschien weer met een (te) korte lf…

Hoeveel juni ben jij nu uitgerekend?

Wow! Moon! Proficiat!!! Kei leuk…Genieten!

Hier even een update.

Zit vandaag op dag 14 mijn eisprong. ( hoogst waarschijnlijk )

Gisterenavond een feestje gehad en ik liep in een keer leeg met witte afscheiding ( sorry ). Wat betekend dit?

Dat de eisprong dan geweest is of dat het er dan aan komt? Dus vanochtend maar weer geklust. En dan kunnen die 2 vervellende weken weer beginnen!

pfffff

en nu alleen babyboom, Spoon en ik nog, dan zijn we gewoon allemaal zwanger :shock: volgens mij is het in een stoppersclub nooit zó snel gegaan zeg!

@Amy82 wrote:

ik zit hier ook best eigenlijk met een rotgevoel, hoezeer ik het je ook gun…

Hoeveel juni ben jij nu uitgerekend?

Meid, ik begrijp je gevoel. Had ik vorige maand ook, toen ik hier zoveel zwangeren zich melden en een collega die aankondigde zwanger te zijn (uitgerekend in maart notabene). Je gunt het anderen wel, maar jezelf des te meer.

Ik denk rond 6 juni? uitgerekend te zijn.(Quincy :vlinder: is 5 juni geboren toch?) Wacht wel eerst een echo af, want mijn cyclus was natuurlijk ook een puinhoop, weet het dus ook niet echt zeker. Bij L :vlinder: was ik 30 juni uitgerekend (5 maart is hij geboren), maar schreef toen mee met de juli-mama’s er van uitgaande dat ik toch wel later zou bevallen.

ja, Quincy is van 5 juni ja… 6 juni zou ik ingeleid worden…

Hoop echt voor je dat dit wondertje blijft plakken, en zal uitgroeien tot een prachtig kindje! :pray:

Volgens mij kan je zowat beter een langere cyclus hebben dan een korte, pfff… Had jij nou ook ovutesten gebruikt deze ronde?

Nee, geen ovutesten gebruikt. Wel “zwanger worden” van de etos en deze cyclus voor het eerst sinds een paar maanden vruchtbaar slijm gehad :mrgreen:. Dus hoop ook voor jou dat deze tabletten je een beetje helpen met een goede cyclus. Ben nu inmiddels overgestapt op de gravitiamon- tabletten, de zwanger worden tabletten heb ik dus maar een maand gebruikt.

ja, zwanger worden slik ik nu dus ook, in combinatie met tarwekiemolie…

wel op dag 9 even vruchtbaar slijm gehad, daarna weggetrokken, is nu alleen heel waterig, niet om draden te trekken in welk geval :wink:

We wachten hier maar af. maar ohhh wat ben ik daar slecht in… :mrgreen:

Amy ik hoop heel hard dat jij zwanger raakt deze ronde. Jij mag voor mij hoor!

Moon, lekker aan het struisvogelen.

Hier dag 16 volgens mij. Ik ben benieuwd of het wat wordt deze ronde.

Amy :hug: Deze ronde moet het toch gewoon zijn… Je doet er zoveel aan… Ik zal in ieder geval extra hard voor je duimen. Deze maand moet ook gewoon jouw maand zijn net als voor Moon.

Amy :hug: snap t goed hoor maar mijn duimen draaien hard voor jou spion en babyboom dat jullie over een week of 2 ook een super mooie positieve test krijgen!!!

En Amy ik teste ook pas op dag 17 en 18 positief met de overeten en ook pas later positief met de zeangerschapstesten dus blijf hoop houden!!!

Ik heb het gevoel dat vandaag mijn ovulatie was. Kan ik daar mee rekening houden en niet te vroeg juichen als mijn menstruatie uitblijft.

@engel wrote:

Amy :hug: snap t goed hoor maar mijn duimen draaien hard voor jou spion en babyboom dat jullie over een week of 2 ook een super mooie positieve test krijgen!!!

En Amy ik teste ook pas op dag 17 en 18 positief met de overeten en ook pas later positief met de zeangerschapstesten dus blijf hoop houden!!!

ik blijf ook wel ook hoop houden. als die stomme ovutest maar eerder positief is dan dag 19/20! :pray: anders is mijn lf gewoon te kort ben ik bang…

Vanavond was hij in elk geval weer erg licht. dag 14 vandaag. hou ook rekening met een positieve test over 5 dagen pas…

Ben trouwens ontzéttend verkouden, bah. constant niezen, om gek van te worden!