@Spoon Obasan wrote:
Ik heb het gevoel dat vandaag mijn ovulatie was. Kan ik daar mee rekening houden en niet te vroeg juichen als mijn menstruatie uitblijft.
Spannend, hoop het voor je!!
@Spoon Obasan wrote:
Ik heb het gevoel dat vandaag mijn ovulatie was. Kan ik daar mee rekening houden en niet te vroeg juichen als mijn menstruatie uitblijft.
Amy, beterschap!
En ik hoop het ook erg, en mijn man trouwens ook. Die wil ook niets liever
Hoop het ook voor jullie meiden hoor
Eef, hoe was je test vandaag?
Sanne, heb vandaag nog niet getest, doe het nu steeds in de avond zo rond 6 uur… Gisteravond was mijn streepje wel duidelijker dan de avond ervoor! Heb ook weet vruchtbaar slijm en mijn bmm staat laag en erg open, dus ik hoop maar dat dat een goed teken is allemaal dag 15 vandaag! hoop eigenlijk op uiterlijk morgen positieve ovutest, dan heb ik er wel vertrouwen in voor deze maand…
Ik had op dag 17 en 18 he, dus het kan wel hoor, maar ik hoop voor jou z.s.m Je hadnu toch digitale?
ja, die had ik idd overgenomen, maar zijn nooit aangekomen :wall: :wall: :wall:
dus toch weer ouderwets met de streepjes :mrgreen:
Dat is wel irritant Amy dat ze niet zijn aangekomen! Maar ik duim hard voor je dat je vanavond een mooie knalstreep hebt!
ik duim mee :mrgreen: al ga ik er nog niet vanuit…
Ook ik duim mee voor je…
gewoon nog licht, maar zie hem wel echt staan.
Als je wel een streep ziet, kan het dat niet betekenen dat ie eraan komt? Dat dit gewoon een voorteken is. Net als met HCG hormoon, hoe meer, des te donkerder de streep.
Ok ik hoop dat je hier een beetje weg uit wordt…
zou kunnen! t/m zaterdag was er nagenoeg geen 2e streepje te zien, nu is hij wel echt te zien.
heb foto, al moet ik zeggen dat hij op de foto lang zo duidelijk niet is dan in het echt
Ik zie wel duidelijk een verloop in het 2de streepje.
ja, klopt…
hoop echt zo binnen 2 dagen positieve test te hebben
Vorige keer had ik hem op cd 19 en werd ik op cd 27 ongesteld.
Als ik hem nu op cd 17 heb, heb ik hoop ik net een wat langere lf
Ik hoop het zo voor jullie… Denk dat het jullie wel zo’n beetje het meest gegund is… Samen met Moon natuurlijk.
dank je :-*
Ja en Moon is nu zwanger, ik wil nu ook :mrgreen:
Amy, er zit niets anders op dan zwanger te worden deze maand En als je het goed vindt wil ik graag gezellig met je meedoen.
Ja Amy zo is het toch… We hebben al samen een ma meegemaakt, laten we dan nu ook maar eens samen een zwangerschap goed afsluiten. Ik duim heel hard dat het deze maand raak is voor jullie. Nogmaals ik gun het jullie zo.
Ja Amy het streepje wordt inderdaad wel steeds een beetje donkerder, dus hier draaien de duimen weer hard voor je!!! en voor alle andere spoon en babyboom natuurlijk ook!!
thanks lieve meiden! :-*