Juli 2012-stoppers

Ik zeg niks meer, alles is al gezegd, behalve dat ik wacht op een knalsteep :inlove: :thumbup: …

Trouwens… Wat balen dat ze niet zijn aangekomen… :thumbdown:

ja daar baalde ik ook van :frowning:

Ja begrijp ik … :thumbdown:

Waar had je ze gekocht Amy?

Via een ander forum

Streepje is vanavond hetzelfde als gisteren.

Rustig hier. Raar hoor Amy. Gekke vraag misschien, maar doen jullie het nu ook met enige regelmaat?

Wordt weer een laat ei

@Sennapen wrote:

Wordt weer een laat ei

ja, dat had ik ook al bedacht :wink:

Spoon, ja, om de dag… Maar ben met bang eigenlijk voor een te korte luteale fase, niet zozeer dat mijn ei later komt…

Maar das op zich nieterg he eef

Ja, snap dat een laat ei natuurlijk weinig uitmaakt als je ook een lange cyclus hebt. Ik hoop voor je dat die testen gewoon niet kloppen :slight_smile:

Amy wat balen van die stomme streepjes! Maar blijf hoop houden! Wie weet heb je morgen een knalstreep en gewoon nog een normale lf!

@Sennapen wrote:

Maar das op zich nieterg he eef

Wel als je lf te kort wordt, want dan heeft het geen kans om in te nestelen…

Stom he, vorige ronde bleven ze zo verschrikkelijk licht en knalden ze ineensom 4 dagen donker te blijven, nu is het een duidelijk lijntje maar wordt hij niet donkerder… :wall:

NEE IK SNAP, ho sorry voor de caps dat je daar over in zit, maar als je naar mijn ei ziet en cyclus duur kan het dus wel, wie zegt dat je nu weer zo,n korte cycus zal hebben?

Tja, daar ga ik eigenlijk van uit, na 2 rondes 29 en 27 dagen… Al zou het deze keer ook ineens langer kunnen zijn natuurlijk… Ben nu wel doe pillen van de Etos gaan slikken, benieuwd wat die gaan doen…

Amy ik ben ook heel benieuwd. Lastig dat wachten he :slight_smile:

Waardeloos. En ik ben daar al zo slecht in… Gelukkig gaan de dagen wel snel nu ik weer An het werk ben.

Hoe bevalt het werken eigenlijk?

Jaaaaa heel verelend dat wachten :thumbdown: :thumbdown:

@Spoon Obasan wrote:

Hoe bevalt het werken eigenlijk?

Goed! Fijne vorm van gedachten verzetten, vooral omdat we weer zoveel veranderd is… Valt veel te leren.