Das fijn dat het bevalt :thumbup:
Fijn om te horen Amy!
Streepje is stuk duidelijker dan gisteren, maar nog niet positief. Duidelijk weer een laat ei! Dag 17 vandaag…
Weet je… Ik zou ook niet eens weten wanneer ik anders altijd mijn ei had. heb hem nooit halverwege mijn cyclus gevonden met ovutest. Bij Quincy had ik waarschijnlijk pok een latere eisprong, omdat mijn test bij 3 dagen overtijd nog zo licht was…
Oftewel, misschien is en late eisprong wel normaal bij mij.
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen Amy. Maar dat betekent wel dat je ook met een late eisprong gewoon zwanger kunt worden
Wat mij betreft waren we nu anderhalve week verder.
Ik stem voor spoon… Dat wachten…
En ja, als dat zo is, kan ik idd gewoon met een late eisprong gewoon zwanger worden :mrgreen:
Ook ik had een late eisprong Amy teste ook pas 2dgn na mijn nod licht positief dus blijf hoop houden!!!
En het is al hoopvol dat het streepje steeds donkerder wordt!
Ik duim hard voor jullie dames !!!
Het is nu toch alleen wij en BabyBoom Amy?
Ja alleen jullie drietjes nog Of was er nog iemand andes gekomen die niet zo vaak post?
Pff, dan maar hopen dat we tegelijk zwanger zijn anders wordt het ook zo eenzaam.
Ik zeg jullie alle 3 gewoon deze maand zwanger!!!
Ik sluit me bij Engel aan…
Wij hebben vandaag onze termijnecho gehad en alles was goed, ukkie zwaaide zelfs even naar grote zus. Wel zit het bloedpropje er nog, hierdoor hebben wij over 3 weken weer een echo. De kans is groot dat het lichaam het vanzelf opneemt, maar ik kan ook wat bloed gaan verliezen.
wachten duurdt lang…Nod 14 Oktober… Pfff
Spannend!
Fijn dat alles goed was bij de echo! Alleen wat houdt dat bloedpropje in?
Babyboom, hier de 12e. Amy jij ook iets in die buurt toch?
Ja, heb cyclus 28 dagen aangehouden, maar kan zo langer zijn natuurlijk. Maar zou dan 15 oktober zijn. Voor mijn gevoel is dat al heel snel haha, wem dat terwijl mijn ei nog niet eens is geweest…
Nog geen idee of ik de 15e ook al ga testen. Vind het denk ik wel al heel wat als ik dan nog niet ongi ben geworden…omdat het afgelopen keer 27 dagen was.
Wat spannend dames en zo dicht bij elkaar!!!
Maacha wat fijn dat de termijn echo goed was!!! Jij zit al bijna aan de 12weken! En wel fijn dat je over 3 weken weer een echo hebt! Maar ik weet ook niet wat die bloedprop in houd??
Die bloedprop, kan ook een bloeduitstorting zijn, zit buiten de vliezen van de baby, kan in principe geen kwaad, werd me vorige keer verteld. De echoscopiste deze keer, vertelde ook dat hij waarschijnlijk gewoon door het lichaam opgenomen gaat worden, maar hij kan ook kapot gaan en dan heb ik een bloeding, hoef ik niet van te schrikken, maar wat ze me daarna vertelde schrok ik wel van… Het kan ook de vliezen van de baby aantasten dat bloed.
Mascha dat laatste is inderdaad wel even schrikken. Hopelijk neemt je lichaam het gewoon snel op.
Pff, ben blij dat het weekend is. Ben op het moment een beetje duizelig.
Heb wel zo’n vermoeden dat het deze maand niet gelukt is, maar misschien wat voorbarig.
Mascha, wel fijn dat he we alvast af weet!
Spoon, wel beetje hoop houden he…
Nog steeds licht streepje. Morgen dag 19, vorige ronde had ik toen een knaller. ben erg benieuwd…
Amy, wat zegt zo’n licht streepje dan bij een ovu-test?
En ja, ik weet het En als ik het zo uitreken als deze ronde niets wordt, gaat het hem de volgende ook niet worden aangezien we dan bij vrienden logeren.
Licht streepje zegt niets, hij moet echt donkerder zijn!