Dus dat is het standaard streepje zeg maar? Hoe betrouwbaar zijn die testen?
Geen idee haha, ga er wel vanuit dat ze betrouwbaar zijn…
Saai het dat wachten
Dat wachten is inderdaad heel vervelend!!! Vond dat altijd de rotste tijd van die hele cyclus… Duurde ook het langst.
Ik ben gewoon te nieuwsgierig. Het is geen drama als het niet gelukt is hoor, maar ik wil het wel graag weten!
En Mascha, zie ik je nu ook voorbij komen bij de draagdoeken
@Spoon Obasan wrote:
Saai het dat wachten
Nou zeg dat! Mijn banner zegt nog 10 dagen tot nod, maar nog geen positieve ovutest gehad… Pfff
Amy voor jou is het helemaal eindeloos wachten, niet eens op een zwangerschapstest maar ovu-test.
Spoon inderdaad je zag me voorbij komen. Wilde er bij Inge al aan, maar kon toen geen informatie vinden (misschien ook niet goed gekeken hoor) en kwam het topic tegen en denk ga meelezen en kijken of er wat tips voorbij komen. Zeker over welke aan te schaffen.
Regelmatig komen er vragen langs over welke doek aan te schaffen. Maar je moet gewoon gaan voor wat je mooi vindt hoor. Ik zou wel voor geweven gaan.
Ik heb sinds gisterenavond bloedverlies en net een echo gehad en het is niet goed helaas nu wachten tot ik het vruchtje verlies dus ook ik zal straks weer aan dat stomme achterlijke wachtbankje moeten geloven helaas
Maar nu ben ik intens verdrietig en boos op mijn eigen lijf dus zal voorlopig even niet mee schrijven denk ik
Engel :hug: Weet helaas hoe je je voelt, geef het de tijd om een plaatsje te geven meis. :hug: We zien je wel weer als je er klaar voor bent.
Sterkte meid :hug:
Engel wat verdrietig :hug: En je kan er echt niets aan doen!
Ow meiden, hub heeft eindelijk het nieuws waar ie al 5 weken op zit te wachten en eigenlijk misschien ook al wist. Hij heeft de baan gekregen en zal rond 15 november lekker beginnen. Vanaf 1 november zit ie zonder, maar hij heeft besloten om eerst even een paar weekjes vakantie te nemen. Kan ie mooi wat hier in huis doen
Nee!!! Engel! Ik weet even niet wat ik moet zeggen! Klote zeg!
:wall: Ik denk aan je!
Engel :hug: :hug: :hug: , het is ook zo vreselijk verdrietig, nogmaals sterkte meis… :hug: :hug:
Mascha, dat is wel fijn nieuws voor jullie!
Engel hoe voel je je verder, veel last van krampen?
Heel veel sterkte engel :hug:
Thnx dames!
Ben intens verdrietig kan alleen maar janken maar het stomme is dat ik zelfs nu nog helemaal nergens last van heb alleen van het bloedverlies dus
Gooi het er maar gewoon uit meid.
Wat is nu de planning dan, afwachten of het uit zichzelf weg gaat, wat heb je aggesproken met de vk?
Mascha, wat een fijn nieuws voor jullie, scheelt een hoop stress gok ik