Engel, op zich prettig dat je nergens verder last van hebt. Wat was er te zien op de echo? :hug:
Sanne scheelt inderdaad een heleboel stress… Je zag het gister zo van hub zijn schouders afglijden.
@K1TT3N wrote:
Sanne scheelt inderdaad een heleboel stress… Je zag het gister zo van hub zijn schouders afglijden.
Top meid :-*
Hoe gaat het nu Engel? :hug:
En Amy…ik zie ook dat de streep steeds iets donkerder wordt. Hopelijk snel een knaller!
Moon, hoe gaat het met jou?
Sanne, hoe gaat het met de duizeligheid en misselijkheid?
En de rest van de dames?
Duim voor iedereen op het wachtbankje!
Hier alweer 12 en een halve week op weg :dance: Kan nu echt gaan genieten. Gisteren eerste reguliere controle gehad bij de vk en de jongens waren mee. Helemaal trots dat ze het hartje hoorden. Is nu nog zacht maar zo mooi. Er bleek iemand na mij uitgevallen te zijn dus…ineens zegt de vk tegen de jongens: zullen we nog even naar de baby kijken in mama haar buik. Nou daar hoefden ze niet over nadenken. En zo kreeg ik spontaan een extra echo :inlove: :inlove: :inlove:
Het is nu echt al een minimensje met alles erop en er aan. Voetjes handjes armpjes knietjes heel goed te zien. Verder mooi de twee hersenhelften gezien die mooi evenredig verdeeld waren.
Echt genieten!
Nu echt vier weken wachten tot de pretecho
Engel: :hug: :hug:, dat is echt … Denk aan je.
Duimen draaien voor je, Amy.
En smurf de 12 weken gepasseerd :dance:
Hier gaat het wel, nog steeds aan het struisvogelen. Ben met vlagen erg bang. Voel me verder wel redelijk, bijna niet misselijk en in de avond wel moe. Van de week wel het nieuws op het werk moeten vertellen, we hebben nl patienten met “enge beestjes” waar ik nu niet voor wil en kan zorgen, ben veel te bang dat er iets mis gaat. gelukkig veel begrip van collega’s. Nu bezig met het organiseren van een feestje voor M, wordt volgende week alweer 5!
Nou ik stop deze maand met ovutesten. of hij komt niet omdat ik deze maand geen ei heb, of ik heb hem gemist en korte piek gehad. Vruchtbaar slijm is ook al een tijd weg, is alleen nog maar erg glibberig daar zeg maar. Vanmorgen stond mijn baarmoedermond ook erg hoog en was erg hard. Gisteravond steeds zeurend gevoel links onderin mijn buik gehad en zere tepels. Allemaal van die dingen dat ik denk dat ei toch al is geweest. Wacht nu af tot ik ongesteld wordt, mits ik eind volgende week echt klachten krijg, dan ha ik de 15e tegen.
Smurf wat fijn dat alles in orde is en je al twaalf weken bent.
Moon, logisch dat je het al verteld. En zo spannend voor jullie natuurlijk. Eerst die twintig weken maar eens voorbij.
Amy, raar dat je testen nooit positief zijn geweest. Zal nu toch wel echt moeten zijn geweest.
Ik ben gister en vandaag duizelig geweest. Volgens mij omdat ik wat last heb van Verkoudheid. Maar volgens mijn man had ik dat met een eerdere zwangerschap ook. Al merk ik zelf nog niets hoor.
spoon, ja twijfel dus ook of ik wel een ei heb gehad deze maand.
Zit niets anders op dan afwachten dus.
Inderdaad. En ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden.
He meiden jullie niet vergeten, gewoon gesloopt. Gister dag weggeweest, vrijdag niet fit, dus vandaag echt op.
Eef , wat rot, gevoel dat je lijf jeweer in desteek laat, zou kunnen dat je idd geen ei hebt gehad of een korte piek, maarweer wachten, onzekerheid bah meid :hug:
Spoon, bij jou ook wachten he, Duizeligheud had ik volgens mijn mzn bij r ook, kon me dat ook niet herinneren.
Moon, lekker blijven vogelen, komt vanzelf wel, m alweer 5 , mag ie ook een feestje geven en zoja wat gaan jullie doen?
Smurf lekker veel echo,s :inlove: Leuk zeg, heb je ze,f ook een gevoel??? 3 nov schiet L lekker op. Hebben jullie vorige keren ook geslachtsbepaling gedaan?
Engel, hoe is het nu met je :hug: :hug:
Sanne, vermoeid door zwangerschap of anders?
Door de zwangerschap, dit kleine beebje vreet me op, echt joh ik ben nog moeier dan met Roan
Meisje dus
Haha isdatzo , ben benieuwd, maakt me niets uit. Haha
@Spoon Obasan wrote:
Meisje dus
zegt niks hoor ik was bij Quincy minder moe dan bij Jayden volgens mij
WhahHa nou daar heb ik dus ook weer niks aan :lol:
Nee tuurlijk heb je er niets aan Ik geloof er ook niet speciaal in hoor. Maar bij de zwangerschap van mijn dochter was ik vreselijk moe, kon ik ook al snel weinig meer. En bij die van mijn zoon was ik behoorlijk misselijk maar het 2e en 3e trimester echt een goede zwangerschap gehad. Zelfs met 41 weken voelde ik me nog prima.
wachten duurd lang…
Kan niet zeggen dat ik klachten heb…
Ben deze kee rook niet echt positief.
We gaan vrijdag testen. zit vandaag op dag 22
heb een cyclus van 26/27
Babyboom, dan komen we rond dezelfde dag uit qua mogen testen. Niet dat ik het vrijdag al ga doen, ik wacht rustig af.
(zeg ik nu he )