Spannend dames
spannend babyboom!
voor Spoon ook!
en ik maandag nod. alleen twijfelen of ik dan ga testen of niet. Vind het wel al heel wat als ik zaterdag nog niet ongi ben geworden, vorige ronde werd ik op cd 27 al ongi…
Heel spannend inderdaad dames. Duimpjes draaien dus weer voor jullie…
Wij zijn weer goedgekeurd door de vk, we hebben zelfs het hartje al kunnen horen, terwijl ze zei dat de kans erg klein zou zijn dat dat al lukte. Hij was nog erg ver weg, maar duidelijk.
wat fijn Marscha, dat het zo goed gaat! En alweer bijna 12 weken :shock: wat gaat het toch hard!
Wat fijn Mascha :inlove:
Ben benieuwd wat er deze maand met jou gaat gebeuren eef
rustig afwachten…? Dat kan ik echt niet hoor!
Ik denk dat ik woensdag de 1e test er tegen aan gooi…Hahaha
Das wel vroeg hoor bb, en dan is er teleurstelling als ie negatief is, trust me
ik ook Sanne!
Had vanmorgen ineens een klodder slijm bij afvegen :eh: gewoon vruchtbaar slijm dus. vanmiddag ovutest gedaan, zo wit als wat.
terwijl bm wel lekker open is. gisteren hele dag steekjes gehad linksonderin.
lekker vaag dus allemaal!!
Steekjes onderin, maar jij had gister en eergister niet meer getest toch? Of alleen gister niet
nee, alleen gisteren niet. omdat ik die negatieve testen zat was. cd 22 vandaag…
Jullie klussen nog steeds om de dag?
yep
je wilt de hartjes op mijn Womanlog niet zien :oops: :mrgreen:
cd 7, 9, 10, 12, 14, 15, 17, 18 en 21 :mrgreen:
dus daar zal het toch niet aan liggen :wall:
:shock: Dat lijkt me genoeg ja :inlove: :thumbup: Mjaaaaaa
ja ehh, voor een babytje moet geklust worden he :mrgreen: zonder sex geen kindje woehaha
Amy jullie doen flink je best, aan inzet zal het niet liggen.
Mascha fijn dat alles in orde was.
Neeeeen, alhoewelmzo,n joran van der sloot na 1 keer sex meteen vader wordt :wall: :wall:
WAT, wie wil dat uberhaupt met hem…
Zijn peruaanse vriendin, 1 keer geen toeziht en hij wordt meteen vader :sick:
Sikko… Die vriendin, hoe haal je het in je hoofd om daar een relatie mee te beginnen, maar 1x moet genoeg zijn dat weten we allemaal. Wisten we alleen maar wanneer die ene keer moest zijn, dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken.
@Sennapen wrote:
Zijn peruaanse vriendin, 1 keer geen toeziht en hij wordt meteen vader :sick:
erg he :sick:
had gelezen, als ze trouwens als het kindje (arm kindje…) geboren is, kunnen ze hem niet meer uitleveren aan de VS. daar zal het hem wel om te doen zijn…