Klopt, erg he, walgelijke vent, ik hoop dat ze ooit nog iets vinden van hem tegen nh, zodat die ouders ook rust zullen krijgen.
Die gozer is zo uitgekookt… Echt niet dom hoor…
Ja echt… Ook ik hoop dat ze ooit wat vinden tegen hem voor de moord op haar. Het moet voor der ouders verschrikkelijk zijn niet weten wat er gebeurd is.
Ja bizar he.
Engel, hoe gaat het met jou?
Vanochtend om half 6 wakker geworden van misselijkheid.
Had het gevoel om over te geven.
Zou dit HET symptoom zijn??? I hope so.
Manlief is volgende week jarig en kan hem geen mooier kado geven.
Ow BB ik hoop het voor je. Ik ga duimen dat het zo is.
Ik duim voor je babyboom!
Hier vandaag last van borsten/tepels, steekjes onderin en Ploppende darmen. Maar ga nergens vanuit. Ja, dat ik ongi ga worden.
Had je dat de vorige keer ook niet Amy? Niet om je dat hele kleine sprankje hoop te ontnemen. Zo vervelend dat die klachten allemaal zo op elkaar lijken. Zo denk je dat je ongi gaat worden en zo heb je toch die positieve test in je handen.
Ik heb even contact met engel gehad en moest jullie even laten weten dat het wel ging, allemaal niet leuk is, haar lijf het niet afstoot , ze wel heel moe is, ze geen bloedverlies meer heeft gehad, dus ze donderdag ook nog naar de gyn moet om te kijken of het vruchtzakje er nog zit en dan wsh een curretage. Ze kan het momenteel even niet opbrengen om mee te komen schrijven, wat we natuurlijk allemaal wel begrijpen. :hug: Ze hoopt dat het smel achter de rug is want ze kan maar aan 1 ding denken en dat is opnieuw zwanger worden.
Dank je Sanne.
Engel meid mocht je dit straks nog lezen… Ik wil je graag een dikke :hug: geven. Wat vervelend dat het niet lijkt door te zetten. Ik hoop voor je dat het niet uitdraait op een curetage, want dat is ook geen pretje helaas. Liever natuurlijk.
@K1TT3N wrote:
Had je dat de vorige keer ook niet Amy? Niet om je dat hele kleine sprankje hoop te ontnemen. Zo vervelend dat die klachten allemaal zo op elkaar lijken. Zo denk je dat je ongi gaat worden en zo heb je toch die positieve test in je handen.
Ja had ik ook. En ik heb ook geen hoop… En idd is het zo vervelend dat het allemaal zo op elkaar lijkt…
Engel sterkte!
Babyboom, het begint er op te lijken he.
Amy, wat niet is kan nog komen toch?
Hier af en toe wat misselijk, maar ik vind koffie nog steeds lekker. Dus het zal wel niet
Sanne thnx voor het melden van mijn berichtje, maar dacht zal zelf Ff gauw een berichtje tussendoor schrijven! (heb nog niet de puf gehad om alles terug te lezen, dit komt hopelijk later wel weer een keer, kan het nu nog niet opbrengen)Ben namelijk enorm moe!
De tranen zijn (voor nu) gedroogd en ben gewoon aan het werk, heb nauwlijks buikpijn gehad en verlies nog steeds maar weinig bloed, dus na overleg met de VK moet ik donderdag op controle bij de gynaecoloog, hun gaan dan kijken of het vruchtzakje er nog in zit (wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn) en dan gaan ze kijken wanneer k een curretage zou kunnen krijgen Dus dat was eigenlijk niet echt iets waar ik op zit te wachten, dus hoop dat het mee valt donderdag, maar volgens de VK moest ik er maar vanuit gaan dat ik die curretage ging krijgen!
Iemand hier ervaringen mee?? En iemand hier al ooit een miskraam gehad? en hoe snel was je daarna weer zwanger?? (en hoelang duurde het voor de miskraam dat je zwanger was?)
Hopelijk is het allemaal snel achter de rug en kan ik weer dat stomme wachtbankje op!
Spoon, idd!
Engel, ja ik heb ook curretage gehad. Viel me niet tegen. Heb alleen na afloop last gehad van de narcose, veel moe…
En eh, ik was steeds heel snel zwanger… Heb in juni, september en november mk gehad voor Jayden, en in januari testte ik positief van Jayden… Dus ik was steeds erg snel zwanger…
Dat geeft me ten minste beetje moed! Al wil dat natuurlijk voor mij niks zeggen, maar moet toch hoop houden hè!
Engel ik vond de curretage wel prima eigenlijk. Maar bij mij was het verder niet emotioneel beladen. Al was iedereen wel vreselijk aardig en meelevend hoor. De arts heeft me er tussen geschoven omdat we op vakantie gingen. Ik had een ruggenprik en een roesje. Je mag naar huis als je naar de wc bent geweest in dat geval. (wat mij niet snel genoeg kon gaan, want man en kinderen waren al bij me) De eerste twee dagen had ik geen bloedverlies, daarna nog ongeveer een week. Qua type overigens niet vergelijkbaar met een menstruatie, maar ik heb er verder geen klachten van gehad. Al met al kijk ik er best positief op terug, al klinkt dat misschien een beetje raar.
Hier gelukkig geen ervaring, hoop dat je wat aan de ervarinne van eef en spoon hebt.
Ik mocht vanaond de wc pot weer met een bezoekje vereren :sick: , man wat was ik beroerd.
Donderdag moeten we op crematie, mijn man zijn opa is overleden, wsh gaan we dan morgenavond al rijden vanuit friesland naar zuid holland, want we moeten om half 11 donderdagochtend al er zijn, en met al die files uit voorzorg dan maar een nachtje hotel
Engel, mijn ervaring was daar en tegen anders… Ik heb voor Inge een miskraam gehad met curetage. Als ik je zeg dat ik van beide zwangerschappen in mei was uitgerekend, weet je dat ik er bijna een jaar over heb gedaan om opnieuw zwanger te raken. Me zusje heeft er na der curetage ook bijna een jaar over gedaan om opnieuw zwanger te raken. Terwijl mijn sz gewoon op een natuurlijke manier het vruchtje verloren en was 2 maanden later weer opnieuw zwanger.
De curetage zelf was geen ramp, zoals Spoon ook al zei de mensen waren allemaal erg vriendelijk hebben me goed geholpen, heb geen klachten gehad.
Oh ja, ik ben dus nog niet weer zwanger dus hopelijk gaat dat wel goed komen. Na een ‘gewone’ miskraam hoor ik wel vaker dat mensen snel weer zwanger zijn. Maar dat was voor mij helaas geen optie.
Sanne, goed misselijk dus. Sterkte overmorgen.