Bedankt spoon, zal wel goed komen.
Ow Sanne… De wcpot is nooit leuk… Pas maar op, bij Inge kwam ik hem vanaf week 7 bijna elke ochtend tegen. Werd naarmate de zwangerschap vorderde gelukkig wel van dagelijks naar 2x in de week.
Bedankr mascha haha, dit hoop ik niet, dit is tot nu toe de tweede keer, heb vanmiddag wel koffie op of het lag san de snert, hoe dan ook die beide laat ik voorlopig maar even staan
Geloof me dat wens ik je niet toe hoor… Hub voelde zich elke ochtend schuldig en hulpeloos, want hij kon me er ook niet bij helpen.
Nee dat snap ik , het is ook heel vervelend, maar het lucht wel op nu tenminste… :thumbup:
Oh, ik ben echt te nieuwsgierig wie er allemaal zwanger zijn deze ronde. Ook zo grappig dat we allemaal rond het weekend zitten.
Nou ik ook spoon! Vind het werk fijn dat we alle drie zo dicht bij elkaar zitten!
Ja, dan is het gezamenlijk wachten en goed bij te houden wie wanneer eventueel mag testen. Ik gok dat babyboom de meeste kans maakt deze keer.
Allemaal kn het weekend, ik blijf duiemn hoor, het zou zo mooi zijn :thumbup:
Het zou inderdaad mooi zijn.
Nog 1 nachtje slapen… en dan wordt ik opnieuw tante!!! Vrijdag er lekker naar toe, slapen in een hotelletje en dan zaterdag weer naar huis toe.
Mascha wat leuk dat je morgen tante wordt!
En het zou zeker mooi zijn.
Hallo,
Nou, ik blijf negatief en zeg dat ik ongesteld word.
Maar vanochtend wel weer dat misselijk gevoel in bed.
Is best wel vreemd eigenlijk. I hope so.
Het zou mooi zijn als wel alle 3 in 1 weekend zwanger zijn. hahaha
Zou heel mooi zijn bb
Dat misselijke gevoel kan idd een teken zijn, daar heb je nooit last van als je ongesteld moet worden?
Hihi, we zitten echt elk dingetje te analyseren hier. Nog een paar dagen…
Haha Spoon!
Zo heb ik last van Ploppende darmen… En vanmiddag begin ik me misselijk te voelen omdat ik niks at…
Nog 5 dagen…
Op hoeveel cyclusdagen is dat gebaseerd Amy? En babyboom jij hebt een korte toch?
Op 28. Vorige ronde was 27 en daarvoor 29.
Nee, Ik ben nooit misselijk vandaar dat het me zo opvalt…
Ik heb een cyclus van 26/27 dagen…
Ga vrijdagochtend testen. Dit omdat man lief vertrekt voor een weekendje weg. Zegt hij ook nog leuk je kunt toch ook maandag testen… Wa denkte gei zelf! hahaha
grappige man heb jij :lol: :mrgreen:
heb trouwens wel vandaag ook dat als ik buk ofzo, ik bepaalde plek op mijn baarmoeder voel.
:wall: