Hier vandaag danig chagrijnig, zou niet gek zijn als ik morgen ongesteld wordt iig.
@Spoon Obasan wrote:
Hier vandaag danig chagrijnig, zou niet gek zijn als ik morgen ongesteld wordt iig.
:hug: Hoop het echt niet!
Hier nog geen tekenen van komende ongi. zou ook nog beetje vroeg zijn. morgen pas cd 24.
Babyboom en Spoon, hoe is het bij jullie?
Hier blijf ik last houden van steekjes onderin… Maar had ik vorige maand ook. Maar we moeten hoop boven houden en positief blijven he…
Inderdaad Amy moed houden, het zou zo mooi zijn.
Aaaaaaaa, ik word langzaam gek… Me zusje der keizersnee was vanmorgen om 10.45, als er niks tussen is gekomen natuurlijk, tot op heden hebben we nog niks gehoord en ik zit me eigen op te vreten van de zenuwen. Krijg geen hap door me keel…
Pfff wat spannend Mascha! Hoop dat alles goed is!
Ondertussen nog niks gehoord en me moeder en ik beginnen ons lichtelijk zorgen te maken. Wel hebben we het ziekenhuis gebeld, maar die mogen natuurlijk niks loslaten, dus hebben we gevraagd of ze me zwager willen verzoeken even contact met ons op te nemen, zijn ouders weten ook niks en hebben zoiets van als het was uitgesteld wegens een spoedgeval, dan had hij het ons toch wel even laten weten.
Eindelijk me zwagertje aan de telefoon gehad!!! Alles is goed gegaan, ze is alleen onder volledige narcose geweest. Me nichtje heet A.my M.aayke.
Gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam :inlove:
Ik heb ook weer wat… Cd 25 vandaag, en vruchtbaar slijm… Dacht doe eens een ovutest…
Ja hoor dat heb jij weer… Moet toch niet gekker worden zou je zeggen.
Nou idd,.heb ik weer!
Gefeliciteerd masha, wat een spanning joh deze dag, mooie namen :inlove: :thumbup:
Ow Sanje ik ben precies 4 weken verder dan joiw. Tenminste zoals hetver nu uitziet.
@K1TT3N wrote:
Ow Sanje ik ben precies 4 weken verder dan joiw. Tenminste zoals hetver nu uitziet.
Klopt was me al eens opgevallen, 22 okt weet ik betzeker
Hier niet al te hoopvol, licht zeurende pijn onderin mijn rug. Dus vrees voor morgen.
Nou ik had vandaag ( sorry voor de woord spelling) een klodder witte afscheiding…Dat heb ik nog nooit zo gehad.
Mmmmm Morgen vroeg is het zo ver! Dan ga ik testen!
Voor de andere 2
Spoon :hug:
Babyboom, spannend, ik duim voor je!!
Ik had vanavond onderstaande ovutest… Is deze nou positief?
Ik zeg positief!!! Wel vreemd…Maar zal er zeker voor gaan!
Bb spannend, zal voor je duimen.
Amy wat bb zegt, positief… Erg vreemd dat wel :think: maar zou er gewoon voor gaan hoor
Kunnen ovu-testen ook positief zijn als je zwanger bent?
Amy, als je nu je ovulatie hebt lopen we niet meer echt gelijk he
O ja dat kan natuurlijk ook nog…dat je je hcg er mee getest hebt!