Juli 2008 (deel 2)

WAUW Debbert, wat fantastisch!!

:dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance: !!

Had je al een vermoeden, aan de hand van kwaaltjes o.i.d.??

Een voorspoedige zwangerschap toegewenst, geniet ervan !!

Liefs Bodeas :-*

Wow Debbert!!! Gaaf zeg :thumbup: :mrgreen:

Van harte gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD!!! :dance:

gefeliciteerd debbert :dance: :dance: :dance:

gerdy: nee niet actief geweest, we slaan een maandje over

en nee, diclofenac helpt niet zo, maar wel als ie er 2 ibruus bij neemt :o :mrgreen:

ik heb zelf niet genomen nee…

Tygo had vandaag dus echt AL (ik herhaal: AL!!! :wall: ) zijn speelgoedkisten leeg gegooid in zijn kamer…

grrrrrrrrrrrrrrr wat was ik boos zeg!

dat soort dingen doet ie dus echt alleen maar omdat ie nu wat minder vermaakt wordt he… aandacht dus.

hij mocht geen Dora kijken van me, nou, dat was me toch een straf… huilen!! heb het voor zo goed als het ging samen opgeruimd, maar de rest van het huis is een puinzooi.

suzanne: ha, daar ben je weer eens, ik zat gister aan je te denken, hoe het met je is enzo.

gaat het goed?

en met de kwaaltjes?

ik hoop dat je niet zo misselijk meer bent, en dat het nu eindelijk eens zal opschieten met het steentje :hug:

Even het lijstje geupdate. Heb ik al 2x eerder gedaan, maar kwam erachter dat hij hem niet veranderde. En nou ineens doet ie het gelijk :shock: (T@mmie ik snap er niks van en jij waarschijnlijk ook niet)

Moet hem even gaan verlengen, want het lijstje wordt steeds langer zo (gelukkig ;-))

Dank je wel allemaal voor de felicitaties!!

@Bodeas, ik had eigenlijk helemaal geen voorgevoel maar aan de andere kant kon ik ook niet wachten om niet te testen…

Maar tot nu toe heb ik alleen ondervonden dat ik vaker moet plassen maar voor de rest eigenlijk (nog) helemaal niets. Voordat ik het wist dacht ik dat het er aan lag dat ik veel gedronken had, maar dat was dan ook het enige, achteraf.

@Ziet, succes met de rugpijn!! En hopelijk is vandaag Tygo wat aardiger voor je :wink:

Wauw Debbert. Van harte gefeliciteerd met de positieve test. Ik hoop voor je, dat je een beetje klachtenvrij blijft. Geniet ervan meid.

@Romi82 wrote:

Even het lijstje geupdate. Heb ik al 2x eerder gedaan, maar kwam erachter dat hij hem niet veranderde. En nou ineens doet ie het gelijk :shock: (T@mmie ik snap er niks van en jij waarschijnlijk ook niet)

Moet hem even gaan verlengen, want het lijstje wordt steeds langer zo (gelukkig ;-))

Ik snap er echt nog véél minder van…Op mijn ene pc is Debbert zwanger in het lijstje en op mijn laptop niet :think: Zelfs f5 werkt niet :roll:

Tammie: Wat irritant! :x

Meiden, hebben gister geklust nadat ik doorzichtig slijm spotte… :oops:

Heb vandaag wat pijn, dus denk nu mijn ovulatie te hebben.

Hoop dat ik er zwanger van wordt, ondanks het restje wat er nog zit :mrgreen:

@Stiekem, ik gun het je echt… :thumbup: :thumbdown:

Maar hoe erg is dat ‘restje’?

@T@mmie wrote:

@Romi82 wrote:

Ik snap er echt nog véél minder van…Op mijn ene pc is Debbert zwanger in het lijstje en op mijn laptop niet :think: Zelfs f5 werkt niet :roll:

Hier zelfde probleem. Op werklaptop geen update, op huiscomputer wel… Raar…

Wat ziet de rest voor lijstje?

Ik zie een zwangere Debbert in het lijstje!

Dat ‘restje’ is ongeveer 1cm bij 0,8 cm groot. Als het een zwangerschap in de weg zit word ik niet zwanger en anders wel.

Dus afwachten! :mrgreen:

@Stiekem, oké sommige mensen zien het lijstje dus wel goed. Snap er niks meer van… :eh:

Als je deze maand niet zwanger blijkt, moet er dan iets met het ‘restje’ gedaan worden???

waarschijnlijk komt het dan met de volgende mens. mee…

Debbert WOW gefeliciteerd meid, echt helemaal geweldig!!!

Hier ernstig rot, er is iets binnen mijn familie aan de hand, waar mijn vriend en ik nooit achter hadden willen komen, als het uitkomt dan ligt mijn hele familie uitelkaar en weet gewoon echt niet wat ik moet doen :cry:

Mijn zus ligt nu in het ziekenhuis, moet over een week bevallen en ze is helemaal niet in orde, als zij erachter komt dan… :frowning:

Sorry beetje vaag verhaal

kan het net zo goed zeggen, ik moet het kwijt. Ik weet dat het hier voornamelijk over leuke dingen gaat maar ik hoop hier wat steun te kunnen vinden.

we zijn er dinsdag achtergekomen dat mijn moeder hoogstwaarschijnlijk een affaire heeft met de man van mijn zus :cry: kan het niet geloven en heb mijn moeder ook nog niet gesproken, laf maar ik durf het niet, zo moeilijk. mijn zus staat op punt van bevallen en zij en mijn vader mogen dit nooit weten maar het idee dat mijn eigen moeder tot zoiets in staat is. ze is mijn allerbeste vriendin en dit is een ontzettende klap in mijn gezicht. weet gewoon niet wat ik moet

Jemig Lady, wat ontzettend erg!!! :shock:

Kan me voorstellen hoe je je voelt, zit hier ook van:‘WAT???’

Hoe ben je erachter gekomen dan?

Sterkte ermee hoor!!

Wat vreselijk voor je zus, wat ontzettend verdrietig… Is het allemaal wel zeker???

Wow Lady, wat ontzettend heftig…zoiets verwacht je toch nooit…

En zeker niet van je moeder.

Kan me voorstellen dat je hele wereld even op zijn kop staat. Wat erg zeg!

Dikke knuffel voor je :hug:

Meen je niet Lady :shock: Dat is toch iets wat je leest en wat nooit bij jou gebeurt…

Hoe zeker ben je ervan??