Juli 2008 (deel 2)

@Debbert, spannend, nog een paar daagjes wachten…

Ik heb deze maand een positief gevoel. Geen idee of ik daar wat aan heb, maar ja :mrgreen:

@Bodeas, fijn om te weten dat je geen jaar hoeft te wachten… Maar hopelijk komt het gewoon binnenkort op gang!

wat fijn dat stiekem dit allemaal zo ff op haar werk kan vragen zeg! handig!

:thumbup:

@Lady, ik zie dat het je NOD is vandaag!!!???

En hoe gaat het met de knopjes in de oren? Voel je je al beter?

Huh mijn NOD vandaag?? Nee hoor, denkt dat het scheef loopt :smiley: 23 augustus ben ik ongi geworden, dus het duurt nog wel ff, maar lief dat je het vraagt :smiley:

Knopjes zijn er uit, heb de hele week magneetjes op mijn nek gehad maar die heb ik gisteren ook weggehaald. Denk beetje teveel gedaan deze week want aardig wat pijn en grieperig. Vanavond feestje optreden jan smit, erg veel zin in :thumbdown: maarja wil mijn vriend niet weer teleurstellen dus ga wel beetje meehossen en lachen!

Hoop dat je positieve gevoel uitkomt deze maand :thumbup:

Bodeas wat fijn dat je nu stappen kunt gaan nemen!!

Nou Stiekem, we zijn allemaal erg blij met jou. Wat een nuttige informatie!

@ Bodeas: wat knap dat je een pas op de plaats kan maken. Het is nl soms lastig om met je verstand te blijven denken als je gevoel alleen maar roept: Ik wil een baby!!! Heel verstandig…

(Wellicht is het een idee om te checken of er sprake is van een wachtlijst? Mocht dat zo zijn, kun je je misschien beter nu vast aanmelden)

@ Lady: Weer een beetje uitgeraasd :evil: ? hihi… Hoop dat je snel resultaat krijgt van de behandeling.

Wanneer gaan we weer testen… ik ben zo ongeduldig… en dan te bedenken dat ik m’n eisprong nog niet eens gehad heb… :lol:

Nou meiden… een fijn weekend…

Hey Roma, ik heb je net toegevoegd aan m’n Hyves :wink: !

Tja, we zien wel hoe lang mijn ‘pas op de plaats’ duurt.

Weet je, ergens heb ik nog steeds in m’n hoofd dat ik (we) gewoon graag ontspannen willen proberen zwanger te raken, en niet gelijk de ‘medische molen’ in, want tja, daar komt het dan toch wel op neer.

Dat kan altijd nog, toch ?!

Dus eerst ff lekker rustig aan, wie weet komt er toch vanzelf een cyclus op gang (gebeurt vaker, genoeg voorbeelden gezien op dit forum) en anders zien we wel, wanneer we echt actie willen dan ga ik naar de huisarts/fertiliteitspoli.

Ondertussen ga ik ‘gezellig’ door met elke dag om 5.30 temperaturen :shock: (tja, moet elke dag op dezelfde tijd voor een betrouwbaar beeld, en aangezien ik een aantal dagen per week zo vroeg er uit moet ivm werk, zet ik de wekker dus ook alle andere dagen zo vroeg, even tempen en weer verder slapen :lol: ), dan kan ik toch een beetje in de gaten houden of er toch eens een eisprong komt!

Ben de komende maanden ook nog bezig met afstudeerscriptie van een HBO-opleiding die ik naast m’n werk doe, werk is momenteel ook erg hectisch/druk/stressy, verder nog lekker druk met sporten…

kortom, ik zou dolgraag zwanger raken, en ook graag NU haha, maar ik wil er even niet meer stress bij, dus daarom nog niet naar de HA etc. maar gewoon even lekker de boel de boel laten wat betreft mijn cyclus en maar even kijken wat er gebeurt ; ) !

Nou, dat was weer een heel verhaal, sorry :lol: :lol: !

Ik ga eens even lekker stomen, maskertje en onder de zonnebank.

Ondanks nu ruim 2 maanden geen pil, gaat het met mijn huid en puistjes nog altijd vrij goed!! Daar ben ik dan wel weer blij om :wink: !

Goed weekend iedereen…!

Liefs Bodeas :-*

Joeeeeehooeeeeee…

echo… echo… echo…

Wat een rust hier zeg, 2 dagen lang geen enkel berichtje in ons topic!

Ik hoop dat iedereen een gezellig en druk (en vruchtbaar :lol: ) weekend heeft gehad!

Liefs Bodeas :-*

hier weinig kans deze maand…

mijn mannetje is behoorlijk door zijn rug gegaan en kan niet eens lopen

laat staan wat anders… :cry:

Ziet: wat ontzettend jammer voor je… en die maanden duren al zo lang… pfff :?

@Ziet, kun je hem niet gewoon laten liggen en jij erbovenop :mrgreen:

Balen zeg dat hij er zo’n last van heeft en dat je nou gewoon weer een hele maand moet wachten…

Ik ben lekker weekendje weggeweest met het werk. Was erg gezellig en erg vermoeiend. Gistermiddag nog even paar uur bijgeslapen…

NOD komt dichterbij hier…

Ziet: luister maar naar Romi, die heeft goeie ideeën!! Haha :mrgreen:

Jeetje Ziet, dat is niet zo mooi!! Maar misschien is het toch een idee om zo te proberen :wink: In ieder geval veel sterkte!!

Hier komt het in zicht, maar weet niet precies of het wel of niet raak is…Heb ook totaal geen voorgevoel. We wachten nog wel even af :roll:

Hoe is het met de rest??

Roma hahaha ja erg he, dan ken je jezelf helemaal niet, ben wel weer kalmer hoor maar nog steeds wel snel geirriteerd zeg maar en voel me niet helemaal mezelf op het moment. Vandaag maar niet gaan werken, kan zelf kiezen op het moment welke dagen ik wel of niet doe dus ga morgen maar weer. Vervelend gevoel maar komt wel weer in orde.

het zou op zich een goed idee zijn ja, maar ben zelf ook door mijn rug gegaan :roll:

(maar heb net diclovinac gehaald voor hem,

zou dat wat helpen? :mrgreen: )

Ja, dat helpt wel. Goed paardemiddel!

Jemig Ziet, jij ook al… lekker stel… :roll:

@Ziet, niet zelf 1 van nemen hoor! Diclofenac wordt afgeraden tijdens vruchtbare periode…

Hoi hoi,

Hoe is het hier?

Ik ben net een weekendje weg geweest, heerlijk! Mijn vakantie van dit jaar :slight_smile:

Ziet: allebei door je rug gegaan, auw!

Liefs Suzanne

Goedemorgen iedereen.

Ben een tijdje niet geweest, had het een beetje druk. En ben ook vreselijk moe geweest. Had het nooit voor mogelijk gehouden, dat een mens zo moe kan zijn :shock: Ik ken het ook helemaal niet uit mijn vorige zwangerschappen. Was er eergisteren een vriendin op bezoek die de trotse moeder is van een tweeling. Krijg ik de opmerking: “als het er maar geen twee zijn, want ik was ook zo vreselijk moe” :shifty: :shock: “En als ik zo jou buik zie, dan ga jij wel erg hard voor 7 weken en een aantal dagen”. Maar dat kan ik nog wel verklaren: mijn buik was nog niet in de stand van voor de zwangerschap van Inge en mijn buik groeit in het begin altijd heel erg hard.

Ik hoop het niet zeg. We willen een 4de kindje en niet meteen nr. 5 er ook bij. Als het zo is, dan ga ik er natuurlijk voor, maar ik hoop het niet :silenced: Violgende week dinsdag zullen we het weten, want dan heb ik de termijn echo. Ben zo vreselijk benieuwd :dance:

En ik ben weer dikke vriendinnen geworden met de toiletpot. Elke ochtend als ik opsta is het weer feest :sick: . Maar dat vind ik niet erg. De rest van de dag ben ik wel eens misselijk, maar als ik dan iets eet, dan trekt het weer weg.

Suzanne: Wat lekker, dat je van je weekendje weg hebt genoten. Zeker als dit je enige vacantie is dit jaar :thumbup:

Ziet: hoe is het nu met jullie ruggen? Nog een beetje actief geweest in bed (of waar dan ook) :wink:

Lady28: Nog wat stoom kunnen afblazen :wall: Lijkt me wel vervelend als je je zo voelt, dat je jezelf niet meer herkent zeg maar. Ik heb het zelf nooit gehad. Sterkte ermee.

Debbert: Voor jou wordt het erg spannend nu. Ik ben benieuwd en ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bodeas: Jij hebt het wel erg druk op het moment. Ik hoop voor je. dat je cyclus gewoon vanzelf op gang komt. Vind het knap van je, dat je het zo rustig kunt bekijken. Maar je weet nu dat je niet lang hoeft te wachten, als je er klaar voor bent.

Ik ga nog even verder neuzen op het forum. Moet ook nodig in andere topics reageren.

Doei

Hoi allemaal,

vandaag toch maar getest want we konden niet wachten tot morgen :wink:

En de uitslag van de testen zijn…

zwanger!!! :inlove: :inlove:

iedereen bedankt voor het duimen enz enz!!! :mrgreen: