Juli 2008 (deel 2)

Hierbij een nieuw deeltje, met hopelijk veel nieuwe zwangerschappen!









Ons Showforum staat hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59793&start=90&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Hoop dat we allemaal snel zwanger zullen zijn! :pray:

:dance: 2e deel, nieuwe kansen :dance:



lady: heel spannend dus morgen! :thumbup:



voorderest ben ik het ff kwijt wat er allemaal gezegd is :oops:



heb hier weer last van mijn (.)(.) maar dat had ik vorige maand ook, dus dat zal er wel bij horen elke keer… wel apart want voor Tyg had ik daar helemaal geen last van, maarja.

druk aan de klus nog steeds. En dat valt nog niet mee, want we zijn allebei lichterlijk gehandicapt met allerlei pijntjes :wall: Bij mij komt die reuma echt elke keer als het bijna regent (gisteravond had ik zo’n slechte avond dat ik maar ff een codeïnepara heb genomen…)

en mario heeft onwijs last van zijn knie en rug

dus we doen aan bejaardensex vinden we zelf :mrgreen:

een wonder als hier iets levends uit voort komt hoor

Sorry Ziet maar ik rol hier bijna van de bank :mrgreen: Wat kun jij het lekker vertellen zeg :lol:



Hihi de bejaardensex kan echt wel een mooi beebje veroorzaken!



Maar wel erg vervelend van die pijn zeg :hug:

:mrgreen: ja heel vervelend, maar het is niet anders,

dus we lachen er maar om. Beetje zelfspot is niet erg.

Ook ik heb het nieuwe deeltje gevonden.



Wat vervelnd als je zo’n pijn hebt. Maar jullie moeten er wat voor over hebben hé ? ! ? ! :thumbup: :mrgreen: :hug:



Hier gaat het goed. We hebben een lekkere rustige nacht gehad. Inge heeft goed doorgeslapen.

Nou dames voorlopig blijf ik nog bij jullie hoor, heb getest maar was negatief, kan er vanuit gaan dat dat klopt toch? (clearblue test)



Beetje dubbel gevoel maar opluchting overheerst op dit moment, mijn gezondheid gaat niet zo lekker en ik moet aardig wat pijnstillers en spierverslappers slikken in combi met fysio enz om daar weer uit te kunnen komen, als ik nu zwanger was geweest was dat niet echt handig geworden dus nu kan ik eerst weer daar vanaf proberen te komen om dan normaal gezond zwanger te kunnen worden. Voorlopig bij ons dus ff sex (herken de bejaardensex Ziet hahahaha) met condooms, is echt op dit moment het beste.

Tweede deel en dus inderdaad weer nieuwe kansen!



Ziet ik moest eigenlijk ook wel lachen om je bejaardensex :slight_smile: , maar zelfspot moet soms echt kunnen. En zolang jullie er lol om kunnen hebben is het goed! Klus ze!!



Tammie, bedankt voor het aanpassen van het lijstje!! :thumbup:



Lady jammer dat de test niet positief was, maar zoals je vertelt is het misschien wel even beter. Ook met de medicijnen, ookal is het zo dat het de eerste 6 wkn nog niet met je in contact is, al is het maar voor je eigen gemoedsrust! Hopelijk kunnen jullie snel weer “normaal” aan de klus!



Stiekem hoe gaat het met je, hoe voel je je? :hug: :hug:



Hier nog steeds geen veranderingen of andere rare dingen. Heb geen echte ontpillingsklachten meer of iets dergelijks. Dus naar ons gevoel kunnen we echt aan de klus!! :dance:

Ja hoop ik ook hoor, begint nu allemaal wel heel erg te kriebelen maar wil er wel volop van kunnen genieten!



Ik blijf alleen onwijs misselijk, hoelang blijven die ontpilverschijnselen, word er gek van :sick:

Hoera, ons 2e deel alweer!



Lady, ik zit nu op dag 45 van mijn 1e cyclus, had vandaag de hele dag flinke ongikrampen en veel misselijk.

Dus ik kan je vertellen dat ontpilverschijnselen lange tijd kunnen duren, en helaas sprekend lijken op zwangerschapsverschijnselen!

Als dit je 1e maand na de pil is, is het helaas afwachten wanneer je cyclus weer op gang komt, het schijnt vrij ‘normaal’ te zijn als het een half jaar tot een jaar :shock: duurt…



Ik hoop voor jou (en voor mij) dat dit bij ons niet het geval is en dat onze eerste ongi’s snel komen, zodat we weten dat alles ‘werkt’ :wink: !

Jammer trouwens van je nega test, en ik hoop dat jouw gezondheid gauw weer goed is en jullie dan weer lekker ‘voor het echt’ aan de klus kunnen!

En hopelijk verloopt tegen die tijd je cyclus ook duidelijk en normaal :wink: !



Ziet, moest ook erg lachen om jouw beschrijving van ‘bejaardenseks’ en 'dat het een wonder is als hier iets levends uit voort komt… :lol: :mrgreen: !! Zul je straks zien dat het raak is ;)!



Iedereen, goed weekend gewenst!

Ik had trouwens vandaag weer een nieuw dieptepunt qua lage temperatuur, en vervolgens de hele dag ongi-achtige buikkrampen…

dus denk meteen weer: zou het een eisprong kunnen zijn??

Afwachten maar weer wat de temperatuur de komende dagen doet…

tot nu toe nog geen eisprong kunnen ontdekken.



Begin wel steeds meer het gevoel te krijgen ‘het loopt zoals het loopt’, we willen heel graag een kleine, maar we laten voorlopig maar even de natuur zijn gang gaan in de hoop dat mijn lijf het zelf weer gaat doen!

Vanaf oktober (3 maanden na pilstop) ga ik evt. denken aan een bezoek aan de huisarts. We kijken wel even hoe we er dan tegenover staan!

Misschien geven we het nog wel wat langer de tijd, zwanger worden zonder medische molen zou toch wel het mooist zijn!

Maar even kijken dus hoe ik er in oktober tegenaan kijk, misschien dat ik dan toch graag actie wil ondernemen… we zien wel!

Lady, je kan natuurlijk nog steeds zwanger zijn, je bent ten slotte ook nog niet ongesteld, tenzij je al twee weken met condooms klust… Misschien komt misselijkheid ook door de medicatie die je hebt?



Waarom hebben we een nieuwe juli stoppers aangemaakt?



Ziet, wat kan je het heerlijk vertellen. Ik heb er ook hard om gelachen :lol: . Deed me trouwens ook denken aan een klusmoment bij ons in de douche, die daar eigenlijk niet groot genoeg voor is… Doordat mijn vriend met zijn rug tegen de koude wand aan kwam schoot het in z’n rug… Ehh, schatje, ik word echt oud… het is net in m’n rug geschoten… hihi :lol: We hebben er hard om gelachen (wat overigens ook pijnlijk was…)

whahaha Roma, ik zie het helemaal voor me!!

(en het zou ons ook zo kunnen gebeuren, daarom extra lollig whahaha)



nee ik denk echt niet dat het deze maand gaat lukken hoor,

want ook gister ben ik echt doodmoe naar bed gegaan en ik had er geeneens zin in :mrgreen: we worden écht oud!



lady: wat heb je dan precies als ik vragen mag, of heb ik er overheen gelezen?

:? dit weekend was ik van plan te gaan testen voordat ik erachter kwam dat mijn eisprong waarschijnlijk een weekje later was dan dat ik dacht… Aan de andere kant, als je zwanger bent is alles weer anders, dus heb net toch maar even een testje gekocht. Van predictor… Hebben mensen goede of slechte ervaringen met predictor…



Op het moment twijfel ik, aan de ene kant heel nieuwsgierig en graag willen testen en aan de andere kant logisch nadenkend dat mijn kortste cyclus 30 dagen was, dus dat de kans van een positieve test nihil is…

Dus tijdens het schrijven van dit bericht heb ik dus maar besloten om minimaal tot halverwege volgende week te wachten… :?



Kijk en daarom ben ik jullie zo dankbaar… alleen al door jullie te schrijven kom ik weer tot inzichten.



Oja, ook grappig. Gister had ik enorm de neiging om tegen mijn vriend te vertellen dat Gerdy zwanger was… toen ik dat ook deed keek hij een beetje raar… hihi

Wie is Gerdy… ja, nou, het zit zo… de juli stoppers… bla bla bla :mrgreen:

Hellup :shock: , stop maar, geniet lekker van je forum, maar nu ga je te ver :hand:



:inlove: en daarom hou ik zo van 'm.



Sorry voor het ego bericht…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nou graag gedaan dan maar!

(jammer genoeg verdienen we ons geld hier niet mee, want dat zou wel heel makkelijk verdienen zijn! :mrgreen: )



enne, je vriend gebeld whahahaha

ik ken het gevoel wel hoor, je bent gewoon blij voor iemand.

alleen kent je vriend ons natuurlijk helemaal niet :mrgreen:



ik zit nu lekker aan een toastje met gorgonzola en een glas rosé :drool:

kwam mijn vriend brengen met de mededeling: voordat het straks niet meer kan… :inlove:

wel lief van hem

Hi schatjes,



Hier gaat het steeds iets beter, gelukkig.

Ben nog steeds niet enorm aan het vloeien, dus wacht nog steeds eigenlijk… :roll:

Ben de hele week thuis geweest, omdat mijn beroep nu niet echt een afleiding kan zijn

maar eerder een aanleiding om er weer mee bezig te zijn.



Ben op momenten nog wel verdrietig, maar wil het nu gewoon kunnen afsluiten en het een plekje kunnen geven!

Maar zoals al zo vaak is gezegd: Geduld is een schone zaak!

wat doe je voor werk, ruth?

Ben verpleegkundige verloskunde/ gynaecologie… :wink:

:frowning: ow… ja dan kan ik het me heel goed voorstellen dat dat juist de plek is waar je ff niet wil zijn :hug:

Pff dat is dan echt wel zwaar werk zeg…



Hier zijn de :evil: inmiddels gearriveerd. Vind het wel prettig dat ze mooi op tijd zijn. Mijn cyclus is gemiddeld 30 tot 33 dagen en nu dus 29. Heb ik gelukkig geen kans gehad om weer een test te verprutsen :wink:

Al baal ik er wel een beetje van hoor…maar goed we gaan weer voor de volgende ronde…

zo eindelijk weer eens tijd om wat van me te laten horen. heb het soms zo druk dat het er gewoon niet van komt.



stiekem: wat erg. heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.



gerda: gefeliciteerd meid.



Hier gaat alles zijn gangetje, nog steeds geen ongi. Maar ja wat wil je met de prikpil he. en ook geen zwangerschap.