:shock: jeetje wat erg zeg… voor je zus, maar ook voor jullie!
jullie moeten je mond houden! pfff :hug:
Jeetje lady! Heel veel sterkte, weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk, daarom: :hug:
Wow lady, ik kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken en nu niet meer weet wat te doen!
Dit zijn inderdaad dingen die je niet wilt weten, van die dingen die je wel eens leest, maar wat in jouw nabijheid nóóit gebeurd… totdat het je blijkbaar opeens wél overkomt!
Tjemig zeg, hoe zijn jullie er achter gekomen dan?
Ik kan me er echt he-le-maal niets bij voorstellen, een moeder die iets begint met de man van haar (ook nog hoogzwangere) dochter :shock: !
Wow, en jij hebt een goede band met je moeder, hoe shocking moet dit voor jou zijn om zoiets te ontdekken …!
Echt ongelooflijk dat je zoiets te weten bent gekomen… dat er überhaupt zoiets gebeurt!
Meid, ik kan je alleen maar heel veel sterkte en wijsheid toewensen in deze netelige situatie :hug: !!
Liefs Bodeas :-*
(NB. Overigens, de waarheid duurt het langst. Als dit écht zo is, en je weet het dus heeeeeel heeeeeel zeker, dan ben ik persoonlijk van mening dat je zus en vader dit wel horen te weten.
Als ik jouw zus was dan zou ik dit trouwens nú willen weten, voordat ik zou bevallen, ik zou het vreselijk vinden als ik er láter (over een paar weken, maanden, jaren…) achter zou komen. En nog vreselijker om dan te weten dat mijn zus het al die tijd wist…
Ik ben van mening dat jouw zus (en ook jouw vader trouwens) het recht hebben en de kans moeten krijgen om op basis van deze feiten hun keuze in het leven te maken…
Hoe ongelooflijk rot het ook is… maar goed, ik kan me voorstellen dat je hier nu niet aan wilt denken en dat je eerst een heleboel te verwerken en op een rij te zetten hebt… maar ik wou het je toch even zeggen, denk er rustig over na ;).
Nogmaals veel liefs en een grote knuffel!!
Lady, Hope ik zie dat jullie NOD’s 18 september en 20 september zijn… Hoe gaat het??
En T@mmie morgen NOD, wat zegt je gevoel??
Ik weet het echt niet deze maand… Afwachten dus…
Oh, wat een hoop dames die bijna hun NOD hebben !
Spannend!!
Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!
Iedereen SORRY, ik heb helaas een tijdje niet achter internet gezeten…Nu ik ook weer een computer terug heb…heb ik weer heel veel te lezen. Zie dat er al een paar zwanger zijn, helemaal geweldig. Gefeliciteerd!!!
Ging hier allemaal niet zo lekker, ben ook lichamelijk even de weg kwijt. En voelde me de afgelopen periode dan ook niet echt fijn. Na het verlies van onze kleine, is er een hoop veranderd. En daar heb ik nog steeds elke dag heel veel moeite mee.
Helaas ben ik weer ongi geworden, deze maand was het iets eerder dan verwacht. Ben denk ik alweer bijna klaar met de ongi, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen. En ik zal vanaf nu weer dagelijks hier te vinden zijn. Ik heb een gloedje nieuwe laptop gekocht, dus verloopig zit ik hopelijk goed!
Groetjes Hope
Nou mijn gevoel zegt…dat de :evil: :evil: er weer zijn…
Wel weer mooi op tijd, maar toch weer balen :?
(Voor de lijst Nieuwe nod 19 oktober)
Hope :hug: voor jou!
:hug: voor Hope en T@mmie…
Hope zal ik jouw NOD over 24 dagen ofzo zetten???
Hope en T@mmie: een dikke vette :hug: voor jullie.
Lady: Jeetje meid, in wat voor een rotsituatie ben jij terecht gekomen zeg :shock: Ik zou eerlijk waar niet weten wat ik zou moeten doen als het hier zou gebeuren. Ik voel wel veel bij wat Bodeas schrijft. Dat eerlijkheid het langst duurt. Maar wij hebben natuurlijk makkelijk praten als wij niet in de situatie zitten. Ik kan je alleen heel veel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: sturen en weet dat wij er zullen zijn, als jij je verhaal kwijt moet/wilt.
Ik heb een heerlijk nacht achter de rug. Ben gisteravond 'even' op bed gaan liggen om 19.00 uur (om een uurtje bij te tanken) en vanmorgen om 7.15 uur :shock: werd ik door de meiden wakker gemaakt met de vraag:"heb je lekker geslapen mam?"
En om 10.00 uur kon je me al weer bij elkaar vegen, zo moe :zzz: En vanavond moet ik nog naar een feest. Heb me al voor het middagprogramma kunnen drukken met de smoes dat we geen oppas hadden :liar: :silenced: Dus vanavond moet ik wel mijn gezicht laten zien.
@Gerdy, zo hé das een lang avonddutje geweest! Wel lekker natuurlijk…
Buiten de moeheid verder last van kwaaltjes??
Zo hee, die Gerdy, dat was een extreem lang ‘middagdutje’ :shock: :lol: !
Je zult het ongetwijfeld nodig hebben gehad !
Heb je je ogen nog open kunnen houden op het feestje?
Hier gisteravond ook een feestje, was vervolgens een kort nachtje, 5 uurtjes geslapen, heb straks een wedstrijd met paard, en ben al weer vroeg uit de veren!
Hope, leuk, een labtop! Lijkt mij ook wel ideaal.
Gezellig dat je je nu weer vaker bij ons kletsclubje voegt!
En ik hoop dat je je gauw weer prettigere gaat voelen :hug: !
T@mmie, zijn de duivels er inmiddels al echt?
Of is het alleen je gevoel ? Want dan kan het nog alle kanten op!
Fijne zondag allemaal!
@Bodeas wrote:
T@mmie, zijn de duivels er inmiddels al echt?
Of is het alleen je gevoel? Want dan kan het nog alle kanten op!
Fijne zondag allemaal!
Ja ze zijn er echt…
Jullie ook een fijne zondag!
Hier ook weer :evil: …
Romi :hug: balen hé…
T@mmie, ja zeker balen…
Maar weer met goede moed op naar ronde 4… gaat hard…
Potverdikkie, allemaal duivels op bezoek, lees ik!
En ik had nog wel zo geduimd!!
Nou, ik duim gewoon verder voor jullie voor de volgende ronde!
:thumbup: :dance: :thumbup: :dance: :thumbup:
Liefs Bodeas
Jeetje jammer dames :hug: Op naar de volgende ronde! En we blijven duimen!!!
Bodeas, lees dat je een wedstrijd had vandaag met je paard, leuk ik rij ook paard! :mrgreen: Heb je een eigen paard of rijd je er een van iemand? En wat voor wedstrijd had je??? Hoezo nieuwsgierig
Gerdy, dat was idd een lekker lang dutje! Ook lief dat ze je hebben laten liggen en niet eerder wakker hebben gemaakt! Hoe was je feestje?
Fijne avond iedereen!
Lijstje geupdate, alles past er nu weer in :mrgreen:
Ik zie em alleen weer niet, maar nog steeds de oude…
@debbert wrote:
Bodeas, lees dat je een wedstrijd had vandaag met je paard, leuk ik rij ook paard! :mrgreen: Heb je een eigen paard of rijd je er een van iemand? En wat voor wedstrijd had je??? Hoezo nieuwsgierig
Wat leuk!
Ik had tot vorig jaar een eigen paard (waarmee ik Z dressuur reed).
Nu rijd ik sinds een poosje een jong paard voor de eigenaren, sinds ongeveer een maand start ik die ook op dressuurwedstrijden (in de L1, de eerste 7 winstpunten zijn al binnen dus het gaat erg lekker! :lol: ).
Anders moeten we elkaar even toevoegen op Hyves, dan kun je allerlei foto's zien, o.a. van de wedstrijd van vandaag ;) ;) !
Ben nu natuurlijk ook wel nieuwsgierig wat jij met paarden doet!
(Straks kennen we elkaar :shock: ! Kom je toevallig uit het noorden des lands ;) ?)