haha, nee ik kom uit het zuiden des lands. Dus elkaar kennen zal wel niet.
PB me maar ff.
Het feestje was reuze gezellig. En gelukkig vroeg afgelopen. Dat schijnt wel normaal te zijn. Omdat ze al een middagprogramma doen, wordt het niet zo laat :thumbup:
Vandaag een mindere dag. Ik werd helemaal draaierig en zwart voor mijn ogen. Tot een aantal keren aan toe. Toen vond ik het wel welletjes en heb mijn moeder gebeld. Die is mij toen komen halen. Mijn auto staat dus nog bij mijn werk, maar dat regelen we vanavond wel. Ben een paar uurtjes gaan liggen en nu voel ik me wel weer redelijk. Alleen als ik me buk en overreind kom of een snelle beweging met mijn hoofd maak, dan zie ik weer sterretjes. Zal morgen even bij de vk navragen hoe of wat. Maar eigenlijk weet ik het wel. Ik heb tijdens de zwangerschap altijd een lage bloeddruk, dus daar zal het wel van komen.
Wat een ontzettend lieve reactie’s, doet me echt heel erg goed, dank je wel!!
Het begon vorige week dinsdag, mijn vriend belde me en vroeg wie er van ons bij de tandarts was geweest dus ik zeg ja mijn zwager, mijn vriend bleef stil en zei ok nou ik krijg net een sms van je moeder met de tekst ''was het gezellig bij de tandarts? ik mis je wel een beetje erg! zaterdagavond ben ik waarschijnlijk alleen, moet jij vanavond nog overwerken? Xxxx
Mijn vriend had mijn moeder gebeld om te zeggen dat hij een sms had ontvangen van haar maar dat die niet voor hem bedoeld was. Zij ontkende een sms te hebben gestuurd. Ze belde mij smiddags en begon erover in de trant van ja raar he die sms enz. Ze had tmobile gebeld en die hadden gezegd dat er een fout in het netwerk was en dat meerdere mensen er last van hadden. Ik uiteraard tmobile gebeld maar de persoon die ik aan de lijn kreeg wist nergens van.
Toen heb ik mijn zwager gesmst van hoe was het bij de tandarts. Begon te twijfelen en wilde alles zeker weten maar helaas smste hij terug dat het slecht was gegaan bij de tandarts.
Toen heb ik mijn vader gebeld, gewoon over koetjes en kalfjes en toen tussen neus en lippen door gevraagd of hij nog plannen had van het weekend en helaas hij zou zaterdagavond waarschijnlijk weggaan :?
Ik heb echt een hel week achter de rug en uiteindelijk afgelopen zaterdag mijn moeder een sms gestuurd met de tekst ‘mam we moeten echt praten over die sms, zullen we ff afspreken?’
Ze belde gelijk terug en ontkende erg overtuigend moet ik zeggen, ze was nogal in shock dat wij er de hele week mee hadden gelopen en ze zwoer me dat het echt niet zo was en dat ze ook niet snapte wat er aan de hand was. Ging echt van jezus doe normaal gek, natuurlijk zou ik zoiets nooit doen enz enz. Ook dat tmobile haar savonds had teruggebeld en dat mijn vader daarnaast zat, ze wilde weten of de problemen met de mobiel over waren en excuses enz. Ik zei haar nog mam echt niet tegen me liegen hoor, je kunt eerlijk zijn maar toen zei ze nee echt niet ik lieg niet tegen je, er is echt niks aan de hand.
Toen heb ik mijn zwager gesmst in de trant van godver wij hebben de hele week gedacht dat jij en mijn moeder een verhouding hebben door die k** sms. Ik kreeg gelijk een sms terug 'waar heb je het in godsnaam over, ik bel je zo op
Hij belde en ik het uitleggen, hij in een deuk dus ik zei ja lach maar en hij van ja jezus wat moet ik anders, doe ff normaal. Kortom ook een reactie van HUH waar heb je het over.
Tja ik weet niet hoor, ik vind het moeilijk te geloven dat het zo is maar ook dat het niet zo is. Vind het te vaag en te toevallig allemaal wat er in die sms stond. Daarbij komt dat mijn zus jaren geleden me een keer heeft toevertrouwd dat ze altijd een naar gevoel krijgt als mijn moeder en haar man alleen zijn. Klopt toch ook niet…
Mijn moeder is echt niet zo, heel lief en zorgzaam en ze is er altijd voor me geweest, ik vind het gewoon heel moeilijk te geloven dat ze zoiets zou doen. Zoiets ons ook aan zou doen, want ze trekt ons allemaal mee. Mijn leven is ook niet over rozen gegaan de afgelopen jaren dus kan niet geloven dat ze dit zou doen. Het gaat ons allemaal aan.
Mijn zus en vader weten dus ook van de sms, volgens mij niet wat erin staat hoor.
Wat vinden jullie, raar verhaal toch van tmobile?
Mijn vriend en ik hebben besloten het hierbij te laten, ik maak mijn zus, mijn vader en onze familie kapot als ik het zou zeggen en daarbij komt ik weet het niet 100% zeker.
Ik probeer het los te laten en ga ervanuit dat ze de waarheid spreekt (moeilijk hoor maarja), mochten ze wel iets hebben dan hoop ik dat ze nu zo geschrokken zijn dat ze ermee ophouden en doen ze dat niet en komt het ooit uit dan kan ik mijn zus en vader in ieder geval zeggen dat ik hun ermee geconfronteerd heb.
Gewoon lastig allemaal
Mijn NOD nog niet in ieder geval. Ja vind ik ook zoiets, mijn moeder weet als enige dat ik met de pil ben gestopt, voor hetzelfde geld was ik zwanger geweest en was deze hele situatie nou niet echt bevorderlijk geweest.
Wat jullie zeggen snap ik hoor van je moet het zeggen, maar zou mijn zus echt willen weten dat de 2 mensen die het dichtst bij haar staan haar vermoedelijk belazeren, dit met 2 kleintjes en een 3e op komst. En mijn vader zou die dit willen weten, ik denk het niet. Moeilijk
Och meid :hug: het is er volgens mij allemaal nog niet erg duidelijker van geworden…
Pff zeg ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik hiermee om zou gaan. Lijkt me erg lastig om te geloven dat er echt niets is.
Ik hoop echt dat er niets aan de hand is.
Jeetje zeg… denk dat je inderdaad het juiste hebt gedaan! Sterkte ermee in ieder geval! :hug:
Echo was helemaal geweldig gisteren. Mooi kloppend hartje en ons frummeltje is nu 2,7 cm groot.
Ja het is ook moeilijk, mijn vader is vandaag jarig, dus vanavond zitten we ‘leuk’ bij elkaar, gewoon maar doen alsof er niks aan de hand is, weet het anders ook niet.
Wat fijn Gerdy, lijkt me toch elke keer weer een geruststelling om het hartje te horen en dat alles goed gaat!
Ik ben nog niet ongi geworden maar voel het al vanaf zaterdag aankomen, nou hebben we deze maand ook voornamelijk bescherming gebruikt hoor.
Lady: hoe was het gisteravond? Heb je je happyface op kunnen zetten en gewoon gedaan of er niets aan de hand was? Lijkt me wel een beetje moeilijk.
Is je ongi al gekomen? En jullie hebben voornamelijk veilig gevreeen? Dus niet iedere keer? misschien toch een testje al sje nog niet ongi bent?
Ik zag in het lijstje, dat er weer 2 dames dicht tegen hun NOD aanzitten. Wordt weer spannend. Ik ga alvast duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier gaat alles z’n gangetje. Vanmiddag naar de vk voor de intake. Heb me gisteren maar weer aangemeld voor kraamzorg. Verder eigenlijk geen nieuws. Prettige dag allemaal
Het viel op zich wel mee maar ik was wel anders dan anders, beetje gespannen volgens mijn vriend en ja ook logisch natuurlijk. Beetje raar om na zoiets weer gewoon met zijn allen te zitten, je zit toch wat meer op te letten moet ik zeggen. Hoop dat dat met de tijd voorbij zal gaan.
Nee ben nog niet ongi maar voel het echt wel rommelen hoor, net als de vorige keer en toen was ik ook 14 dagen overtijd, cyclus dus nog steeds niet normaal vermoed ik. Ik wacht nog wel ff een week met testen!
Fijn dat alles goed gaat daar, geen chagrijnige momenten?
Ik ben weer terug na een paar dagen heerlijk in Frankrijk geweest te zijn.
@Lady, ik snap je twijfel wel, als er al iets is/was hoop ik dat het nu over is…
@Gerdy, fijn dat je het hartje gehoord hebt! Naast de draaierigheid verder geen klachten??
Jawel, terug van weggeweest. Zo ontzettend druk geweest dat ik helaas geen tijd had om KOK te volgen. Net bijgelezen, veel gebeurd!
Debbert: GEFELICITEERD!!!
Lady: poeh poeh, wat een heftig verhaal!!! Ik zou volgens mij gelijk naar mijn moeder gereden zijn en haar telefoon gecheckt hebben. Of gespecificeerde rekening… staat het nummer van haar schoonzoon opvallend vaak op de lijst? (ik lijk wel een prive detective, maar ben een aantal keer belazerd) :think:
Gerdy: Fijn dat alles goed is. Geen tweeling dus!
Bodeas: ik keek even snel en zag bij jouw staat echo echo… ik dacht wat!!! Maar het echode van de stilte op het forum :lol:
En Romi welkom terug van je vakantie…
Meer is er niet blijven hangen…
Over mijzelf: morgen 28e dag van cyclus. Overmorgen exact 2 weken geleden geklust… Laten we hopen dat mijn cyclus mooi kort is geweest… Dan zou er een kans van slagen kunnen zijn…
Ik merk wel, dat er een hormonenstorm door mijn lijf giert hoor. Ik kan het ene moment lachen om niks en het volgende ontplof ik bijna van kwaadheid. Hoort er allemaal bij en na de 12 wqeken kom ik weer in een rustiger vaarwater. Verder elke ochtend even dikke vriendjes spelen met de wc-pot (hoort er ook bij voor mij 9 maanden lang) en ik blijf hondsmoe. En het ligt niet aan het Hb, want die was gisteren 9.0. :shock: . Zo hoog heb ik hem nog nooit gehad. Vk kwam alvast even checken of ik het echt was, toen ik nog bij de assistente zat, want ze kon niet geloven, dat ik nu al weer (of eigenlijk uberhaupt) zwanger was. Het was erg gezellig moet ik zeggen. Heb de formulieren mee gekregen voor de nekplooimeting en alvast een telefoonnummer van het Radbout in Nijmegen voor eventueel de 20 weken echo. Omdat Willian zijn linker onderarm mist (is aangeboren) hebben wij een indicatie voor en uitgebreide echo. Maar daar moet ik nog even over nadenken. Als wij een kindje verwachten dat niet helemaal perfect is, is dat voor ons geen reden om de zwangerschap af te breken. Dus ik denk dat we de uitgebreide 20 weken echo gewoon hier in het ziekenhuis laten maken. Ik heb nog even om daar over te denken
Lady: kan me heel goed voorstellen dat je daar met een opgelaten gevoel zit en dat je je moeder en schoonbroer met haviksogen zit te bekijken.
Roma: Iedereen heeft het wel eens met periodes heel erg druk, maakt niks uit. En ja gelukkig geen tweeling. In onze situatie een beetje te veel van het goede :mrgreen:
Romi: Fijn dat Frankrijk zo leuk was. Heerlijk toch!!!
Romi82 was het lekker warm daar? Zit nu met mijn wollen sokken aan dus vandaar de vraag :mrgreen:
Roma ja heb zo’n ex gehad dus ben een aardige inspector gadget maar weet je ik wil dit eigenlijk helemaal niet zeker weten. Klinkt wat zwak maar liever zo dan als het echt zo is er met mijn neus opgedrukt worden. Blijf dan liever in ontwetenheid en hopen dat als er wel wat was, dat dat nu over is.
Gerdy ja dat ken ik van mijn vriendinnetje die nu zwanger is, helaas is zij non stop boos en depri dus rot voor haar, ben de enige persoon die haar niet irriteert dus behoorlijk heftige periode voor der.
Als er echt ernstige afwijkingen zouden zijn, dan wil ik dat weten maar bijvoorbeeld van die nekplooimeting liever niet omdat ze dat nooit 100% zeker kunnen zeggen, dus dan ga je je druk lopen maken als het iets afwijkt maar dan is er misschien helemaal niets aan de hand.
Ben vanmiddag met mijn zus meegegaan naar het ziekenhuis, laatste echo en hartfilmpje laten maken. Ze is volgende week uitgerekend dus spannend!
Mijn neefje is vandaag papa geworden
Moet zeggen dat het dan helemaal gaat kriebelen hoor met al die baby’s om je heen.
Fijn weekend allemaal!
@Lady, was goed weer daar ja, vooral als de zon er was.
@ Lady: Zolang jij je er goed bij voelt is het goed!! Dus als je het hierbij wil laten is het prima.
Vanacht of morgenochtend testen… denk morgenochtend want als er zwanger uit komt, slaap ik niet meer en dat kan ik dan extra goed gebruiken…
Geen idee wat ik kan verwachten. Vorige maand dacht ik vanalles te voelen. Deze maand maak ik me er minder druk om (gelukkig). Als het positief is is het one lucky shot geweest. Mocht het negatief zijn denk ik erover om bij sensitest ovulantietesten te halen. Het is echt irritant als vanaf twee weken na je menstruatie vanalles voelt, maar gaat dan ook twee weken door… en ergens in die tijd zat een eisprong…
Oja, heb het boek Bakerpraatjes van Manon Spierenburg gelezen. Heb echt ontzettend gelachen. Lekker down to earth. Geen roze wolk, maar haar werkelijkheid… Echt een aanrader.
Hoi meiden!
Ik kom weer even langsgewaaid hier, ook al heb ik eigenlijk niets te melden …
Zit nu op dag 81 van mijn 1e cyclus na de pil, nog geen eisprong of ongi te bekennen… :roll: :roll:
Maar ik lees gezellig met jullie mee en hoop stiekem dat ik ook gauw echt mee kan schrijven/hopen/testen etc…
Ondertussen duim ik lekker voor jullie dat jullie allemaal gauw een positieve test hebben!
Een heel goed weekend voor iedereen!
Liefs Bodeas :-*
He Bodeas, wilde je toch nog even zeggen dat als je een afspraak maakt in het zh om uit te laten zoeken waarom je nu nog niet menstrueert, je dan iig weet waar je aan toe bent.
Ik zou het zo sneu voor je vinden als je dat allemaal nog moet doen in dec/jan en dan pas weken of maanden later er echt actief iets mee kan doen… :?
Maar misschien bemoei ik me nu teveel met je hoor, dan moet je het zeggen… :oops:
@Bodeas, leef met je mee hier. Ik zou jouw geduld niet hebben, dat weet ik iig wel…
Hier gaan we weer richting de vruchtbare dagen, maar weer goed mijn best doen :mrgreen:
Even een slaperig berichtje van mijn kant. We heben gisteravond neven-nichtenavond gehad. Reuze gezellig. Was in countrystyle en ze hadden zelf een electronische stier geregeld. Ben er zelf natuurlijk niet opgegaan, maar het zag er wel super uit moet ik zeggen. Er was goede muziek en veel drank. We zijn net op tijds naar huis gegaan, want ik geloof dat Willian niet nog 2 pilsje had moeten drinken, want dan had ik hem rollend mee moeten nemen :mrgreen: Ben benieuwd hoe die straks uit bed komt :sick:
Over de nekplooimeting. Waarom wij die wel willen:
Ten eerste speelt mijn leeftijd behoorlijk mee (toch alweer 37)
Ten tweede willen wij toch wel weten of er een verhoogde kans is op een kind met een afwijking (vervelend woord) en van daaruit de beslissing maken of we verder onderzoek willen
Ten derde is het een extra echo die ik dan wel weer leuk vind :silenced:
Ik denk dat ik nu maar even lekker in bad ga, Willian is nog in diepe rust en ik wil nog even luieren. Werd om 8.00 uur wakker met een vervelende kriebelhoest en kon niet meer slapen. Toen werd ik dus ook weer behoorlijk misselijk en moest overgeven en toen iets eten en toen had ik geen zin meer om naar bed te gaan. Ga me dus nu lekker verwennen met een uitgebreidt badbezoek :mrgreen:
Roma: heb je nog getest?