Juli 2008 (deel 2)

@Romi82 wrote:

Lady, gewoon rustig op je rug gaan liggen werkt ook hè :mrgreen:

In de lamp hangen is misschien ook wel wat teveel gevraagd :lol:

tis een beetje stil hier… :frowning:

Hoe gaat het met iedereen???

Hai :smiley: !

Nou, hier alles HELAAS nog rustig.

Volgens mijn temp. had ik vrijdag 22/8 m’n 1e eisprong.

Ik had dus gisteren of anders vandaag de :evil: :evil: :twisted: wel verwacht, die dat zouden kunnen bevestigen!

Maar helaas. behalve wat vage ongi-krampjes af en toe, nog he-le-maal niets te bekken :roll: !

Als ze morgen nog niet komen, dan vrees ik dat ik ondanks de temp die wel een eisprong laat zien, en de buikkrampen die ik de 22e duidelijk had, wellicht toch nog GEEN eisprong heb gehad?!?!

Maar wat het dan wel was…??

Kans op zwangerschap lijkt mij eerlijk gezegd nihil, laatste keer klussen was 6 dagen voor eisprong, dus lijkt me niet dat daar enige zwangerschapskans uit kan ontstaan. Toch?!?!?

ja moeilijk te zeggen, bodeas…

lijkt me zo rot, al die onzekerheid :hug:

ik was hier gister en vandaag druk met Tyg’s verjaardag.

het was superleuk allemaal, maar ben blij dat het weer ff voorbij is!

wat een drukte brengt dat met zich mee zeg!

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Tygo, Ziet!

Vanochtend was mijn temp voor het eerst sinds ‘de vermoedelijke eisprong’ weer echt laag, als ik nu naar mijn temp.overzichtje kijk ziet het er echt uit als een eisprong, dan 2 weken hogere temp en vandaag weer een dip. Hoop dat de :twisted: :evil: dus toch in aantocht zijn :wink: !

Dit is mijn temp.kaartje, voor de liefhebbers / ervaringsdeskundigen:

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2008-09-06&mode=a&ts=1220764499

huh, ik zie helemaal niets, alleen een schema van firtiliteit zelf :mrgreen:

volgens mij moet je hem ff opslaan eerst op je eigen pc en dan ff uploaden

@Bodeas, 6 dagen voor eisprong zou kunnen theoretisch gezien volgens mij… :wink: Maar nou mag je lichaam wel eens mee gaan werken hoor! Kun je tenminste eindelijk echt gaan beginnen!!

Oh, sorry voor de niet-werkende link, hihi!

Anyway, ik heb wat rondgelezen en ben er achter gekomen dat je gemiddeld 10 tot 18 dagen na je eisprong ongesteld hoort te worden.

Ik zit nu op dag 16, temp was vanochtend heel laag en heb nog steeds af en toe wat ongi-krampen.

Het kan dus best dat de :evil: :twisted: morgen/overmorgen nog komen!

Hoop het :wink: !

Vanavond in ieder geval lekker uit eten, om te vieren dat mannetje nieuwe baan heeft :smiley: !

@Romi82 wrote:

@Bodeas, 6 dagen voor eisprong zou kunnen theoretisch gezien volgens mij… :wink: Maar nou mag je lichaam wel eens mee gaan werken hoor! Kun je tenminste eindelijk echt gaan beginnen!!

Gezien mijn lage temp zal er van een zwangerschap in ieder geval nog geen sprake zijn :wink: !

Was wel een stunt geweest anders, hihi.

Hoop ook dat de duiveltjes binnen een paar dagen komen en dan gaan we er echt voor in ronde 2 :wink: !

Iedereen nog een fijne zondagmiddag/avond!

En dan… is het weekend weer voorbij :cry:

Liefs Bodeas :-*

Hahaha Romi ja inderdaad laat ik dat lamp hangen maar voorlopig achterwege gaan houden :wink:

Ziet, ik heb het weer moeilijk als het heel warm is dan gaan mijn spieren helemaal opzetten en pijn doen, beetje koel weer is voor mij het lekkerste. Maar ik mag helemaal niet klagen want dit van mij moet weer overgaan en reuma is een heel ander verhaal :cry:

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine :dance:

Pff sjonge Bodeas wat een onzekerheid bij jullie zeg, dat is toch om ellendig van te worden :cry:

Laat die letterlijke kut ongesteldheid nou gewoon doorkomen, zodat jij ook gewoon ontspannen aan de klus kunt gaan. Ik vind het echt meer dan beroerd voor je. Ik zat al te piepen dat ik 14 dagen overtijd was dat ik me een opgeblazen ballon voelde :silenced:

We gaan er gewoon van uit dat je vandaag of morgen ongi wordt en eet smakelijk!!

Vrijdag acupunctuur gehad en heb op dit moment knopjes in mijn oren zitten :smiley: Je kan het geloven of niet maar ik voel me voor het eerst in 5 maanden weer een beetje mens. Morgen weer beginnen met werken, paar uurtjes maar en dan weer afspraak voor 2e acupunctuur. Geweldige man en hij verwacht me in 5 tot 6 sessie te hebben opgepept. Kan niet wachten :thumbup:

ben benieuwd lady!

ik hoop dat hij gelijk krijgt!

Dat zou wel fijn zijn Lady!

Zo is het ook maar niks…

Is dat niet raar dat je al die naalden in je lichaam krijgt, lijkt mij persoonlijk maar niks.

Nou het grappige is dat hij eigenlijk niet eens met naalden werkt, die gebruikt hij heel soms. Ik heb nu wel die knopjes in mijn oren maar dat zijn geen naalden volgens mij. Hij werkt met allerlei soorten apparaten, heel interessant eigenlijk. Voel me nu al veel beter dan ik me het hele jaar gevoeld heb dus ik heb goede hoop!

Vandaag toch maar niet gaan werken, morgen ga ik weer beginnen, lag nog te lekker vandaag en zie er toch best wel tegenop om eerlijk te zijn.

hoi dames…

ik meld me ook even :lol:

we zijn erg druk,

maar hier is de red devil ook aangekomen :?

dus op voor de volgende ronde :? 8)

ben trots op mijn ventje,

zaterdag had hij machinisten(shovel/kraan)wedstrijden en lees de rest verder op deze link :lol: :lol:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55086

groetjes Marianne

ps kom hopelijk snel weer mee babbelen :smiley: :-* :hug:

ik ben door mijn rug gegaan :cry:

Mario vandeweek ook al, dus nu lopen er 2 kreupelen en een jongetje met oorontsteking hier die de hele boel overhoop gooit… :cry: :cry: :cry:

Beterschap meid!! :hug: :hug: :-*

jeetje Ziet! Beterschap voor jullie :hug:

Marianne, ik had het inderdaad gelezen in je eigen topic. GEFELICITEERD!!!

Jeetje dames, lekker even bijgelezen zo na m’n vakantie’tje…Aangezien we vanochtend echt reete vroeg in het vliegtuig zaten is het nu echt bedtijd, maar nog even op de valreep:

Ziet: Beterschap

Bodeas: en en en en en ?

Lady: Ik ben ook van de alternatieve methoden, meestal werkt het bij mij beter dan de reguliere rotzooi. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is.

Liefs,

@Ziet, balen zeg…

Beterschap Ziet!

@Roma wrote:

Bodeas: en en en en en ?

Tja...
Ik weet het niet meer, zit nu op dag 19 na de 'eisprong' en nog steeds geen menstruatie.
Weet zeker dat ik niet zwanger ben.

Vrees nu dat het geen eisprong was en dat ik dus nog steeeeeeeds moet wachten tot het moment dat mijn lijf de draad weer oppakt.

Ik baal wel, had echt goede hoop dat ik een eisprong had gehad, maar inmiddels geloof ik er niet meer zo in....