Hier geen bijzonderheden, nog lekker ongi en kijk uit naar veel klusplezier, we hebben effe mini break gepland… Woensdag weg en maandag weer terug… Net iets te vroeg voor eisprong, maar oefenen kan geen kwaad… :lol:
Bodeas, ik vind dat je wel een eisprong hebt gehad !
Nou redelijk ok, vrijdag acupunctuur en hoop echt dat dat de pijn weg gaat nemen! Maar vergeleken met de afgelopen maanden mag ik deze week niet klagen. Maandag weer langzaamaan beginnen met werken, zie er best tegenop maar aan de andere kant ook weer fijn om onder de collegaatjes te zijn!
Gebruiken nu dus ff een condoom nog!
Voe je je al beter Bodeas?
Oh heb ff een foto van mezelf geplaatst in showforum, zien jullie ook tegen wie je het hebt!
@Lady, fijn dat het nu wat beter gaat dan de afgelopen weken! Snap dat je er tegenop ziet om maandag weer te gaan beginnen maar wat je zelf ook zegt is het ook wel weer fijn om gezellig met je collegaatjes te kletsen. Succes!
Hopelijk meer geluk en minder bejaardensks in de volgende ronde :lol: !
Hier alles goed, temp nog steeds netjes hoog, ik zou zo tussen donderdag en zaterdag mijn 1e ongi verwachten als ik inderdaad vrijdag 2 weken geleden m’n eisprong had, dus ik ben zeeeeeeer benieuwd!!
Sinds mijn vermoedelijke eisprong heb ik ook geen last maar van de ontpilklachten en dan met name de misselijkheid die ik daarvoor telkens had.
Dit versterkt mijn vermoeden dat ik toch echt een eisprong heb gehad, waardoor m’n hormoonhuishouding ook veranderd is.
Nou ja, ik kan er 10 pagina’s over vol gaan schrijven, maar ik zal gewoon de praktijk moeten afwachten :lol: :lol: !
Bodeas: Als jij er behoefte aan hebt om 10 pagina’s vol te schrijven, dan moet je dat zeker doen Ik lees het met heel veel plezier. Ben eigenlijk net zo nieuwsgierig als jij wanneer jij ongi wordt. Je gaat toch met de mede kokkers meeleven :mrgreen:
Heb hier gigantisch geslapen zeg. En nog het gevoel dat ik bijna niets geslapen heb. Lang leven de zwangerschapsverschijnselen :thumbup:
Hebben de condooms weggelegd hoor, spierenkwestie kan nog wel tachtig jaar gaan duren en ik wil niet nog jaren gaan wachten totdat mijn lijf het eindelijk naar behoren gaat doen. Ik zie het dus wel, loop ook al jaren rond met ellendige niet-werkende darmen dus een 100% gezond lijf zal ik nooit gaan hebben. Ik wil gewoon heel graag zwanger worden dus deze ronde gaan we er volop voor!
Dus Ziet ook wij aan de slag, wel nog beetje bejaardensex hier hoor met mijn auw mijn nek even anders gaan liggen wacht ff, auw mijn arm he shit nee dit werkt ook niet zo laat lamp los en auw niet zo mijn schouder doet zeer *kruipt maar weer bovenop en probeert rare nek te negeren :mrgreen:
Maar voor de rest geen klagen hoor hihi
Bodeas ik hoop zo ontzettend met je mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: