Juli 2008 (deel 2)

@Roma wrote:

Hier geen bijzonderheden, nog lekker ongi en kijk uit naar veel klusplezier, we hebben effe mini break gepland… Woensdag weg en maandag weer terug… Net iets te vroeg voor eisprong, maar oefenen kan geen kwaad… :lol:



Bodeas, ik vind dat je wel een eisprong hebt gehad :smiley: !



Groetjes!




Ik vind het ook :lol: !



Maar mijn temp was gisterochtend enorm hoog opeens, en vanochtend iets lager maar nog steeds goed hoog, dus sinds gisteren geeft fertilityfriend weer aan dat ik vorige week vrijdag wél een eisprong zou hebben gehad :dance: !



Ik zou dan donderdag/vrijdag op de 14e dag na de eisprong zitten en rond die tijd dus de :twisted: :twisted: moeten verwachten…

nou ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat ze komen, haha!



Ik houd jullie op de hoogte :wink: !



Veel plezier met je daagjes weg 8) !



Liefs Bodeas

even jullie mening graag. Vind het zelf wel heel erg leuk nl.

Heb trouwens een rijmpje bedacht voor als we het bekent willen maken.Het is dan de bedoeling dat Kelly en Ilse het voordragen:

K: Ik ben nr. 1,

maar voelde me zo alleen.



I: Ik ben nr. 2

maar we waren niet tevree.



K+I: Dit is nr. 3 (wijzend naar Inge)

Maar mama en papa hebben nog plaats op hun knie

Eind april volgend jaar komt nr. 4 want die zit hier (wijzend op mijn buik)



Wat vinden jullie hier van? Is het wat?

LEUK!!! :clap:

Heb even de laatste 2 regels omgedraaid. Want ik ben bang, dat ze het anders niet afluisteren en dat vind ik zonde voor Kelly en Ilse.

onwijs leuk!! ik denk dat er tranen gaan vloeien hoor, als ze dit voordragen

Heel leuk!!! :smiley:

Hoi meiden hoe is het hier?



Ben weer onder de mensen, ging ff niet goed helaas :?



Vriendin kwam ff langs vandaag en die is nu 3 maanden zwanger, dan gaat het helemaal kriebelen hoor :inlove:

@Gerdy, erg leuk zeg om het zo bekend te maken!!! En ik denk dat het zeker in de smaal gaat vallen!



Hier gaat alles goed en druk aan de klus, want ik zit in mijn zeer groene periode nu! :smiley:

Gerdy, onwijs leuk bedacht!!



Lady, mooi dat je er weer bent, gaat het nu weer okee??

Gefeliciteerd Gerdy!!!

April is een mooie maand :wink:

Een goede zwangerschap gewenst!



Stiekem las dat je een miskraam gehad hebt :cry:

Heel veel sterkte en een knuffel.

Oh ja ik moet natuurlijk nog even melden dat ik gewoon ongesteld geworden ben deze maand.

Zal even een nieuwe banner eronder zetten…

Op naar ronde 3!

Nou redelijk ok, vrijdag acupunctuur en hoop echt dat dat de pijn weg gaat nemen! Maar vergeleken met de afgelopen maanden mag ik deze week niet klagen. Maandag weer langzaamaan beginnen met werken, zie er best tegenop maar aan de andere kant ook weer fijn om onder de collegaatjes te zijn!



Gebruiken nu dus ff een condoom nog!



Voe je je al beter Bodeas?



Oh heb ff een foto van mezelf geplaatst in showforum, zien jullie ook tegen wie je het hebt!

@Romi, succes met de derde ronde!!



@Lady, fijn dat het nu wat beter gaat dan de afgelopen weken! Snap dat je er tegenop ziet om maandag weer te gaan beginnen maar wat je zelf ook zegt is het ook wel weer fijn om gezellig met je collegaatjes te kletsen. Succes!

ik ook weer ongi geworden, maar ik had ook niet anders verwacht…

hopelijk aankomende weken wat droger weer buiten, dan klussen wij niet als bejaarden :mrgreen:

Oh jammer van de ongi, Ziet!

Hopelijk meer geluk en minder bejaardensks in de volgende ronde :lol: !



Hier alles goed, temp nog steeds netjes hoog, ik zou zo tussen donderdag en zaterdag mijn 1e ongi verwachten als ik inderdaad vrijdag 2 weken geleden m’n eisprong had, dus ik ben zeeeeeeer benieuwd!!



Sinds mijn vermoedelijke eisprong heb ik ook geen last maar van de ontpilklachten en dan met name de misselijkheid die ik daarvoor telkens had.

Dit versterkt mijn vermoeden dat ik toch echt een eisprong heb gehad, waardoor m’n hormoonhuishouding ook veranderd is.



Nou ja, ik kan er 10 pagina’s over vol gaan schrijven, maar ik zal gewoon de praktijk moeten afwachten :lol: :lol: !



Liefs Bodeas :-

Bodeas: Als jij er behoefte aan hebt om 10 pagina’s vol te schrijven, dan moet je dat zeker doen :wink: Ik lees het met heel veel plezier. Ben eigenlijk net zo nieuwsgierig als jij wanneer jij ongi wordt. Je gaat toch met de mede kokkers meeleven :mrgreen:



Heb hier gigantisch geslapen zeg. En nog het gevoel dat ik bijna niets geslapen heb. Lang leven de zwangerschapsverschijnselen :thumbup:

Hebben de condooms weggelegd hoor, spierenkwestie kan nog wel tachtig jaar gaan duren en ik wil niet nog jaren gaan wachten totdat mijn lijf het eindelijk naar behoren gaat doen. Ik zie het dus wel, loop ook al jaren rond met ellendige niet-werkende darmen dus een 100% gezond lijf zal ik nooit gaan hebben. Ik wil gewoon heel graag zwanger worden dus deze ronde gaan we er volop voor!



Dus Ziet ook wij aan de slag, wel nog beetje bejaardensex hier hoor met mijn auw mijn nek even anders gaan liggen wacht ff, auw mijn arm he shit nee dit werkt ook niet zo laat lamp los en auw niet zo mijn schouder doet zeer *kruipt maar weer bovenop en probeert rare nek te negeren :mrgreen:

Maar voor de rest geen klagen hoor hihi



Bodeas ik hoop zo ontzettend met je mee :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Thanks Gerdy, lief dat je zo meeleeft :-* !!



Lady, :lol: :lol: whahaha, erg beeldend beschreven, zie het helemaal voor me :lol: !

Veel klusplezier en wie weet is het snel raak :wink: !



Mijn temp was vandaag wat gedaald (nog niet héél drastisch, maar wel duidelijk omlaag).

Hoop dat dit duidt op een naderende 1e ongi ; ) !



Lady, jij ook bedankt voor het meeleven ;)!

Wachten op je 1e ongi/cyclus is best irritant, je wilt graag beginnen met klussen maar het kan nog niet echt :? !



Liefs Bodeas

Kan me de frustratie goed voorstellen Bodeas… Hopelijk gaat het nu toch eindelijk eens gebeuren, kun je er tenminste echt voor gaan!!

:thumbup: :thumbdown:



Lady, gewoon rustig op je rug gaan liggen werkt ook hè :mrgreen:

In de lamp hangen is misschien ook wel wat teveel gevraagd :lol:

nou rustig op je rug liggen is ook niet alles als je je af en toe bejaard voelt,

maar ik zal niet verder in details treden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



heb jij ook meer last met bepaald weer, lady?

ik wel dus…

als het vochtig weer is, maar nog niet regent (zoals bijna altijd hier in nederland) is het echt huilen met de pet op…

zodra het eenmaal regent is het weg bij mij.

dus óf de zon moet stralend schijnen, of het moet regenen…