Juli 2008 (deel 2)

Roma: balen meid, hoop dat het niet zo is, ga lekker voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



En trouwens: what’s in a name??? :wink: beesie kan maar een naam hebben.

sorry sorry sorry Gerdy… :wink:



Roma, dat is balen maar nog even blijven hopen!!! :pray:



Hier nog geen veranderingen, af en toe wat steekjes maar voor de rest niets…dus we blijven nog maar ff wachten :roll:

Hai allemaal :smiley: !



Even reageren op de laatste berichten…:



@Stiekem, ik hoop dat alles vandaag goed met je is gegaan en dat het is meegevallen allemaal knuffel !

Wat lekker dat jullie een weekend er tussen uit gaan, even lekker je zinnen verzetten! Ik hoop dat je/jullie er na dat weekend weer vol goede moet tegen aan kunnen!



@Roma, ik duim ook voor je dat er geen ongi komt maar een positieve test :thumbup: :thumbup: !



Ik denk uit mijn temperatuur inderdaad af te kunnen leiden dat ik afgelopen vrijdag de 22e mijn eisprong heb gehad!

Ik hoop :pray: natuurlijk dat dit klopt en ben nu elke ochtend vol spanning aan het temperaturen haha, om te kijken of mijn temperatuur relatief hoog blijft! Tot nu toe is dat het geval.

Als ik idd vrijdag mijn eisprong heb gehad, dan zou ik rond volgende week vrijdag mijn 1e menstruatie moeten hebben.



Ik wacht het af, durf absoluut nergens op te rekenen maar het zou toch fantastisch zijn als m’n cyclus ‘uit zichzelf’ op gang is gekomen :dance: :pray: !

Dan kunnen wij daarna ook ECHT gaan klussen :inlove: !!



Liefs voor iedereen, Bodeas :-*

Pfff… meiden: vandaag de tabletjes gekregen en nu erge krampen en bloedverlies… Ben blij dat het nu eindelijk op gang is, iets minder blij met de pijn, maar goed. Daarna kunnen we weer verder.



Denk dat het wel goed lukt hiermee, dus ben wel positief

Wow Bodeas, dat klinkt goed!!! :dance:



We duimen nog even door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Hier blijft het vaag, bijna hele dag geen slijm… itt bruin slijm vanochtend… De laatste twee keer had ik alleen ook de dag voordat de :evil: :evil: erdoor kwamen een ‘waarschuwing’ dat ze eraan kwamen, dus wordt toch even afwachten wat m’n lijf morgen doet…



Beetje geruzie met m’n vriend dat is :? niet leuk… Aan de ene kant hoop je dat je zwanger bent en aan de andere kant kun je je vent wel even achter het behang plakken. Lekker tegenstrijdig… Denk nog steeds dat je op een roze wolk hoort te zitten als je aan kinderen denkt/werkt. Helaas, de realiteit is niet altijd :inlove:

ow dat is niet leuk nee… ik had vorige week ook ruzie,

heel irritant is dat. herken het tegenstrijdige gevoel ja.



stiekem: raar om te zeggen, maar gelukkig komt het nu allemaal op gang met dei tabletten… :hug:



bodeas: klinkt goed, ik hoop het zo, dat zal zo’n zorg minder zijn!

Stiekem, sterkte ermee meid :-* !!

Hopelijk zijn de krampen/pijn gauw weer over :hug: !

Hoop dat je ondanks alles lekker van jullie weekend weg kunt genieten!



Roma, balen van de ruzie… tja dat heb je af en toe he, dat je die mannen achter het behang kunt plakken :wink: !

En dat denken zij vast ook wel eens van ons, haha :lol: !



Thanks Ziet en Roma, hoop echt dat ik idd een eisprong heb gehad!

Lijkt me alleen al zooooo leuk om echt te kunnen beginnen, dan zien we wel hoe lang het duurt voordat ik zwanger mag raken, maar alleen al het kúnnen beginnen lijkt me echt zo super :inlove: !

Ik wil óók elke maand (cyclus) in spanning mijn NOD kunnen afwachten, haha :dance: !



Ik ga m’n bedje opzoeken, morgen weer vroeg eruit…



Fijne avond nog iedereen!

Hoi allemaal,



@stiekem, fijn dat je er positief onder bent en dat de pillen goed werken. Alleen is de pijn wat minder, hopelijk is alles snel achter de rug :hug: Fijn weekend en veel plezier!!!



@bodeas, hoop voor je dat toen je eisprong was!!! :pray: En dat je/jullie snel kunnen beginnen!



@roma, dat is niet fijn een ruzie, maar zolang je het samen weer op kunt lossen, vind ik dat het soms wel eens moet! Ik denk dat als je nooit ruzie of woorden hebt in een relatie dat dat ook niet goed is! Maar achter het behang plakken dat kan ik mijn man ook wel eens hoor :wink:



Hier is mijn “groene” periode aangebroken dus wij gaan dit weekend flink aan de klus :wink: :dance: Dacht dat ik vandaag dan toch echt het vruchtbare slijm heb ontdekt! Dus het klopt wel aardig met mijn banner :slight_smile:

Sorry voor de eerdere berichten dat ik dacht dat het zo was…moet er allemaal nog een beetje achter komen :?

:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: … moet ik er nog iets aan toevoegen?



Ik ga m’n banner aanpassen en t@mmie een aanpassing voor het lijstje sturen… Nieuwe ronde nieuwe kansen :smiley: !!



Als positivo: 32 dagen!!!

ach wat jammer roma! :frowning:

Debbert, have fun met klussen :smiley: !



En Roma, echt jammer van de :twisted: :twisted: :twisted: !!

Nu vol goede moed op naar de volgende ronde!



Mijn temp is nog steeds netjes hoog, als het mijn eisprong was dan zou ik over een week ongeveer ongi moeten worden.

Dus, ik hoop over een week op :twisted: :twisted: :twisted: :lol: !

(We hebben niet geklust rond de eisprong, dus geen kans op zwangerschap, maar dat geeft niets, als eerst die cyclus maar eens op gang komt :wink: !)



Iedereen een heeeeel goed weekend en geniet van het mooie weer!



Liefs Bodeas

Roma …balen zeg…dat soort aanpassingen vind ik niet zo leuk!!!

Maar goed met frisse moed naar de volgende ronde!



Verder heb ik nog niet bij gelezen , sorry :oops:



Ben nu net thuis van vergadering dus ik ga ff bankhangen en dan lekker :zzz:

Roma, dat is jammer!!! :hug: Wel fijn dat je cyclus nu 32 dgn is.



Bodeas, dank je wel… we doen ons best :wink:



Fijne avond nog en geniet van het mooie weer! 8)

Voor wie wil genieten :inlove: heb foto’s van Inge in ons showforum geplaatst.

Wil graag genieten, maar hoe kom ik op het showforum? :think:

Roma, een link naar het showforum van de juli-stoppers:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59793&highlight=



Mijn temperatuur is de laatste dagen weer lager, fertilityfriend geeft inmiddels al geen eisprong meer aan bij vorige week vrijdag omdat hij de temperatuur nu weer te laag vindt :roll: …

Afwachten dus maar, als het wél een eisprong was (had toen wel de hele dag ongi-krampen en een temperatuurdip gevolgd door meerdere dagen met duidelijke temperatuursstijging…) dan moet ik rond a.s. vrijdag ongesteld worden.

We zullen zien :wink: !

ja maar als je niet zwanger bent, dan blijft je temp ook niet hoog, toch?

@Ziet wrote:

ja maar als je niet zwanger bent, dan blijft je temp ook niet hoog, toch?




Nee dat klopt inderdaad, maar je temp zou de 2e helft van je cyclus (na je eisprong) wel gemiddeld hoger moeten liggen dan de 1e helft, en bij mij is 'ie maar een dag of 5 hoger geweest en nu al weer ‘normaal’.

Volgens mij daalt bij de meeste vrouwen de temp pas weer vlak voordat ze ongi worden, of nadat ze ongi zijn geworden.

Eerst gaf fertilityfriend bij mij een eisprong aan op vrijdag, maar sinds vanochtend dus niet meer, hij berekent dat op basis van je temperatuur.



Nou ja er zit niets anders op dan afwachten, ik hoop natuurlijk dat het wél een eisprong was :wink: !

aha op zo’n manier…

ik heb er helemaal geen verstand van, dat blijkt :mrgreen:





hoe is het verder met iedereen?

Hier geen bijzonderheden, nog lekker ongi en kijk uit naar veel klusplezier, we hebben effe mini break gepland… Woensdag weg en maandag weer terug… Net iets te vroeg voor eisprong, maar oefenen kan geen kwaad… :lol:



Bodeas, ik vind dat je wel een eisprong hebt gehad :smiley: !



Groetjes!