Juli 2008 (deel 2)

Pfffffff jezus sorry dat ik nu pas weer aan kom waaien maar heb wel aan jullie gedacht. Ik ben zaterdagavond ongi geworden en niet zo’n beetje ook, gelukkig begint het nu weer te minderen. Hoop dat ik nog wat onthouden heb van het teruglezen :oops:



Bodeas eindelijk goed nieuws hoop ik??



Hoe is het ondertussen met iedereen?



Heb maar ff op een briefje geschreven, 17 juli 1e ongi dag en 23 aug 1e ongi dag. Dat vertelt me nog helemaal niks :mrgreen: Klopt het dat ik vanaf die 23 augustus 14 dagen verder moet tellen dat dat de vruchtbaarste dag is? kijkt blond



Van dat dingen vertellen aan je vriend over hier dat doe ik ook hoor, de schat reageert dan ook met interesse :smiley: Is hem geraden ook 8)



Bodeas, ik heb een soort zenuwbeknelling in mijn nek, maar geen hernia, ze weten ook niet hoe het komt, waarschijnlijk gewoon hoogspanning op mijn nek en spieren, daardoor nu een frozen shoulder en een invaliderende linkerarm. Dat van die arm klinkt beroerd maar kan er genoeg mee hoor, alleen wel pijnlijk. Nu dus 2 keer in de week fysio en vanaf vrijdag acupunctuur en aardig wat pijnstillers enz. Dat moet eerst wel over zijn maar andere kant kan dat ook nog wel ruim een jaar gaan duren en om nou te wachten tot mijn lichaam weer blij is, dat kan nog wel tachtig jaar gaan duren :evil:

http://www.babybrabbel.nl/cyclus/vruchtbaar_in.php

hier kun je precies zien wanneer je ongeveer vruchtbaar bent :wink:

en vertel ook tegen je acupuncturist dat je zwanger wilt worden :wink:

Dank je wel, gewoon elke dag sex hebben dan maar voor de zekerheid :mrgreen: nee ik moet verstandig zijn, eerst wat beter worden, bleh.



Ja moet ik dat vertellen?



Hoe is het met jou?

ja zou ik wel vertellen,

het schijnt er invloed op te hebben

en dan kan ie er rekening mee houden.



met mij gaat het goed,

behalve dat dit weer killing is voor mijn lijf (reuma)

:frowning: Is er dan niks wat helpt met dit soort weer? Morgen wordt het warmer en minder vochtig en vanaf vrijdag wordt het zonnig! :hug:

nee er is niets dat helpt (moet eigenlijk naar de reumatoloog, maar medicatie mag ik nu toch niet, als ik zwanger wil worden)

ik ga eigenlijk gewoon een paar keer per naar spanje, naar mijn ouders,

maar ik had eigenlijk gewoon mooi weer verwacht nu :?

Ziet, wat balen van die klachten. Aan de andere kant is het inderdaad wat je zegt: je kan ook niet eeuwig blijven wachten…



Gerdy: fijn dat het nu goed gaat… keep up the good work!



Bodeas: ik hoop het zo voor je!! Wachten op het moment dat je kan gaan testen duurt lang, maar zo lang wachten op je eerste ongi duurt nog veel langer en je kan dan even niet zo veel… Dus we duimen door voor je…



Even voor de fanatieke klussers: ik heb begrepen dat het voor het zaad van de man beter is om niet iedere dag te klussen. Als ik het me goed herinner is eens in de twee dagen het beste. Mocht deze info niet kloppen hoor ik het graag… :lol: (Mijn vriend is veel weg voor z’n werk, dus eens in de twee dagen is totaal niet haalbaar :? .)



Hier nog steeds buikpijn, denk dat ik ongi wordt, maar vooralsnog gebeurt er niets. Verder vandaag 6 testen binnen gekregen… dus eventueel over een paar daagjes weer testen.

Hi meiden,



Hier ben ik ook weer even om wat van me te laten horen!

Van dat zaad klopt het idd, als je het goed wil doen vrij je eens in de 2 dagen, maar 3 dagen kan natuurlijk ook. Maar bij mij op de fertiliteitspoli adviseren we altijd 1x per 2 dagen, want dan heb je de meeste kans, zeker niet meer hoor!! :naughty:



Hier is het verder nog steeds erg rustig.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij 1 van onze stafartsen om het e.e.a. af te spreken. Donderdag word ik voor een paar uurtjes opgenomen om te starten met de medicamenteuze behandeling van de missed abortion = miskraam. Ik krijg dan vag. zetpillen toegediend en dan gaan ze kijken hoe ik er op reageer. Daarna mag ik naar huis en moet ik om de zoveel uur een paar tabletten inbrengen. Een uur na de eerste krijg ik al krampen en dan zal er ook snel blv optreden.

Ben wel opgelucht en blij dat ik nu zelf iets actief kan doen eraan dan dat suffe afwachten… :wall:



Dus donderdag/ vrijdag weet ik meer. Als ik niet meer op het forum kom voor vrijdag, ben ik er pas weer op maandag, want we gaan een lekker weekend weg met z’n 3-en! :dance: Heerlijk even bijkomen en even ergens anders… :wink:

Het maakt me niet uit dat ik dan blv heb, want dat had ook spontaan kunnen gebeuren. Ik neem gewoon veel pijnstillers mee en maandverband en dan vind ik het wel goed! :hand:



Sorry voor het verhaal maar ben er helemaal opgewonden van en zit de nachtjes alweer af te tellen… :oops:

Fijn dat je inderdaad wat kan doen in plaats van het afwachten. Ik lees regelmatig dat mensen een cura(e?)tage ondergaan. Wellicht kun je mij vanuit je werkervaring vertellen wanneer dat middel ingezet wordt en wanneer je moet wachten etc… Super lekker trouwens dat jullie komend weekend weggaan. De toon van je mail is duidelijk opgelucht dat je actie kan gaan ondernemen! FIJN :smiley:

Ruth: Ik wil jullie een geweldig weekend wensen. Geniet ervan meid. Jullie hebben het verdiendt. Fijn dat je eindelijk actief iets kunt ondernemen. Het wachten lijkt mij nl. vreselijk moeilijk.





Hier de hele dag in de tuin gewerkt en nog ziet het er uit of ik nodig iets moet gaan doen buiten :mrgreen: We hebben nl. een hele grote tuin en ik loop me al een tijdje te ergeren aan een aantal stukken van de tuin. We hebben een rozenperk die z’n beste tijd heeft gehad. Dus nu ben ik bezig met de ergste rozenstruiken eruit te halen. Daarvoor in de plaats wil ik hortensia’s planten en enkele vlinderstruiken. Maar eerst maar eens puinruimen :thumbup:

De kids hebben heerlijk geholpen. Kelly heeft zelfs van snoei-afval een hut gemaakt :inlove: En dat voor een echt ‘binnenkind’.

Moet toch even melden dat je van elke dag sex gewoon zwanger kunt raken hoor :silenced: Ik weet dat eens per 2 dagen beter is voor de kwaliteit van het zaad, maar het is ons toch al 2 keer gelukt :wink:

Roma: ben idd opgelucht :roll:



Antwoord op jouw vraag: je hebt 3 opties: afwachten (dat kan 4-6 weken duren, maar zo lang wacht bijna niemand hoor ;)), cytotec= medicijnen of curretage. Je mag zelf kiezen wat je wilt, maar de arts zal je niet eindeloos laten afwachten. Op een gegeven moment moet het er gewoon ook uit!

Voordeel van de cytotec is dat je de curretage ontloopt, maar een nadeel kan zijn dat je op een gegeven moment te hard gaat vloeien zodat je alsnog voor OK moet (maar dat kan je natuurlijk ook hebben als het spontaan gebeurt). Het kan ook zo zijn dat er helemaal niet zoveel gebeurt en dan moet je alsnog voor curretage.

Maar eigenlijk is het proberen van de cytotec het echt wel waard.



Gerdy: ik heb nu zoveel gepraat met mensen, sms-jes en berichtjes gehad over Hyves en hier, mensen die op bezoek zijn geweest enzo dat ik het nu wel redelijk van me af heb gepraat. Ik kan nu wel weer naar de toekomst kijken en ben alweer bezig met zwanger worden (in mijn hoofd dan). Het blijft nog wel even moeilijk om de banners te zien van alle zwangeren hier onder ons…

Maar ik ga er vanuit dat ik er ook weer eentje mag hebben over een tijdje :pray: :clap:

@ Stiekem, fijn dat het op deze manier kan en ik wens je een heeeeel fijn weekend en geniet er van!!! En ik hoop ook voor je dat je weer snel een mooie banner kunt maken. :pray:



@Ziet, leuk dat je kids meehelpen in de tuin! En succes met het doen van de rest van de tuin!

Hier nog steeds ongi buikpijn, maar nog geen ongi. 28 dagen was afgelopen maandag… Gemiddelde van de afgelopen 6 maanden was 35, dus dat is nog even wachten… Ik denk dat ik gewoon ongi word…al hoop ik van niet… :pray:



Heb zin in de tijd dat er weer getest kan worden, ook bij de andere meiden… :dance:

ja daar heb ik ook zin in!

ik vind het voor anderen ook net zo spannend, leuk om dat mee te beleven.



debbert: volgens mij bedoel je gerda met de tuin :mrgreen: (ik dacht ff dat ik iets had gezegd zonder dat ik het doorhad hihi)

ow hahahaha :mrgreen: ik denk inderdaad dat ik dan gerda bedoel… :oops:



Ik heb inderdaad ook weer zin in de tijd om te testen!!! Al duurt het voor mezelf nog wel ff :frowning: Mijn datum, als het weer 32 dgn zou zijn, is pas 17 september… dat duurt nog wel ff. :roll:

Even voor alle duidelijkheid. Ik denk dat jullie GERDY bedoelen. :wink:

@Roma wrote:

Ik lees regelmatig dat mensen een cura(e?)tage ondergaan. Wellicht kun je mij vanuit je werkervaring vertellen wanneer dat middel ingezet wordt en wanneer je moet wachten etc…




Bij ons is voor currentage gekozen, omdat dit mk 3 is… en ze onderzoek naar het vruchtje/foetus wouden doen. wij kregen wel de keuze hoor maar ik wou sowieso vragen naar onderzoek dus vandaar :wink:

@gerdy wrote:

Even voor alle duidelijkheid. Ik denk dat jullie GERDY bedoelen. :wink:






whahahaha lekker dom zijn wij!!

sorry :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier bruin slijm… ben d’r bang voor…