bodeas :oops: natuurlijk wat dom van me… zit ook teveel achter de comp. dat krijg je ervan.
het mag een hele tijd duren voordat je cyclus enz weer normaal is na het stoppen van de pil zeker een half jr. waarschijnlijk zal niet iedere ha. al wat gaan onderzoeken.
Wel erg vervelend voor je.
mijn ongi is hier erg hevig…pff heb er alweer genoeg van. nu weet ik weer wat ik zo fijn vond aan de Mirena :twisted:
Hihi, was niet l*llig bedoeld hoor, maar vond het wel een leuke vraag :lol: !
Was jij ook tot juli aan de pil en kwam bij jou alles wel normaal op gang?
@Stiekem, ik denk idd dat ik jouw raad over een week opvolg.
Maar hoop voor die tijd ongi te worden of positief te testen !
Op pagina 1 bovenaan staat een tabel met gegevens (hoe oud je bent, hoeveelste kindje, wanneer NOD, hoeveelste ronde etc.) misschien dat je die gegevens even kunt doorgeven?
In december alweer 10 jaar bij Bas waarvan 1 jaar getrouwd.
Mijn eerste serieuze vriendje (op mijn 15de.hihi)en is altijd gebleven.
Wij gaan voor ons eerste kindje…en vind het allemaal nog best wel spannend :lol: .
Ben volgens mij echt nog aan het ontpillen…ben namelijk in de laatste week van juli gestopt…ongesteld geworden…daarna 38 dagen later :evil: -tje (8 dagen lang :shock: ).
Toen 19 dagen daarna licht bloedverlies 1dag wel dan 2 dagen niet en dan weer 1 dag wel en dat ging een paar dagen zo door.
Ik kom me ook weer eventjes melden. Het gaat hier wel weer goed na een paar dagen van behoorlijk ziek zijn door de griep. Gelukkig zijn mijn oudste 2 meiden met hun vader naar de camping, dat scheelde weer wat en de jongste is zo makkelijk, dat ik lekker veel op de bank heb kunnen liggen.
Willian en ik hebben nu 2 1/2 jaar een relatie. Maar we kennen elkaar al vanaf ons 15 de. we schelen een paar maandjes in leeftijd en zijn beide 37 jaar. Ik ben voordat ik iets met Wilian kreeg 12 jaar getrouwd geweest en heb uit die relatie 2 geweldige dochters.
Nog even een welkom aan de nieuwelingen onder ons. En voor de rest heel veel groetjes en tot snel weer.
Maar soms word je er even helemaal kriebelig van, vanmiddag weer steken in mijn onderbuik en tijdens de toiletgang alweer wat :evil: -tje :think: ,
dan mag het van mij nu ook wel ff goed doorbreken en gewoon een paar dagen :evil: :evil: -tje zijn…dat je weer normaal kunt gaan tellen voor je eisprong e.d.
Maar ja, we wachten nog maar even af hoe het verloopt.
Iedereen bedankt voor zijn welkom :thumbup: …en ik zal proberen om jullie een beetje bij te houden
Tering we zijn behoorlijk aan het uitbreiden… (schrijf je dat zo? :? )
Dat haalt het gemiddeld aantal zwangerschappen gelijk omlaag, MAAR de kans op een nieuwe zwangerschap gaat omhoog… (en dat zonder wiskunde)
Welkom Marjan. Als je het hebt over onregelmatige cyclussen zie mijn banner… Ik kan er over meepraten. Had overigens geen doorbraakbloedingen. Je bent hier wel aan het goed adres want we hebben een professional onder ons… Ze heet Stiekem / Ruth!!!
@ All: Als we het hebben over professionals… wat hebben we nog meer voor vlees in de kuip? Ik ben maatschappelijk werker…
@ Bodeas: Hoe is het hoe is het hoe is het hoe is het :shock: Ik ben zeer nieuwsgierig!!!
@ Bodeas: Hoe is het hoe is het hoe is het hoe is het :shock: Ik ben zeer nieuwsgierig!!!
Hi there :lol: !
Hier alles okee!
Nog geen enkel teken van de duiveltjes :evil: :twisted: !
Ben vanaf einde van de ochtend tot nu toe steeds met vlagen misselijk, maar dat komt vast door de spanning en doordat ik er op let.
Morgenochtend zit ik op 2 dagen overtijd en gooi ik er denk ik een testje tegenaan (tenzij temperatuur enorm keldert o.i.d., dan wacht ik nog wel even af).
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte !
Alleen ben ik nu al bang om te testen, ben bang dat 'ie toch gewoon weer negatief is, net als zondag :roll: …
Ga zo denk ik maar wat lezen in bed en dan lekker slapen.
haha, heb geen grote onderneming, dus zal geen gebruik maken van je diensten. En voor een adviesje van een MW’er op een forum hoef je niet meteen in de penarie te liggen hoor :lol: …
Stiekem dus ook visagiste haarstyliste: van alle markten thuis!!!