Hi meiden!
Update:
** Geen ongi
** Geen positieve test
Dus: nog geen duidelijkheid!
Ik ga zo naar de tandarts en ben de rest van de dag lekker vrij.
Even wat achterstallige dingen doen en eigenlijk ook even aan de studie.
Fijne dag iedereen!
Liefs Bodeas :-*
Ow Bodeas wat een spanning zeg…het kan nog alle kanten op…
Zo zeg ben ik even niet geweest hebben we er twee bij. gezellig! Welkom Zwangerworden en Marjannetje!
Dan zjin er een aantal vragen gesteld hmmm mannetje en ik waren al 10 jaar bij elkaar toen Merel kwam (inmiddels dus al 11 en we waren 7 jaar samen toen we besloten voor een kindje te gaan) en ik ben nu 34 en hij 39.
En ik ben kok (geen forum maar een kok van koken :lol: ) , sinds Merels geboorte werk ik vier uur per dag. Ik kook dan voor twintig kinderen, doe de bestellingen, bepaal het menu, echt mijn droombaan!
Verder hier nog geen nieuws, Merel was afgelopen zaterdag jarig, dus ik ben even met andere dingen bezig geweest. Voor de liefhebber zal ik ff wat foto’s van haar verjaardag op ons showgedeelte zetten.
Romi28 Hoe is het met jou? Al aan het stuiteren
@ Bodeas wat spannend voor je , nog geen ongi…nou ik duim voor je :thumbup:
Ik ben ook verpleegkundige, in een verpleeghuis met ouderen…alhoewel ze wel steeds jonger bij ons komen.
@Stiekem jij werkt in een ziekenhuis??? als ik dat zo een beetje goed heb terug gelezen.
Volgens mij zetten de :twisted: :evil: hier nu wel door aan de ongi- klachten te merken. :?
Ik ben wel aan het klungelen hier met mijn banner.hihi :lol:
Marjannetje: ja, werk ook in het ZH. Leuk om een collega op het forum te hebben!
Welkom!!
Hier niks geks, alleen twijfel weer toegeslagen of het wel handig is voor mijn lijf om nu zwanger te worden, word zelf gek van die aarzelingen. Ene kant denken tja die pijn zal nog wel een hele tijd zo blijven dus ga niet nog een jaar wachten met zwanger raken maar andere kant wil ik het allemaal zo goed mogelijk doen. Irritant :thumbdown:
Lady28: idd erg lastig en moeilijk. Kan je dan ook geen advies geven. Alleen: volg je gevoel. Die is meestal goed. Veel sterkte met de juiste keuze maken.
Bodeas: Jeetje wat heb jij een geduld zeg. Petje af. Persoonlijk was ik al lang bij de huisarts geweest. Al was het alleen maar om duidelijkheid te krijgen over de procedure die ze volgen in jou geval. Ook voor jou veel sterkte.
Officieel ben ik verzorgende. Maar daar heb ik eigenlijk heel weinig mee gedaan. Toen ik mijn diploma heb gehaald was er net een periode dat er heftig op personeel werd bezuinigd. Ik heb toen besloten om tijdelijk iets anders te gaan doen en wel door te solliciteren. Die andere baan is er wel gekomen. Het door solliciteren niet. Na de geboorte van Kelly ben ik huismoeder geworden en door de scheiding was ik genoodzaakt om te gaan werken. Daar onregelmatige diensten geen optie was ivm oppas voor de meiden ben ik bij een champignonkwekerij gaan werken. En daar werk ik nu nog steeds. Na de geboorte van nr. 4 wordt ik weer huismoeder. Maar ik ben de verzorging nooit vergeten. Daar ligt toch mijn hart. Dus wie weet over een aantal jaartjes…
Ben me vanmiddag een hoedje geschrokken. Ben een id-kaart aan gaan vragen voor de oudste 2 meiden, omdat hun vader volgend jaar naar het buitenland op vacantie wil. Moest ik daar 81 euro afrekenen :shock: Niet normaal man!!! Wordt dus wel mooi uit het potje van de alimentatie betaald.
tjonge wat 'n spanning hier…bodeas en Romi.
gerdy erg he dat ID,paspoort, en rijbewijs zo duur moet zijn…alsof het allemaal al niet duur genoeg is…
marjannetje, ik snap dat je onzeker, ongeduldig enz enz bent.
zou idd mooi zijn als je ff normaal ongi wordt heb je dat in iedergeval gehad en kun je weer verder. 'n positieve test mag natuurlijk ook. :lol:
Goedenavond!
@gerdy: leuke grappen zijn dat ja, ID/paspoort etc.! Vrij prijzig en er zijn ook geen alternatieven, dus je moet ze wel kopen…
@lady28: succes met het in kaart brengen van je twijfels… wat zegt je arts van zwanger worden in combinatie met jouw lichamelijke klachten, zijn er medische bezwaren?
Bedenk wel: HET moment om zwanger te worden bestaat niet, twijfels zullen er altijd zijn !
Tja, hier nog steeds alles hetzelfde. Had vanmiddag wel ongi-krampen maar ze zijn weer weg… en nog geen ongi te bekennen.
Stom gedoe :silenced: !
Ik ben er klaar mee! (zegt ze nu :mrgreen: … ) Ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, dat ik hopelijk wél ongi wordt en dan ook graag ZSM, en anders ga ik over een week of 2 de huisarts contacten.
Voor die tijd zal ik nog wel een keer testen, maar voorlopig even niet meer hoor. Die stomme blanco testen met 1 streep… niks aan !
Ik zal eens kijken wat mijn temperatuur de komende dagen doet. Misschien geeft die nog wat aanwijzingen.
Al die onzekerheid, bleeeeeeegh. Waarom werkt alles niet gewoon zoals het moet?!
(Zo, dat is er even uit… hihi!)
Fijne avond en veel liefs,
Bodeas :-*
@ Stiekem :hug: succes met je buikpijn en het bloedverlies!
@ Bodeas :hug: hoop dat je snel ongi wordt!
@ Lady :hug: Hoop dat je snel meer inzicht krijgt in je klachten!
@ Gerdy :hug: Klote prijzen van id kaarten!
@ Romi :hug: Hopelijk snel duidelijkheid!
@ rest :hug: zomaar!
W@t een knuffels… lekker zo voor het slapen gaan.
ps. nog een antwoord op een vraag van vorige bladzijde. Veel clienten hebben problemen, soms grote soms kleine. Het is niet altijd zo dat ze dus echt in de shit zitten. Er zijn ook clienten die tijdig aan de bel trekken en dan is het leuk om iemand inzichten te geven en weer de goede weg op te helpen. Soms duurt dat ook langer of moet er structurele hulp thuis aangevraagd worden.
Hier op dag 10 vd cyclus… aan slijm duidelijk te merken dat ik voor de eisprong zit. Ovulatietesten staan klaar, laat maar komen… nieuwe ronde nieuwe kansen!! :mrgreen:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :dance: :dance: :dance:
wat goed!!!
gefeliciteerd romi!!!
ik hoop je snel achterna te komen!
lady: weet je dat heel veel van mijn lichamelijke klachten weg waren tijdens mijn zwangerschap?
(okee… heb er wel weer andere aan over gehouden, maar ik wil zeggen dat een lichaam apart reageert op die hormonen )
ff een leuk filmpje van tyg tijdens het circus vanavond
(foto’s staan op het showforum)
Wow Romi!!! Wat super :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid!
(En je hebt de lijst nog niet aangepast !?!? :think: :mrgreen: )
Merel begon ook in haar handjes te klappen bij het zien van Tygo :lol:
Leuk zeg dat hij er zo van geniet!
Bodeas, hoe is het nu? Ik vind het echt heel knap dat je zoveel geduld hebt weten op te brengen! Maar nu zou ik toch echt ff naar de ha gaan hoor… :hug:
Dank jullie wel!!
Wilde vannacht de lijst nog aanpassen, maar na plaatsen van foto wilde vriendje dat ik kwam knuffelen :mrgreen:
Dus ben em nu aan t bijwerken…
:dance: :dance: Romi82 GEFELICITEERD !!! :dance: :dance:
Wauw, wat goed!!!
Een heel voorspoedige zwangerschap toegewenst !
Zit hier helemaal blij voor je achter mijn werkbureau :mrgreen: !
Liefs Bodeas :-*
Hier is alles nog hetzelfde ;).
Geen ongi, en temperatuur vanochtend weer wat omhoog.
Ik wacht de komende 2 weekjes even af wat er gebeurt qua ongi en qua zwangerschapstesten, we zien wel!
(Ik heb besloten dat ik me er even niet meer te druk om wil maken, als er niks gebeurt over 2 weekjes lekker naar de huisarts en dan maar verder kijken ! )
Romi: gefeliciteerd meid!!! Eindelijk weer een zwangere erbij… :mrgreen: