Juli 2008 (deel 2)

Wij hadden op zich wel eerder met kinderen willen beginnen, maar er is erg veel gebeurd de afgelopen jaren. oa internationale verhuizing en weer terug (incl financiele consequenties) en een burn out van mijn vriend. Dus achteraf blij dat we toch nog even gewacht hebben, het was wel heel onrustig geweest voor zo’n klein hummeltje.

@all: naast hoe lang bij elkaar ben ik ook benieuwd naar het leeftijdsverschil. Mijn vriend is 6 jaar ouder…

Mijn vriend is 2 jaar jonger… Hij is nu dus 24 jaar. Snap dus ook wel dat hij zichzelf nog behoorlijk jong vond voorheen. Al zijn vrienden hebben geen kinderen.

Gister zei ie heel lief: Iemand van mijn vrienden moet de 1e zijn :inlove:

Stel dat ik nu zwanger zou worden zou ie paar dagen na uitgerekende datum 25 worden.

Wat lief van 'm. Wel grappig dat jouw vriend en de mijne 10 jaar schelen… terwijl wij maar 2 jaar schelen…

Raar idee is dat hè Roma…

Bodeas: lastig te zeggen, het is gewoon afwachten denk ik.

@Roma wrote:

@all: naast hoe lang bij elkaar ben ik ook benieuwd naar het leeftijdsverschil.

Ik ben 27, man is 28, maar hij wordt dit jaar nog 29.

Weinig leeftijdsverschil dus bij ons, kleine anderhalf jaar.

Wij zijn deze maand 9 jaar samen!

Dus ook hier echte jeugdliefde :inlove: , wij hebben elkaar leren kennen aan het begin van onze studententijd !

Wat een lange liefdes allemaal :inlove:

Heb ik een korte relatie bij.

Ach, die jaren komen vanzelf :smiley: !

Ik ben net lekker uit eten geweest bij de Griek, en ga nu mijn bedje opzoeken.

Morgen weer om 05.30 eruit.

Morgen is mijn NOD! Kijken wat mijn temperatuur morgenochtend doet, en of die duiveltjes :evil: :twisted: op bezoek komen!

Had vanmiddag een poosje ongi-krampen in buik en steken in onderrug en lies. Maar dat ging weer over, en tot heden nog niks te bekennen!

Ik hoop in ieder geval dat ik de komende dagen ongi ga worden (er van uit gaande dat ik niet zwanger ben).

Het gaat pas echt vervelend worden als er nu gewoon NIKS gebeurd!

Denk dat ik dan over niet al te lange tijd toch langs de huisarts ga, op gegeven moment heeft het wachten op eisprong/ongi lang genoeg geduurd :wink: !

Oftewel, ik durf nog steeds niet echt te geloven dat ik eindelijk een eisprong heb gehad, ik blijf steeds maar denken dat het misschien gewoon een stom en bizar toeval was, met de temperaturen, waardoor het alleen maar LIJKT alsof er een eisprong was :oops: :shock: :lol: !

Nou ja… to be continued!

Eerst maar eens een nachtje slapen.

Liefs Bodeas :-*

@Bodeas: vandaag weer normale temperatuur zie ik… Hoop echt dat het vandaag :evil: :twisted: -dag is… Tenzij je zwanger bent natuurlijk…

Goedemiddag allemaal!

Welkom zwangerworden!!

Ik ben 28 en mijn vriend is 32 (net geworden) en we kennen elkaar nu 1 jaar, je zou zeggen wat ontzettend kort maar heb op relatiegebied erg veel meegemaakt en hij ook en hebben voor het eerst al vanaf de eerste dag het gevoel dat we thuis zijn gekomen. Ja klinkt soppig hahaha maar zo is het echt!

En inderdaad kraken was een jammere ervaring maar wel gewoon iemand die aangesloten is… Ze heeft wel excuses gemaakt en had zoiets ook nog nooit meegemaakt.

soppig :lol: Vaak hoor je dat als mensen elkaar op ‘latere’ leeftijd ontmoeten (na de nodige levenservaring) sneller grote stappen nemen. Ik heb twee nichten die achter in de 20 nog van relatie wisselden (niet aaneengesloten, maar je snapt wat ik bedoel) en die zijn beide snel moeder geworden en één van de twee ook snel getrouwd. Ik hoor het dus vaker dat de duur van je relatie er dan niet meer zoveel toe doet.

wij zijn 10,5 jaar bij elkaar, waarvan 7 jaar getrouwd. Ik ben 26 (30.11.08 word ik 27) en mijn mannetje is 30.

bodeas wanneer ben je gestopt met de pil dat je nog zo aan het klungelen bent met je menses enz.?

ik ben dus 24 en mijn vriend 26 zijn allebei bijna jarig en worden we weer een jaartje ouder. :roll:

@zwangerworden wrote:

bodeas wanneer ben je gestopt met de pil dat je nog zo aan het klungelen bent met je menses enz.?

In juli, daarom schrijf ik ook hier bij de juli stoppers (hihi, flauwww :lol: ).
Ik heb 5 juli mijn laatste pil geslikt.
Sindsdien maar wachten-wachten-wachten op 1e eisprong/ongi.
Kortom, schiet niet echt op zo!

Nou heb ik volgens mijn temperatuurkaartje en ook volgens mijn eigen gevoel 2 weken geleden mijn 1e eisprong gehad.
Dat zou betekenen dat vandaag mijn NOD is.

Nou, tot nu toe ben ik inderdaad NIET ongesteld :lol: :roll: .
Ik kan ook nog niet merken dat er iets op komst is..... afwachten maar de komende dagen!
Ik zal toch wel blij zijn als ik 'bewijsmateriaal' heb dat er inderdaad een eisprong is geweest en dat ik ein-de-lijk ronde 2 in kan!

En anders woensdag nog maar eens testen, die dag ben ik vrij dus da's een mooi moment. Al heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben, mijn temperatuur is ook niet enorm hoog, wat je vaak wel ziet bij zwangeren, maar goed, dat zegt ook niet alles. Hij is ook nog niet echt flink gezakt, wat je vaak ziet vlak voordat je ongi wordt. Hij hangt er een beetje nietszeggend tussen in :D !

Eigenlijk samengevat: ik weet het ook allemaal niet :lol: :lol: ?!?!

@ Stiekem, leuk, ook al zo'n echte jeugdliefde, jij was 16 toen je je man leerde kennen dus! Ik vind dat altijd wel gaaf :inlove: , eerste echt serieuze relatie (neem ik aan, ik bedoel qua langdurig en samenwonen en alles erop-en-eraan) en direct de ware liefde!

Ik ga lekker douchen en maar eens op tijd naar bed, ben vandaag weer de hele dag zoooo moe, vanmiddag zat ik echt zowat te slapen achter de computer.
Heb ook een druk weekend gehad, en morgen weer om 05.30 de wekkerrrrrrr :zzz: !

Liefs Bodeas :-*

Bodeas: ik was idd net 4 maanden 16 :lol: En hij was mijn 1e echte Serieuze liefde… :inlove:

Schiet trouwens lekker op he bij jou!? Geen ongi, geen pos. test… ben benieuwd waar dit heen gaat :wink:

@vliegje wrote:

Ik zal eens wat huiswerk geven hihihihi :slight_smile:

In een ander stopperstopic zag ik dat ze aan elkaar vroegen hoelang jij en je man/vriend samen zijn.

Lijkt me wel leuk om te weten :slight_smile:

:dance: We worden gewoon gekopieerd ;-)
Wat zijn we toch hip :mrgreen:

@Stiekem wrote:

Bodeas: ik was idd net 4 maanden 16 :lol: En hij was mijn 1e echte Serieuze liefde… :inlove:

Schiet trouwens lekker op he bij jou!? Geen ongi, geen pos. test… ben benieuwd waar dit heen gaat :wink:

Nou, vanochtend temperatuur weer omhoog… 36,68.

Ik ben ook benieuwd waar dit heen gaat :mrgreen: .

Denk jij aan de hand van mijn kaartje (onderschrift) wel nog steeds dat ik echt een eisprong heb gehad?

Ik had zelf veel last van krampen op dag 84, 1 dag na de enorm lage temperatuur. Misschien was mijn eisprong een dag later dan gedacht??

@Romi82, hihi, we zijn heel hip inderdaad :lol: !

Bodeas: ik zou haast denken van wel, maar vind het wel een vreemd temp-kaartje…

Stel dat je volgende week niet ongi bent en geen pos. test hebt, dan kan je naar de HA gaan en vragen of hij wat lab wil prikken.

Uit het lab moet dan wel e.e.a. naar voren komen, zoals wel/ geen eisprong gehad enzo…

bodeas :oops: natuurlijk wat dom van me… zit ook teveel achter de comp. dat krijg je ervan.

het mag een hele tijd duren voordat je cyclus enz weer normaal is na het stoppen van de pil zeker een half jr. waarschijnlijk zal niet iedere ha. al wat gaan onderzoeken.

Wel erg vervelend voor je.

mijn ongi is hier erg hevig…pff heb er alweer genoeg van. nu weet ik weer wat ik zo fijn vond aan de Mirena :twisted: