Juli 2008 (deel 2)

@Roma wrote:

Stomme vraag, maar wat zijn de afmetingen van een boxkleed. Ik wil er eentje maken, maar ben nog niet in het bezit van voorbeeldmateriaal. Dus voor de moeders onder ons: help :shifty:

Gaaf zeg, en wat creatief van je!

(Ik ben op dat gebied niet zo crea!)

Maar ik heb even voor je gegoogled op patronen voor boxkleden.

Ik vond in ieder geval deze site:

http://www.misslittle.nl/main.php?cat=Boxkleden%20patchworkstijl&showdep=04.%20Boxkleden

In het linker menu staan nog meer boxkleden.

Dit zijn kant en klare die je kunt bestellen, maar het ging even om de afmetingen, en die staan erbij!

Ik zag op die site trouwens ook iets andes gaafs: boxzakken!

Die hang je - denk ik - aan de zijkant van de box en daar kun je dan wat spulletjes in kwijt.

De kleurtjes/patroontjes op deze site geven misschien nog extra inspiratie :wink: !

Wel even het resultaat showen als je je eigen boxkleed hebt gemaakt he?!

@ Romi: Delfts blauwe print gecombineerd met donkerblauwe fleece.

@ Bodeas: THANX, dat is inderdaad een leuke site voor weer een boel inspiratie. Het is namelijk zo makkelijk te maken. Als je bedenkt dat je die stoffen voor 5 euro per meter op de markt kan kopen is het wel zo goedkoop en leuk om het zelf te doen.

Voor geintreseerden even PB’en voor speciale hyve over mijn knutsels…

hey meiden,

ben nieuw hier!!!

heb 28 juli mirena verwijderd net vandaag helaas weer ongi geworden gaan voor 1e kindje.

Als jullie het niet heel erg vinden lees ik niet alle berichtjes terug sorry :oops: . jullie zijn zo druk aant kwekken hier.

mag ik me bij jullie aan sluiten.

Succes allemaal hoop dat we snel zwanger zijn.

He meis, welkom hier!!!

Hoop het idd ook dat we snel zwanger zijn :pray:

Zit te twijfelen of ik zal gaan tempen, heb een mooie regelmatige cyclcus merk alleen niks rond de eisprong (???) ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben en dat is natuulijk ook weer niet goed. en heb een thermometer die maar 1 cijfer achter komma heeft lees hier bij sommige met 2 cijfers…

wat is nu het beste rond de ei elke dag of om de dag klussen… mischien een leuke vraag voor diegene die al zwanger zijn wat hebben jullie gedaan.?

heb mijn banner net aangepast vandaag dus ongi geworden… hoe kan het dat ie niet in het knalrode 1e vakje staat heb toch echt 11 okt ingevuld

???

@Zwangerworden, welkom!

Leuk dat je mee komt kletsen.

Ik heb begin juli ook mirena laten verwijderen, maar ook nog zonder resultaat. Was jouw cyclus ook meteen helemaal netjes?

Vertel eens wat meer over jezelf, hou oud je bent bijv. (dat is ook handig voor t lijstje…)

ben 24. mijn cyclus was meteen regelmatig tijdens mirena had ik hele maar dan ook echt hele lichte bloedingen/afscheiding wat ook regelmatig was.

was jou cyclus ook meteen netjes??? moet er wel weer aan wennen hoor gedoe met tampons en ongi enz… :smiley:

dus maar hopen dat snel raak is.

@zwangerworden, hier ook meteen nette cyclus (26/27 dagen)

Tijdens Mirena ook wel wat bloedverlies, maar niet spannend idd.

Heb je op ronde 3 in lijstje gezet, als dat niet klopt verander ik t wel…

(Lijkt alsof ik hier op een typemachine zit, toetsenbord doet raar, moet toetsen helemaal diep indrukken) :shifty:

helemaal goed romi. lief van je bedankt.

@ zwanger worden. Welkom! Ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat het voor de kwaliteit van het zaad beter is om om de twee dagen te klussen. Verder kun je met zo’n vrij regelatige cyclus wel aardig uitkienen wanneer je eisprong was… 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Als je dus rond die 30 dagen blijft zitten… kun je op dag 12 14 16 en 18 klussen… das een leuke week dan :wink:

Liefs

Vandaag homeopatische pillen gehaald tbv het vrouwelijke geslachtsorgaan. Het komt ten goede aan een normale en REGELMATIGE cyclus… Verder ook goed tegen stemmingen… Maar hopelijk in mijn geval vooral goed voor regelmatigheid.

Hey zwangerworden, welkom hier :smiley: !

Het is hier erg gezellig :dance: !

@Roma, wat voor homeopathische pillen zijn dat?

Het klinkt als teunisbloemolie, dat heeft volgens mij dezelfde effecten als die jij nu noemt. Ik ben benieuwd!

Goodmurrrrning ladies!

Mijn temp.kaartje is op hol geslagen :lol: !

Opeens schiet de temperatuur weer omhoog :shock: ?!

http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29

Vanochtend op 13 DPO uit pure nieuwsgierigheid getest, niks te zien, dus hartstikke negatief. (Had ook niets verwacht, dus geen grote teleurstelling ofzo, maar ik dacht, zal eens kijken!)

Ben benieuwd wat mijn temp de komende dagen doet!

Ik vind het nu maar een vreemd temp.kaartje worden, in vergelijking met de lijn die je na de eisprong bij de meeste kaartjes ziet.

Eerst zakt ie echt een paar dagen omlaag (maar blijft wel boven de coverline) en nu weer echt omhoog. Ik snap 'em niet !

(@ Stiekem: jij weleens zulke gekke kaartjes gezien? )

Een goede zondag iedereen !

Groetjes Bodeas

PS: Al die gekke klachten die ik een paar dagen geleden omschrijf, zijn sinds de dag erna allemaal helemaal weg! Niet meer misselijk, geen pijnlijke boobs meer, geen ongi-gevoel in buik… alles als sneeuw voor de zon verdwenen. Heb er ongeveer een week lang, na de vermoedelijke en heel-erg-hopelijke eisprong, echt veel last van gehad. En nu… gone!

Maf he?!

Pillen zijn: Ansemilla extra forte van BLOEM. Ik had inderdaad ook over teunisbloemolie gelezen en ook over bijvoet. Bij de DA heb ik samen met verkoper verder gezocht en toen kwamen we uit op ansemilla…

Je kaartje is inderdaad heel bijzonder. Ik hoop zo dat er in ieder geval iets gebeurd!!! Maandag toch?

@roma, wij klussen de laatste maanden idd nu ook om de dag…dus gaan zo maar door. ik zie bij jou idd een erg onregelmatige cyclus… succes, hoop voor je dat die pillen wat doen.

fijne zondag!!!

Das raar zeg Bodeas… Afwachten dus maar wat deze temperaturen betekenen…

Hier nog helemaal geen klachten van iets eigenlijk. Nou ja wel wat steken in mijn buik zoals elke maand, maar verder niets. Weet weer niet wat ik er van moet denken dus. Nou ja dan maar weer afwachten dus… En daar ben ik zó slecht in!

@All, hoe lang zijn jullie eigenlijk allemaal samen met je man/vriend en na hoe lange tijd hebben jullie besloten om daadwerkelijk aan kinderen te gaan beginnen?

@ zwangerworden: Goed bezig!

Mijn lange rits van cyclussen komt doordat ik in feb 2007 al gestopt ben met de pil. Sinds juli van dit jaar zijn we echt met een kindje bezig.

Wat doe je trouwens voor werk of studie?

@ romi & all: Mijn vriend en ik zijn nu 8 jaar samen

Groetjes!

@Roma, dat is al een behoorlijke tijd zeg, 8 jaar!

Ik ben nu 3 jaar samen met vriend en ik wilde altijd al heel graag kinderen en hij ook, maar hij is nog wat jonger als ik. Afgelopen mei hebben we besloten in september te gaan beginnen, maar omdat ik zo’n last had van spiraaltje (al vanaf begin eigenlijk) heb ik deze er toch maar eerder uit laten halen en zijn we ook maar meteen begonnen…

wij zijn ook 8 jaar bij elkaar.

@ romi, hoor je best vaak dat vrouwen klachten hebben van mirena en 'm weer laten verwijderen. Ik had ook wel veel last van buikpijn… maar nam dat maar voor lief. had mirena om medische redenen, had veel tussentijdse bloedingen bij de Pil. wat ik overigens sinds verwijderen mirena niet meer heb. (afkloppen)

@ romi zie nu net dat je bijna je NOD hebt… spannend, erg he dat wachten…is ook niks voor mij.

succes!!!

@zwangerworden, HA zei bij het uithalen dat baarmoedermond waarschijnlijk te krap is. Dus bij opnieuw plaatsen heb je dan weer last… Hij zag nl. geen andere reden van mijn pijnklachten. Bij het begin nam ik het voor lief, omdat je er even last van kan hebben, maar toen ik na een jaar af en toe nog gebogen liep van de pijn vond ik het toch minder leuk.

Maar toch nog 2 en half jaar gehad, want andere anticonceptie vond ik ook niet fijn… Nou ja dan maar geen anticonceptie meer :mrgreen:

Jij ook al 8 jaar bij je vriend, is echt je jeugdliefde dus??