Nou Bodeas zou het dan eindelijk gaan gebeuren? :thumbup: Zou gewoon zo’n test doen, wat maakt dat uit, je wil het graag dus dan zou ik het gewoon doen!
Maar heb ook vaker gedacht dat ik zwanger zou zijn, zelfs toen ik de pil nog slikte hahaha, dan dacht ik hey mijn buik is dikker dan anders en bla bla bla altijd paniek, nooit wat aan de hand maarja we zijn er nu natuurlijk allemaal heel bewust mee bezig, lekker testen dus!
Thanks Lady!
Dat testen laat ik nog maar even achterwege, nu mijn temperatuur 'down the hill' aan het racen is!
Maarrrrr mocht morgen of overmorgen mijn temp opeens weer omhoog schieten........ dan zullen de testjes mij wel roepen :wink: ! Ik houd jullie dan natuurlijk op de hoogte!
Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik rond maandag ongi wordt. Ik wacht mijn temperatuur-ontwikkelingen :mrgreen: eerst maar even verder af!
Nu die temperatuur toch wel aan het zakken is, is de grootste spanning er bij mij ook af, moet ik zeggen. Denk dat ik gewoon ongi wordt. En hoop dat er in ieder geval rond mijn NOD IETS gebeurt, ik vindt alles prima, zolang als ik maar wel die eisprong heb gehad :lol: !
Misschien een stomme vraag, maar waar staat BI voor?
@ Lady, jeetje, waar ben je geweest. Een manueel therapeut die ook kraakt voor z’n hobby en z’n diploma bij de pindakaas heeft gehaald?
Hier ook weer een fijne ontwikkeling… Ik ben nl wel ongi, maar blijf pijn linksonder in mijn buik houden. Eisprong gevoel… ( heb daar al eerder over geschreven). Vanochtend naar HA geweest, want vannacht werd ik er echt onrustig van… en zij denk dat het eitje niet goed gesprongen is en dan kan het een cyste worden… Die gaat uiteindelijk onderzocht worden dmv een echo, dus binnenkort heb ik mijn eerste echo… :lol: Nu nog zwanger worden… Het kon in ieder geval geen kwaad, maar het is een zeurderig gevoel.
ik ben er ook nog hoor, moet niet vragen hoe…maar we zijn erg nog :?
Er zijn veel dingen gebeurd in de tijd dat ik niet op het forum ben geweest. Het zit namelijk zo:
Door de zwangerschap heb ik enorme diarree (sorry!!) gekregen, door de druk heb ik weer abcessen gekregen. Nu 2 tegelijk, ik heb er al eerder gehad en daar ben ik toen ook aan geopereerd. Een van de twee was vanzelf open gegaan en de andere helaas niet. De pijn kon ik niet meer houden vorige week dinsdag en we zijn dus naar de EHBO gegaan. En ik was er al bang voor…ik moest weer geopereerd worden (voor de 7e keer). Maar in eerste instantie wilde ik dat helemaal niet ivm de zwangerschap. Gelukkig snapte ze dat in het zkh en hebben we onze eerste echo gekregen. Daar zagen we het hartje kloppen!! :inlove:
De gynecoloog gaf groen licht en ben toen om 18 uur geopereerd. (we waren om 7 uur al bij de ehbo)
Nu loop ik dus met 2 open wonden die steeds verzorgd moeten worden en in het begin nogal pijnlijk waren. Vorige week donderdag hebben we nog een echo gehad om nog even te checken en het klopte nog!
Vandaar dus eigenlijk dat ik een tijd niet ben geweest…sorry! Hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is anders vraag het maar hoor!!
Jeetje Debbert, heftig hoor!! Ik hoop dat de wonden goed genezen en dat je dan de rest van je zwangerschap geen last meer hebt. Is zo’n abces trouwens een soort aambei?
@Ziet, wat fijn dat je van je BI af bent! Was zwanger worden geen risico de afgelopen maanden?
ja, maar mijn kop stond er ook niet naar toen.
ik kon nog geen 25 meter lopen zonder pijn, dus al helemaal niet klussen.
Vanaf juni voel ik me echt beter, veel minder pijn, veel langer kunnen lopen, zelfs bergen op tijdens onze vakantie en dat was voor mij de test.
toen heb ik ook tegen mijn vriend gezegd: ik ga nu de pil de deur uit doen.
ik moet nu wel hard blijven oefenen (buikspieren/bekkenspieren/rugspieren) tot ik zwanger ben, want dan loop ik het minste kans op erge BI.
dat de BI terug komt is wel een ding dat zeker is, maargoed, dat zien we dan wel weer.
ik weet nu tenminste dat het ook weer over gaat en dat stelt me gerust.
Kan ik hieruit conluderen dat wanneer je temp echt hoog blijft dat je dan zwanger bent en als ie toch wat meer zakt (maar wel boven gemiddelde blijft) dat je dan ongi wordt?
Kom me eventjes melden. Heb op dit moment weinig zin om te reageren. Lees wel alles (om de paar dagen) Kom binnenkort wel weer aanwaaien. Alles gaat goed hier.
(En dan te bedenken dat ik nog steeds wacht op m’n 1e ongi… hihi, dat schiet niet echt op hè …)
Iedereen: nog leuke plannen voor het weekend?
Mijn weekend zit overvol gepland :mrgreen: maar wel met leuke dingen gelukkig :dance: !
Ben net terug van dansles, met manlief, dus weekend begon al erg gezellig !
Morgen komen mijn middelbare schoolvriendinnen, die inmiddels over het hele land verspreid wonen, hier gezellig langs. Sowieso 1 keer per jaar spreken we af om met z’n 4-en bij te kletsen.
Ze hebben ons nieuwe huis nog nooit gezien, dus ik ben benieuwd!
Ik denk dat we dan morgenavond ergens lekker gaan eten met z’n allen.
Zondag ga ik met het paard op pad, wedstrijd.
En dan… is het alweer maandag… en tevens mijn NOD (of WOD :mrgreen: )!
@Ziet, Hmm dat is dan wel weer jammer, dat ze 2 verschillende dingen pendelen. Maar heb je dat bij je vorige zwangerschap ook laten doen en klopte het toen?? Even in de gaten houden wie van de 2 gelijk krijgt…
Stomme vraag, maar wat zijn de afmetingen van een boxkleed. Ik wil er eentje maken, maar ben nog niet in het bezit van voorbeeldmateriaal. Dus voor de moeders onder ons: help :shifty: