heb zonet bericht gekregen van het labo en ja hoor ik ben ZWANGER, vier weken zoals gedacht. :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :thumbup: :thumbup: :dance: :thumbup:
:thumbup: :dance: :thumbup:
:thumbup: :dance: :thumbup:
GEFELICITEERD!!!
hahah oke doen we het hier nog eens dunnetjes over liz…
echt heel gaaf meis…en dat in de eerste ronde…vertel…wat is je geheim hahahah
mijn geheim ? wil je dat echt weten? :oops: Tijdens je vruchtbare periode bovenop gaan zitten
(echt hoor)
bedankt trouwens lieve mensen :-* :-* voor de vele felicitaties en het meleven in spanning haha, we zijn net thuis, hebben lekker gaan eten om het te vieren .
@Liz wrote:
mijn geheim ? wil je dat echt weten? :oops: Tijdens je vruchtbare periode bovenop gaan zitten![]()
(echt hoor)
rekien maar dat ik dit ga proberen deze maand! nu ben ik wel erg benieuwd whahaha :mrgreen:
wie stelt zich nog meer kandidaat :mrgreen:
@Bellenblaasje wrote:
@Liz wrote:mijn geheim ? wil je dat echt weten? :oops: Tijdens je vruchtbare periode bovenop gaan zitten![]()
(echt hoor)
rekien maar dat ik dit ga proberen deze maand! nu ben ik wel erg benieuwd whahaha :mrgreen:
wie stelt zich nog meer kandidaat :mrgreen:
yep, ik sluit me aan…we zullen zien hahahah… zit wel een beetje met mijn cyclus in mijn maag…is nu 24…zou dat niet tekort zijn??
Hey lady’s
Ik kom ook maar gezellig hier mee kletsen, ik kletste al in augustus stoppers mee maar omdat wij al deze maand gestop zijn ga ik hier ook mee kletsen :oops: als dat leuk is tenminste
Wij gaan voor nummer 3, dus allemaal ook super spannend :D:D:D
Liz Gefeliciteerd en dat in de eerste ronde
o Cool hoor
welkom williewortel :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hai Willy welkom meis, ga voor je duimen !!!..je ziet…het kan al in de eerste ronde hahah
Hallo Willywortel, leuke naam trouwens,
Ik ga ook voor je duimen hoor zeker en vast, alsook voor de rest van de dames, wanneer is jullie vruchtbare periode? Diaantje? Enne allen bovenop gaan zitten hé. :mrgreen: Is ook lekker makkelijk als hubbie moe is. :oops:
@Liz wrote:
Hallo Willywortel, leuke naam trouwens,
Ik ga ook voor je duimen hoor zeker en vast, alsook voor de rest van de dames, wanneer is jullie vruchtbare periode? Diaantje? Enne allen bovenop gaan zitten hé. :mrgreen: Is ook lekker makkelijk als hubbie moe is. :oops:
he meis, hoe voel je je ?
Mijn vruchtbare periode is ( volgens de berekeningen ) volgende week…in mijn vakantie :dance: …dus wij zijn er klaar voor!!!..hoop wel dat niet alles kraakt, schoonvader, schoonzus en zwager , en 3 kids liggen 3 deuren verder hahaha :mrgreen:
Heb er een goed gevoel over…maarja…heb ik eigenlijk elke maand wel hihihi

Zo gaat ff alvast wat tassen inpakken…morgen is het zover…en heb een himalaya aan wasgoed liggen wat mee moet hahahah
kom vandaag af en toe voor bij fietsen
xxx
Hey Diaantje,
Wel hoe ik me voel, goed eigenlijk, het enige waar ik enorme last van heb zijn mijn borsten, zo gevoelig Toen we in de vruchtbare periode aan het klussen waren was het feest maar nu is het geen feest haha want hubbie mag er niet aankomen joh. :mrgreen: .
Ik ga nu maandag al bij de verloskundige, belachelijk vroeg ik weet het,maar ik had geen andere keus, wou in augustus gaan maar hij is dan met verlof dus moet ik nu maandag voor een inwendige echo, hij gaat alleen maar een vruchtzakje zien, geen hartje daarvoor is het nog veeeeel te vroeg, en ja zo kan hij ook vaststellen dat het geen bbm is.
Diaantje, als ik je niet meer voorbij zie fietsen, een goede reis meid, klus ze(je hoeft dat echt niet alleen in bed te doen hé, in het bos of zo :mrgreen: ) enne vergeet vooral niet te genieten. Wanneer ben je terug?
@Liz wrote:
Hey Diaantje,
Wel hoe ik me voel, goed eigenlijk, het enige waar ik enorme last van heb zijn mijn borsten, zo gevoeligToen we in de vruchtbare periode aan het klussen waren was het feest maar nu is het geen feest haha want hubbie mag er niet aankomen joh. :mrgreen: .
Ik ga nu maandag al bij de verloskundige, belachelijk vroeg ik weet het,maar ik had geen andere keus, wou in augustus gaan maar hij is dan met verlof dus moet ik nu maandag voor een inwendige echo, hij gaat alleen maar een vruchtzakje zien, geen hartje daarvoor is het nog veeeeel te vroeg, en ja zo kan hij ook vaststellen dat het geen bbm is.
Diaantje, als ik je niet meer voorbij zie fietsen, een goede reis meid, klus ze(je hoeft dat echt niet alleen in bed te doen hé, in het bos of zo :mrgreen: ) enne vergeet vooral niet te genieten. Wanneer ben je terug?
Gaan naar centerparcs, genoeg bos…en genoeg toeristen :eh: ihihihi, gaan morgen en zijn volgende week vrijdag terug.
Spannend hoor zo’n echo… en who cares dat het vroeg is, is toch fantastich om tezien dat er “iets” zit, en net wat je zegt, is gewoon voor de geruststelling moet je maar denken!!
hahah…kom echt wel voorbij fietsen vandaag…mis jullie nu al hahah

Goeiemorgen meiden
En thanks voor het welkom heten hihihi. Ik duim ook voor jullie allemaal en ook voor Liz dat alles goed mag blijven gaan
Ik heb deze week in mijn vruchtbare periode gezeten volgens mij afgelopen zondag ofzo hihi en heb wel aardig wat geklust :oops:
Misschien een hele rare vraag maar wie heeft dit ook gehad?..
Gisteren ging ik naar het toilet en met afvegen verloor ik een soort slijmpropje :lol: het was enorm veel en er zat wat roze streepjes bloed doorheen en heb ook van die menstruatie achtige krampen een soort spierpijn onder in mijn buik en dat ook sinds gisteren :think: Komt dit misschien bekend voor bij 1 van jullie?
Hallo Willie,
Nou misschien ben je wel te geweldig geweest bij het klussen :mrgreen: en heb je een klein wondje? Ik zou niet weten wat het is, kan ook met de eisprong te zien hebben, dan verlies je veel slijm. Ik heb het nog niet meegemaakt althans.
Hoi WillieWortel,
Ook namens mij welkom bij de julistoppers. Wat je vertelt over die slijmprop met wat bloed, dat heb ik ook gehad. Bij mijn was het precies op de dag dat mijn eisprong zou moeten zijn en vermoed dat het daarmee te maken heeft gehad. Had ook van die krampen ed. :think: :think:
En Liz,
GEFELICITEERD MEID!!! Geweldig dat het alweer in de 1e ronde raak is. Je Hubbie heeft gewoon superzaad, haha! :lol: :lol: :lol:
@bullie wrote:
En Liz,dank je Bullie, ja ik weet het is niet velen gegeven om drie keer van de eerste keer zwanger te zijn ,ik weet dat ik bof en wens het jullie ook toe hoor
GEFELICITEERD MEID!!! Geweldig dat het alweer in de 1e ronde raak is. Je Hubbie heeft gewoon superzaad, haha! :lol: :lol: :lol:

hahaha, superzaad…roept mijn man ook altijd…"Ik heb superzaad let maar op…jij bent zo zwanger!! …nou tot op heden heeft ie alleen nog links of rechtszwemmend superzaad hahahahah :doh: