juli 2007 stoppers

Hallo,

Zijn er nog mensen die er sinds deze maand voor gaan? Wij gaan voor ons derde kindje. Ik moet binnen een tweetal weken mijn menstruatie krijgen, ben benieuwd. :mrgreen:

ik ben eind mei (29 ste) begonnen, maar dus wel net bezig…wens je heel veel suc6 !! :thumbup:

@diaantje17 wrote:

ik ben eind mei (29 ste) begonnen, maar dus wel net bezig…wens je heel veel suc6 !! :thumbup:
hé wat leuk dan kunnen we samen afwachten hé of het deze maand zover is. Ik moet ook ongeveer mijn menstruatie krijgen rond die periode, ik zie bij jou ook voor een derde?

@Liz wrote:

@diaantje17 wrote:
ik ben eind mei (29 ste) begonnen, maar dus wel net bezig…wens je heel veel suc6 !! :thumbup:
hé wat leuk dan kunnen we samen afwachten hé of het deze maand zover is. Ik moet ook ongeveer mijn menstruatie krijgen rond die periode, ik zie bij jou ook voor een derde?




ja we gaan eindelijk voor een derde…hebben gezamelijk besproken dat we dat toch eigenlijk wel HEEEEEL leuk zouden vinden, dus na het eind van mijn strip niet meer begonnen…kids vinden het geweldig…vragen steeds of het al zover is…en waren zelfs teleurgesteld toen mijn ongi doorbrak vorige maand…wie had dat ooit gedacht… :shock: …dat ik mijn ongi bespreek met de kids hahahahah

JIj ook dus…wat leuk !!! :thumbup: , hoe oud zijn die van jou?

de mijne zijn ietske jonger 6 en 19 maanden

heerlijk toch!!!, wel een drukke periode… :wink:

heb je ook al van die wazige symptomen trouwens?..

ja zeker heerlijk, ik smelt nu al als ik baby’s zie :stuck_out_tongue:



Wij hebben nu toch wel rond de eisprong geklust dus ben benieuwd en jullie? of is dat een te indiscrete vraag? wat zou jij graag hebben moest je mogen kiezen. Ik weet het niet goed mijn dochter is heel lief mijn zoon heel schattig, ah als het maar gezond is hé, alhoewel ik een dochter wel leuk vind om zo aan te kleden en zo :mrgreen:

@diaantje17 wrote:

heb je ook al van die wazige symptomen trouwens?..
huh? Wazige?

meid, ik heb zulke wazige symptomen gehad…gevoelige tepels (nu weer trouwens), harde opgezette buik, gaf zelfs melk :shock: , misselijk…kortom alle symptomen van een zwangerschap…maar werd dus gewoon ongi. :evil: ,



En om op je vraag terug tekomen…ja we hebben geklust…klussen heel wat hier…en niet eens zo zeer voor een derde :mrgreen: , hoop echt dat het raak is deze keer…

Ik deins niet terug van discrete vragen hoor…vraag maar raak !! :wink:



heb ik een vraagje voor jou…merk je dat je een eisprong hebt, en heb je dan ook slijm?..ja ik heb dat dus helemaal niet…althans…niet dat ik weet…

het enigste wat ik nu heb is …gevoelige tepels, en een zeurend gevoel in de onderbuik… :eh:

goh weet je ik ben er ook zo danig op gefixeerd op een derde dat je om de duur symptomen voelt die je zou willen voelen vrees ik

Dat met die gevoelige tepels heb ik ook gehad, in clusief buikpijn, hoe ik klus wel ik bereken mijn vruchtbare dagen zo min of meer en als ik dan heel erg vochtig ben(sorry voor de verwoording) dan weet ik dat het zover is of als ik beetje slijm zie in mijn slipje dan ook, tjah het is altijd maar wachten en wachten hé. Soms heb ik een zeurderige pijn in de onderbuik en dan vermoed ik dat dit de eisprong is, alhoewel ik het ook helemaal niet zeker ben, ik ben nl niet echt regelmatig, soms 28 dagen dan 30 dan 32 duimen maar hé :smiley:

och natuurlijk…je bent niet met de pil gestopt…had ik even niet bij na gedacht…mischien heb je die symptomen wel van het ontzwangeren want zolang geleden is het niet toch?..

Wie weet ben je nou wel heel snel zwanger…



Ja hier net zo…helemaal gefixeerd erop…was met mijn jongens er helemaal niet zo mee bezig waneer ik nou vruchtbaar was of niet…nu veel meer…

enne om op je vraag wat ik nou liever zou willen…heb 2 heerlijke mannetjes, dus een meisje zou fantastisch zijn…vind ook dat ze in de winkels veel mer keuze in kleding hebben voor meiden dan voor jongens…maarja…tot nu toe hebben we alleen een jongens naam bedacht…hubbie denkt dat ie alleen jongens kan 'schieten" :doh:

hey,

ik neem de pil al niet meer sinds mijn jongste geboren is dus daar zit je even mis denk ik maar we zijn er sinds deze cyclus maar mee bezig,snappie? Bij mijn eerste twee was het direct raak maar nu vrees ik dat het langer zal duren…(en dan te zeggen dat ik infeite liever eerst wat zou afvallen want ik zit met wat overgewicht en dan nog een zwangerschap erbij maar enfin soit…)

@Liz wrote:

hey,

ik neem de pil al niet meer sinds mijn jongste geboren is dus daar zit je even mis denk ik maar we zijn er sinds deze cyclus maar mee bezig,snappie? Bij mijn eerste twee was het direct raak maar nu vrees ik dat het langer zal duren…(en dan te zeggen dat ik infeite liever eerst wat zou afvallen want ik zit met wat overgewicht en dan nog een zwangerschap erbij maar enfin soit…)




oh meid, vertel mij niets over afvallen…na mijn 2e is het er niet meer afgegaan…om over mijn borsten maar tezwijgen…theezakjes hihihih

Was wel vorig jaar september begonnen met SB , ging 8 kilo af…waar weer 4 kilo bijgekomen is…(heb geen wilskracht als ik in een jamin loop hihihi)…ben echt van plan om weer tebeginnen als ik bevallen ben (ja ja…ben positief hihihi)

ging dat vlot met SB? Ik heb hier ook die boeken liggen maar ik vind het nogal vervelend dat alle menuutjes reeds opgemaakt zijn, zo zitten er groenten en vlees tussen die ik niet lust en ja door wat moet je ze dan gaan vervangen en zo hé?

Enfin ja, je leeft maar een keer hé, toch neemt het niet weg dat ik me af en toe heel erg slecht in mijn vel voel :cry:

Ja ik vond het goed tedoen…de hele familie kon mee doen…maar die namen dan gewoon volle borden enzo…

En er staat voorin een lijst met vervangers toch?..ik lust ook niet alles hoor, en de sla komt op ten duur gewoon je strot uit…

Meid komt helemaal goed hoor!!, je moet maar zo denken, dat je gewicht wel zo is geworden voor een goed doel…en als je er klaar voor bent dan ga je gewoon lekker op dieet…( al at ik met SB meer dan dat ik gewoon at…het is een kwestie van eetpatroon omgooien…)…ben ik gewoon je steunpunt

:mrgreen:

hoi meiden,

er zijn er nog niet zo veel hier.



ik wil hier ook wel ff mee kletsen, alleen zit het bij mij nogal ingewikkeld in elkaar.

mijn strip is volgende week op en dan wil ik niet meer aan een nieuwe beginnen.

alleen sinds de geboorte van onze zoon ( hij word donderdag 1) ben ik nog niet ongi geworden, dus ik kan wel klussen, maar ik weet niet wanneer, hoe en wat. dus ik hoop dat dat weer een beetje op gang komt en dan kunnen we kijken wat we doen.

ik stop in ieder geval volgende week met de pil dus ik ben wel een juli stopper :mrgreen:



maar als jullie het leuk vinden kom ik hier dus meedoen.



groetjes petra

@petra22 wrote:

hoi meiden,

er zijn er nog niet zo veel hier.



ik wil hier ook wel ff mee kletsen, alleen zit het bij mij nogal ingewikkeld in elkaar.

mijn strip is volgende week op en dan wil ik niet meer aan een nieuwe beginnen.

alleen sinds de geboorte van onze zoon ( hij word donderdag 1) ben ik nog niet ongi geworden, dus ik kan wel klussen, maar ik weet niet wanneer, hoe en wat. dus ik hoop dat dat weer een beetje op gang komt en dan kunnen we kijken wat we doen.

ik stop in ieder geval volgende week met de pil dus ik ben wel een juli stopper :mrgreen:



maar als jullie het leuk vinden kom ik hier dus meedoen.



groetjes petra






ja gezellig meid, hoe meer hoe gezelliger toch… ben eigenlijk een eind mei stopper, maar klets ook bij juni en augustus hihiihi

We zijn er allemaal voor het zelfde niet waar?

Het is allemaal onzeker dus voor je, erg vervelend als je niet weet waar je aan toe bent…

Ik was daar zelf ook wel huiverig voor, maar werd ( gelukkig) gewoon eind juni ongi…

Wens je ondertussen veel klus plezier :wink:, en hopen dat het gauw raak is…

:thumbup:

Juli-stoppers veel succes met klussen voor een beeb.

Ik hoop dat jullie snel een positieve test in jullie handen hebben.



Liefs Lotte