juli 2007 stoppers

ja misschien als ik straks gestopt ben met de pil dat het ineens de ongi komt opduiken. ik wacht het wel af. zit ook niet zo heel erg er over in hoor. als het nog een half jaar duurt vind ik het ook niet erg ofzo

@petra22 wrote:

ja misschien als ik straks gestopt ben met de pil dat het ineens de ongi komt opduiken. ik wacht het wel af. zit ook niet zo heel erg er over in hoor. als het nog een half jaar duurt vind ik het ook niet erg ofzo




ja het blijft raad je plaatje hoor na het stoppen van de pil, je hebt best kans dat nu je ongi in eens komt aanzetten…hoop het voor je meis…

Ik kom er net achter dat mijn cyclus 26 was i.p.v 28…dus maar even aangepast…zul je nu zien dat ik er wel 28 over doe hahaha…ach we zien wel…niet teveel meebezig zijn… :liar:

Hey



Hoe gaat het hier? Het wordt spannend hé binnen een 10 dagen testen, ben benieuwd, we hebben wel wat geklust ja, maar ik vrees ervoor…Heb zo een gevoel

Ja hier net zo meis…heb er niet echt een goed gevoel over…voel teweing voor mijn gevoel…nouja we zien wel…banner klopt ook niet helemaal…vorige cyclus was 26, heb m deze keer ook maar op 26 gezet… maar kan makkelijk 28 zijn…dus word afwachten straks … hahahah

Hoop zo dat het toch zo is…zoals iedereen denk…maar heb er een hard hoofd in…

gooi er nog ff extra :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor ons hahahahahha

hoe gaat het ondertussen? ik zit met misselijkheid en wat pijn in de buik ofwel is het dus pms ofwel iets anders en jullie? Nog een zevental dagen :smiley:

@Liz wrote:

hoe gaat het ondertussen? ik zit met misselijkheid en wat pijn in de buik ofwel is het dus pms ofwel iets anders en jullie? Nog een zevental dagen :smiley:




Ja wat kan ik zeggen, blijft afwachten, begin nu wel meer kramp in mijn onderbuik tekrijgen, en mijn (.) (.) voelen zwaarder en gevoeliger…maar het voelt stukken minder pijnlijk dan vorige maand…toen kon ik er niet eens normaal van slapen van de pijn af en toe…dus ik hoop dat dat een goed teken is hahahah

pfffffffff wat kan wachten toch lang duren he?..

hoe ist hier ondertussen? hier nog niks is ook nog te vroeg hé, ik zit aan dag 26 van mijn cyclus, dus misschien is ie deze keer 28 of 30. In ieder geval ik ga(indien het nog nodig zou zijn) zondag of maandag testen.

@Liz wrote:

hoe ist hier ondertussen? hier nog niks is ook nog te vroeg hé, ik zit aan dag 26 van mijn cyclus, dus misschien is ie deze keer 28 of 30. In ieder geval ik ga(indien het nog nodig zou zijn) zondag of maandag testen.




me too…ga zondag testen of maandag…begint gelijk onze vakantie…dus wie weet, maar hoe voel je je meis…enig symptoom?..of is het weer niets… :eh:

zullen we samen testen :mrgreen: goh van symptomen, misselijk 's morgens, geen trek in eten 's morgens, direct last van een zwaar gevoel in de maag(alsof mijn eten niet wil verteren), geen zin in zoetigheid(zoals ik anders wel heb in de PMS periode) 's morgens direct moeten opstaan omdat ik een volle blaas heb(anders kan ik nog uren blijven liggen zonder dat ik moet plassen) , buikkrampen, geen slechte humeur(wat ik anders wel heb de dagen voor de pms) enfin ja je zou op het zicht zeggen dat ik zwanger ben, maar weet niet goed, ik ging vandaag bijna een test kopen alhoewel ik weet dat er een grote kans is dat ie negatief is en bvb na zondag nog positief kan worden maar ik wacht nog even, hoewel het heeeeeeel moeilijk is te wachten en jij vertel eens?

oh meid, vorige maand heb ik wel 15 testen erdoorheen gedraait…(gelukkig via internet besteld…scheelt zoooooo veel !!)…was en ben dus miss ongeduld zeg maar…heb mezelf deze keer plechtig beloofd dat ik geen test doe dan 1 dag voor NOD ofzo…maar het kriebelt dat kan ik je wel zeggen hahahah…waarom eigenlijk weet ik niet…heb eigenlijk helemaal geen reden om tetesten, geen echt symptomen…dus denk niet dat het zover is…alhoewel…was vanmorgen even naar de supermarkt, dacht" gaat lekker lopen"…mooi weer, maar onder weg begon ik licht in mijn hoofd teworden, je kent dat wel dat het een beetje gaat suisen in je oren …(weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggen), geen lekker gevoel zeg maar…maar kort daarna was het weer over…dus …nehhhhhhhhh…zal het wel niet zijn…nou meis…moeten we elkaar maar ondersteunen tot zondag…anders komen we de week nooit door hihihihi…maarehhhhh, mocht je een ongeloofelijke drang krijgen voor roze streepjes, en niet meer kunnen wachten…laat me even weten…doe ik lekker mee hihihi :mrgreen:

15 testen :shock: ? wanneer heb je die dan allemaal gebruikt? Weet je infeite doen we het onszelf aan hé, door nu te testen zal het hoogstwaarschijnlijk negatief zijn en voor hetzelfde geld is het zondag wel positief, enfin ja ik zou graag dan testen maar ja wat als mijn cyclus nu bvb 33 dagen is, je zal altijd zien hé



waar bestel je die test dan? Ik betaal altijd een goede 7 euro per test.

Vorige maand aan het einde van mijn cyclus…nouja…eigelijk een ruime week voor mijn NOD…wist ik veel…is al zoooooooooo lang geleden hahahah



maarehhhhh…7 euro per test???



ik heb 9 testen (casettes) voor 10 euro :mrgreen: , heb gekeken het lijkt er op dat ze dus maandelijkse aanbiedingen hebben …nu zijn de midstream in de aanbieding 9 voor 14.95 …is eigenlijk hetzelfde hoor, maar zijn langer zeg maar…moet je maar even kijken…

http://www.zwangerschapstest.nu



vandaag besteld, morgen in huis…zo werkt het …echt ideaal…en geen drama als je er een paar of 15 verkloot hihihihi



ze branden in de la…hoor ze ook steeds mijn naam roepen hihihihi



[/url]

ik heb er mij ook besteld, scheelt een stuk in kostprijs. :thumbup: er staat zelfs dat je ze vier dagen voor je NOD kunt gebruiken al haha, maar euh we wachten nog even hé, jij ook hé denk aan mij! we testen op zijn vroegst zondag!!(of zaterdag als we het echt niet meer kunnen houden) :mrgreen:

@Liz wrote:

ik heb er mij ook besteld, scheelt een stuk in kostprijs. :thumbup: er staat zelfs dat je ze vier dagen voor je NOD kunt gebruiken al haha, maar euh we wachten nog even hé, jij ook hé denk aan mij! we testen op zijn vroegst zondag!!(of zaterdag als we het echt niet meer kunnen houden) :mrgreen:




DEAL!!!..zondag word onze zondag hahahah…maar ik zit ook met die rare cyclus…ga ik van 26 uit of toch 28…ach we zien wel…we gaan voor zondag… en anders doe ik het woensdag toch nog een keer hihihhi…testen zat wwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahah, en trouwens, als je zwanger bent (stel)…dan zou je het zondag toch ook moeten zien i.p.v woensdag ?..gadver…krijg nou al de kriebels…



ff vraagje …
  • hoe voelen jouw (.)(.) ? mijn (pijnlijk rond de tepels)
  • hoe is je afscheiding ? mijn…heeel dun…bijna niets

    -hoe is je buik? mijn opgezet, lichte kramp af en toe een steekje( niet pijnlijk maar meer iri) en voel soms iets ploppen…je weet wel…een soort van luchtbel die plopt…oke…vaag…



    vertel vertel…hahahah

@diaantje17 wrote:

@Liz wrote:




ff vraagje …
  • hoe voelen jouw (.)(.) ? mijn (pijnlijk rond de tepels)



    idem maar niet de hele tijd


  • hoe is je afscheiding ? mijn…heeel dun…bijna niets



    beetje slijmerig :mrgreen: -hoe is je buik? mijn opgezet, lichte kramp af en toe een steekje( niet pijnlijk maar meer iri) en voel soms iets ploppen…je weet wel…een soort van luchtbel die plopt…oke…vaag…



    dik zoals altijd :mrgreen: :mrgreen: nee serieus,ook beetje opgezet, ook af en toe lichte steekjes





Gekke meid, ik hou je eraan hé aan de zondag!!

@Liz wrote:

@diaantje17 wrote:
@Liz wrote:




ff vraagje …
  • hoe voelen jouw (.)(.) ? mijn (pijnlijk rond de tepels)



    idem maar niet de hele tijd


  • hoe is je afscheiding ? mijn…heeel dun…bijna niets



    beetje slijmerig :mrgreen: -hoe is je buik? mijn opgezet, lichte kramp af en toe een steekje( niet pijnlijk maar meer iri) en voel soms iets ploppen…je weet wel…een soort van luchtbel die plopt…oke…vaag…



    dik zoals altijd :mrgreen: :mrgreen: nee serieus,ook beetje opgezet, ook af en toe lichte steekjes








Gekke meid, ik hou je eraan hé aan de zondag!!




ja tuurlijk..beloofd is beloofd !!!
is het al zondag? :mrgreen:

goodmeuning…



goed geslapen??



heb betere nachten gehad, maar mag niet klagen, verder geen verschil met gisteren…jammer genoeg…kan me behoorlijk onzeker maken…je hoopt…maar diep in mijn achterhoofd zegt een stemmetje…nope…volgende ronde…zooooo frusti he…,ik weet…klagen heeft geen zin, en we zijn pas in de 2e ronde…maar het lucht wel ff op… :mrgreen:

Hallo dames,



Hee Diaantje, ben je ook lekker hier aan het kletsen. Ik klets ook bij juni stoppers, maar ben op 1 juli gestopt, dus officieel ben ik een juli stopper. Als jullie het niet erg vinden kom ik ook hier kletsen.



Ik heb ook al een paar dagen 's morgens geen zin in eten, krijg dan alleen een schaaltje vla naar binnen, terwijl ik normaal 's morgens brood eet. Ben ook misselijk en een beetje duizelig 's morgens, wat dan in de loop van de dag weer wegtrekt en heb hoofdpijn, terwijl ik daar normaal nooit zo’n last van heb. Ook heb ik de hele dag door dorst, ik werk op een zwembad en daar drink je normaal al redelijk veel ivm met warmte, maar is nu nog extremer, blijf aan die bidon lurken.



Dus…, allemaal vage klachten en ik hoop dat het misschien zwangerschapsverschijnselen zijn, maar moet nog ff wachten voor ik kan testen.



Jullie kunnen eerst testen, ben erg benieuwd of er bij jullie wat uit gaat komen. Alvast succes voor zondag!!! :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hey meiden



Hier nog geen duiveltjes te bespeuren, zit dan ook nog maar aan dag 27. wel weer die zeurderige pijn links onder in de buik ,dus ik vrees dat het noppes zal zijn.



Bullie dat van die boterhammen 's morgens dat ken ik , ik heb er nu ook zo geen trek in. Hoe is jouw cyclus?





Diaantje wanneer was jouw eerste dag van laatste menstruatie? Bij mij 22 juni. Nou ik heb hier net even gedaan met poetsen, puf puf wat is het warm zeg :lol:



Zullen we anders vandaag een testje doen? :mrgreen: :mrgreen:

Of moet het met ochtendurine zijn? Diaantje na hoeveel rondes was jij zwanger van je twee kinderen ? Ik altijd direct na het stoppen met de pil, wat het nu gaat worden … :o

@bullie wrote:

Hallo dames,



Hee Diaantje, ben je ook lekker hier aan het kletsen. Ik klets ook bij juni stoppers, maar ben op 1 juli gestopt, dus officieel ben ik een juli stopper. Als jullie het niet erg vinden kom ik ook hier kletsen.



Ik heb ook al een paar dagen 's morgens geen zin in eten, krijg dan alleen een schaaltje vla naar binnen, terwijl ik normaal 's morgens brood eet. Ben ook misselijk en een beetje duizelig 's morgens, wat dan in de loop van de dag weer wegtrekt en heb hoofdpijn, terwijl ik daar normaal nooit zo’n last van heb. Ook heb ik de hele dag door dorst, ik werk op een zwembad en daar drink je normaal al redelijk veel ivm met warmte, maar is nu nog extremer, blijf aan die bidon lurken.



Dus…, allemaal vage klachten en ik hoop dat het misschien zwangerschapsverschijnselen zijn, maar moet nog ff wachten voor ik kan testen.



Jullie kunnen eerst testen, ben erg benieuwd of er bij jullie wat uit gaat komen. Alvast succes voor zondag!!! :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:




He meis, gezellie!!, ja joh geen leven dus dan zit je overal he hahahaha :wink:



Vage klachten dus, maar laat je niet gek maken meis… mijn eerste stopmaand…nou dacht dat mijn lichaam gek geworden was…allemaal zwangerschaps symptomen, en dan ook echt elke …was dus gewoon ontpillen…want er kwam maar geen

Deze maand is volledig tegenovergestelde…dus hou er maar op dat het ontpilen is…