juli 2007 stoppers

@Liz wrote:

Hey meiden



Hier nog geen duiveltjes te bespeuren, zit dan ook nog maar aan dag 27. wel weer die zeurderige pijn links onder in de buik ,dus ik vrees dat het noppes zal zijn.



Bullie dat van die boterhammen 's morgens dat ken ik , ik heb er nu ook zo geen trek in. Hoe is jouw cyclus?





Diaantje wanneer was jouw eerste dag van laatste menstruatie? Bij mij 22 juni. Nou ik heb hier net even gedaan met poetsen, puf puf wat is het warm zeg :lol:



Zullen we anders vandaag een testje doen? :mrgreen: :mrgreen:

Of moet het met ochtendurine zijn? Diaantje na hoeveel rondes was jij zwanger van je twee kinderen ? Ik altijd direct na het stoppen met de pil, wat het nu gaat worden … :o




haaiiiiiii, ja hier ook geen enig teken van een aanstormende ongi…maar daarin tegen ook niet echt een teken van een zwangerschap…ach we zien wel…

Om even op je vragen terug tekomen…
  • met Kenneth was ik na 8 maanden zwanger, met Marvin weet ik het eigenlijk niet meer …geloof een maand of 3 …maar pin me er niet op vast :mrgreen:


  • mijn laatste NOD was 27 juni…was een cyclus van 26 dagen…heb dus nu weer 26 aangehouden…maar kan natuurlijk makkelijk 28 of langer zijn ( is niet tehopen natuurlijk :? )


  • ik test zondag maar…aangezien ik niet echt weet welke cyclus ik moet aanhouden…hebben wel veel geklust maar je never know he



    Meid , als je liever vandaag test…YOU GO GIRL !!!, snap het helemaal, ga ik alvast de ballonnen op blazen hihihihihi ( maar is natuurlijk beter met ochtend urine omdat hcg de hele nacht de tijd heeft gehad om in je urine tegaan zitten…)



    wel last van een vochtig gevoel daaronder. :eh:, en ik zweet als een otter( maarja…met dit weer kan het ook niet anders), en mijn oren suizen ihihihi…pffffffff wat een symptoom zou dat zijn hiihihi

    Hebben jullie ook last van zachte borsten en tepels…niet donkerder maar wel erg zacht…



    I GIVE UP !!!

haha Diaantje, ik ga de spanning er nog inhouden en zondag maar testen dan zit ik aan 31 dagen van de cyclus, je zal natuurlijk altijd zien dat hij nu een dag langer is…

Ja heel vochtig onderaan, en mijn borsten zijn zo zacht als boter :mrgreen: maar of dat er iets mee te zien heeft?



Jullie hebben veel geklust zeg je, wel wij hebben in de vruchtbare periode om de twee dagen geklust, maar met zo’n warm weer is dat ook niet altijd leuk. Buiten die vruchtbare periode hebben we niet zoveel geklust(ik wou al zeggen geklutst :mrgreen: )



Ik heb gisteren trouwens die testen besteld via die website die je mij gaf, ben benieuwd wanneer ik ze in de bus zal krijgen.



Hoe komt het eigenlijk dat je nog een kindje wilt? Begon het weer te kriebelen?

@Liz wrote:

haha Diaantje, ik ga de spanning er nog inhouden en zondag maar testen dan zit ik aan 31 dagen van de cyclus, je zal natuurlijk altijd zien dat hij nu een dag langer is…

Ja heel vochtig onderaan, en mijn borsten zijn zo zacht als boter :mrgreen: maar of dat er iets mee te zien heeft?



Jullie hebben veel geklust zeg je, wel wij hebben in de vruchtbare periode om de twee dagen geklust, maar met zo’n warm weer is dat ook niet altijd leuk. Buiten die vruchtbare periode hebben we niet zoveel geklust(ik wou al zeggen geklutst :mrgreen: )



Ik heb gisteren trouwens die testen besteld via die website die je mij gaf, ben benieuwd wanneer ik ze in de bus zal krijgen.



Hoe komt het eigenlijk dat je nog een kindje wilt? Begon het weer te kriebelen?




Ja lang verhaal, heb reuma gekregen tijdens de zwangerschap van Marvin dus na 2 hadden we besloten is goed zo…maar toch gaat het kriebelen…maar nooit uitgesproken naar mijn man toe…tot 2 maanden geleden…toen zei mijn man, joh…het gaat heel goed met je de laatste jaren( minder ontstekingen), en we hebben nu echt de ruimte…hoe zou je het vinden om voor een derde tegaan…kom je ook meer in contact met mensen hier omdat je dan toch meer naar school gaat dan enz enz…nou dacht dat mijn ogen uit mijn kas rolden…hebben de jongens erbij geroepen omdat ik wel wilde dat hun er ook achter zouden staan, en toen die volmondig ja zeiden was het klaar!!, heb mijn strip af gemaakt, en nu zitten we dus hier hahahahah en jij?

ohja…die testen komen bij mij altijd rond een uurtje of 1 binnen…maar ligt eraan of je post bij tijds komt natuurlijk…

ik zal straks antwoorden ok, ik ga nu eerst een boterham met ham, kaas, ananas en coctailsaus eten mmm

Liz, als antwoord op je vraag hoe mijn cyclus is:



Dit is de eerste maand dat we gestopt zijn met de pil. Weet dus nog niet hoe mijn cyclus is. 4 juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en heb voorlopig maar 28 dagen aangehouden. Voordat ik met de pil begon was ik redelijk rewgelmatig, ben dus benieuwd, nog even geduld.

@bullie wrote:

Liz, als antwoord op je vraag hoe mijn cyclus is:



Dit is de eerste maand dat we gestopt zijn met de pil. Weet dus nog niet hoe mijn cyclus is. 4 juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en heb voorlopig maar 28 dagen aangehouden. Voordat ik met de pil begon was ik redelijk rewgelmatig, ben dus benieuwd, nog even geduld.




over 13 dagen zullen we het weten peet!! :thumbup: , zal nog ff extra duimen !!



@ liz…heb je de testen al binnen?..kon je de verleiding weerstaan??:mrgreen:



Hier voel ik de krampen af en toe opspelen, en vooral mijn linker (.) is gevoelig…

hey dames,



nee de testen nog niet binnen, ik ben weer misselijk joh, niet te doen, heb zonet een stuk gebak gegeten en het wil er precies terug uit.

o ja was alweer vergeten te antwoorden op jouw vraag ivm een derde. Wel na mijn eerste bevalling heb ik laaaaaaaang getwijfeld of ik dat ooit nog een keertje wou meemaken(slechte zwangerschap en dito bevalling) maar uiteindelijk na al die jaren zag ik het weer zitten en kijk nu heb ik een zoontje. Toen die er net uit was had ik zoiets van "dit kan niet de laatste keer geweest zijn , dit kan gewoon niet :inlove: ) ik was en ben er nog steeds stapelgek op en manlief had net hetzelfde gevoel.



Niettemin zie ik er lichamelijk tegenop hoor, want ik had behoorlijk wat klachten, mijn hartje die vlugger tikte en die af en toe oversloeg(kon geen kwaad maar was allesbehalve aangenaam), lage bloeddruk, rugpijn enorme rugpijn, maar ja ik weet dat je geen derde kind kan hebben zonder derde zwangerschap dus ja moet ik er even door , maar ik heb het er graag voor over :mrgreen: En als het niet meer gaat zal ik hier wel komen zeuren :thumbup: Zo Diaantje, is dat een antwoord op je vraag? :dance:

@Liz wrote:

hey dames,



nee de testen nog niet binnen, ik ben weer misselijk joh, niet te doen, heb zonet een stuk gebak gegeten en het wil er precies terug uit.






nou moet je het niet verkeerd opvatten meis…maar ik denk YESSSSSSSSSS klinkt goed toch?..voel je in ieder geval iets meer symptomen…! :mrgreen:

f rustig gaan liggen meis, wellicht gaat het over…

enne ik zou zo met je ruilen meis hihihihih

Hier gewoon weer rustig hoor…word er niet goed van…

@Liz wrote:

o ja was alweer vergeten te antwoorden op jouw vraag ivm een derde. Wel na mijn eerste bevalling heb ik laaaaaaaang getwijfeld of ik dat ooit nog een keertje wou meemaken(slechte zwangerschap en dito bevalling) maar uiteindelijk na al die jaren zag ik het weer zitten en kijk nu heb ik een zoontje. Toen die er net uit was had ik zoiets van "dit kan niet de laatste keer geweest zijn , dit kan gewoon niet :inlove: ) ik was en ben er nog steeds stapelgek op en manlief had net hetzelfde gevoel.



Niettemin zie ik er lichamelijk tegenop hoor, want ik had behoorlijk wat klachten, mijn hartje die vlugger tikte en die af en toe oversloeg(kon geen kwaad maar was allesbehalve aangenaam), lage bloeddruk, rugpijn enorme rugpijn, maar ja ik weet dat je geen derde kind kan hebben zonder derde zwangerschap dus ja moet ik er even door , maar ik heb het er graag voor over :mrgreen: En als het niet meer gaat zal ik hier wel komen zeuren :thumbup: Zo Diaantje, is dat een antwoord op je vraag? :dance:




ja meis…volledig! :mrgreen: …maarehh ga je testen als je de testen binnen hebt…jij hebt veel meer symptomen dan ik…kan toch eigenlijk niet mis zijn!!!

Oh ik hoop het zo voor jullie!!!

@diaantje17 wrote:

@Liz wrote:
hey dames,



nee de testen nog niet binnen, ik ben weer misselijk joh, niet te doen, heb zonet een stuk gebak gegeten en het wil er precies terug uit.






nou moet je het niet verkeerd opvatten meis…maar ik denk YESSSSSSSSSS klinkt goed toch?..voel je in ieder geval iets meer symptomen…! :mrgreen:

f rustig gaan liggen meis, wellicht gaat het over…

enne ik zou zo met je ruilen meis hihihihih

Hier gewoon weer rustig hoor…word er niet goed van…






wow jij bent wel een vlugge om te antwoorden, ik weet niet of het een symptoom kan zijn, misschien heb ik wel een buikgriepje wie zal het zeggen; nog drie dagen joh, enne zondag is mijn ventje niet thuis, hij gaat dan naar een airshow kijken een hele dag, dus ik ga gezellig alleen testen.



By the way Diaantje, werk jij niet? Ik werk van thuis uit op de pc, maar dat had je al gemerkt zeker? :mrgreen:

@Liz wrote:

@diaantje17 wrote:
@Liz wrote:
hey dames,



nee de testen nog niet binnen, ik ben weer misselijk joh, niet te doen, heb zonet een stuk gebak gegeten en het wil er precies terug uit.






nou moet je het niet verkeerd opvatten meis…maar ik denk YESSSSSSSSSS klinkt goed toch?..voel je in ieder geval iets meer symptomen…! :mrgreen:

f rustig gaan liggen meis, wellicht gaat het over…

enne ik zou zo met je ruilen meis hihihihih

Hier gewoon weer rustig hoor…word er niet goed van…






wow jij bent wel een vlugge om te antwoorden, ik weet niet of het een symptoom kan zijn, misschien heb ik wel een buikgriepje wie zal het zeggen; nog drie dagen joh, enne zondag is mijn ventje niet thuis, hij gaat dan naar een airshow kijken een hele dag, dus ik ga gezellig alleen testen.



By the way Diaantje, werk jij niet? Ik werk van thuis uit op de pc, maar dat had je al gemerkt zeker? :mrgreen:




hahah, ja ik werk ook vanuit huis, ben nagelstylist en kan zo mijn eigen tijd indelen , gisteren 2 klanten gedaan, en vandaag maar 1…heerlijk

Maar dat kan zo veranderen hoor ,als er iemand is die een afgebroken nagel heeft hahaha,fix ik m even maar probeer het weekend zoveel mogelijk vrij tehouden voor mijn gezinnetje, en dat lukt aardig…

Maar het is wel fijn om thuis tewerken, kan zo af en toe ff hier checken hahahah

Wat doe jij?

ik werk als vertaalster, dus ja teksten vertalen :mrgreen:

@Liz wrote:

ik werk als vertaalster, dus ja teksten vertalen :mrgreen:




oh wauw, in welke taal?

@diaantje17 wrote:

@Liz wrote:
ik werk als vertaalster, dus ja teksten vertalen :mrgreen:




oh wauw, in welke taal?




français madame! :angel:

@Liz wrote:

@diaantje17 wrote:
@Liz wrote:
ik werk als vertaalster, dus ja teksten vertalen :mrgreen:




oh wauw, in welke taal?




français madame! :angel:




ah oui …ofzoiets…heb je de test de grossesse al binnen?..ff online opgezocht hihihi

@diaantje17 wrote:

@Liz wrote:
@diaantje17 wrote:
@Liz wrote:
ik werk als vertaalster, dus ja teksten vertalen :mrgreen:




oh wauw, in welke taal?




français madame! :angel:




ah oui …ofzoiets…heb je de test de grossesse al binnen?..ff online opgezocht hihihi
non pas encore ça sera pour demain.



Bonne soirée, je vais manger maintenant,



Tot morgen hé enne slaap ze :zzz: (heb daarnet liggen dutten in de zetel haha hoop maar dat ik morgen niet opsta met mijn maandstonden)

jammer dat ze er nog niet zijn…enne eetse meis :wink:



kruip ook lekker vroeg mijn bedje in…fijne avond/en rustige ( droge ) nacht :zzz:

goedemorgen…



wat een kut nacht gehad zeg!!!,kon zo meoilijk in slaap komen en steeds wakker …linker boob is echt errrrrug gevoelig.(pfffff alleen weer de linker …snap je toch niet ?.. :think: ), vooral als ik opsta…jaiksssss :shock:

maar verder geen gevoel voor naderende ongi of iets anders waarom het mij uit mijn slaap heeft moeten houden……denk dat deze keer mijn cyclus toch 28 is in plaats van 26…voraal omdat ik nog helemaal niets voel…ik word er echt niet meer geod van hoor!!!