juli 2007 stoppers

goeiemorgen dames,

Ben al van 7 uur wakker heb dan maar geprobeerd nog wat te slapen, heb een helse nacht achter de rug, weer krampen in de onderbuik(die ik anders nooit heb) plus een mug die me wakker hield. wat ik dan wel weer als verschijnsel heb is dat ik gewoon mijn bed uitmoet voor te plassen , ik kan het gewoon niet ophouden, dat had ik vroeger nooit, maar misschien komt dat wel door het warme weer en door meer te drinken wie weet.



Is het bij jullie ook zo aan het onweren? Hier regent het enorm en donderen en ik hou daar niet van :evil:

@Liz wrote:

goeiemorgen dames,

Ben al van 7 uur wakker heb dan maar geprobeerd nog wat te slapen, heb een helse nacht achter de rug, weer krampen in de onderbuik(die ik anders nooit heb) plus een mug die me wakker hield. wat ik dan wel weer als verschijnsel heb is dat ik gewoon mijn bed uitmoet voor te plassen , ik kan het gewoon niet ophouden, dat had ik vroeger nooit, maar misschien komt dat wel door het warme weer en door meer te drinken wie weet.



Is het bij jullie ook zo aan het onweren? Hier regent het enorm en donderen en ik hou daar niet van :evil:






nope, hier is het nog zonnig…maaar zie in de verte de donkere wolken al aankomen…



Rot meis dat jouw nacht ook aardig vergald is …maar wat dat plassen betreft…ken ik…zodra ik wakker ben MOET ik ook plassen, dus hup er weer uit…moet sowieso er al 2 keer uit…sinds de geboorte van marv…alles opgerekt denk hihihih, maar doe dat gewoon half slapend , dus lig weer zo in de croma…

Ga denk ik straks toch ff een tukkie doen…was er al om 5 uur uit…hubbie moest gaan werken , dus gezellie samen ff snel een bakkie gedronken…maar merk dat ik zooooo moe ben , dus om nog een beetje fit weekend tehebben , toch maar ff bijslapen!!

@diaantje17 wrote:

[ dus om nog een beetje fit weekend tehebben , toch maar ff bijslapen!!
groot gelijk heb je hoor, je moet toch een beetje fit zijn om zondag te kunnen testen :thumbup:

Heb je geen msn of zo? Anders kunnen we samen op de test plassen haha

@Liz wrote:

@diaantje17 wrote:
[ dus om nog een beetje fit weekend tehebben , toch maar ff bijslapen!!
groot gelijk heb je hoor, je moet toch een beetje fit zijn om zondag te kunnen testen :thumbup:

Heb je geen msn of zo? Anders kunnen we samen op de test plassen haha


ja heb zekers wel msn…maar zit er niet tot nooit achter , omdat mijn vriendinnen etc er wel vaak achter zitten, dus me spontaan allemaal gaan aanroepen…word helemaal gestoord van dat gepling hihihihi

Heb jij trouwens hyves.mijn hyves ishttp://www.diaantje17.hyves.nl…kan je gelijk zien met wie je gat testen zondag hahahah…maareh…doen we het rond een bepaalde tijd?..je weet het…wakker is plassen hihihi

nee geen hyves, wat is dat voor iets? o juist ja ik moet dus de ochtendurine opvangen , maar euh manlief is zondag weg dus ik ga even lang uitslapen, ofwel doen we het maandag hé? of elk apart? :mrgreen: Ging jij niet rusten?

@Liz wrote:

nee geen hyves, wat is dat voor iets? o juist ja ik moet dus de ochtendurine opvangen , maar euh manlief is zondag weg dus ik ga even lang uitslapen, ofwel doen we het maandag hé? of elk apart? :mrgreen: Ging jij niet rusten?




tja maandag zou eigenlijk nog beter zijn…dan zit ik 2 dagen voor mijn cyclus als het 28 zou zijn…weer iets meer zekerheid hihihih

Ach kijk maar meis…ik vind alles prima , als jij zegt zondag later op de dag is ook prima…dan bewaar ik het toch ff…

tja…ga straks ff rusten…kids gaan ff stukkie fietsen heb ik begrepen…dus lekker ff rust…hihihi

@Liz wrote:

nee geen hyves, wat is dat voor iets? o juist ja ik moet dus de ochtendurine opvangen , maar euh manlief is zondag weg dus ik ga even lang uitslapen, ofwel doen we het maandag hé? of elk apart? :mrgreen: Ging jij niet rusten?




ohja…hyves is eigenlijk net zoiets als msn…maar dan veel leuker…je kan er een hoop mensen mee terug vinden, en mensen jou natuurlijk.( heb oude vriendinnen, klasgenoten enz van vroeger terug gevonden) . je kan foto’s kwijt enz enz…kijk maar ff…maar beware…kan verslavend werken hihihih…ja ja …ook al :mrgreen:

Goedemorgen dames,



Gisteravond was ik op de verjaardag van mijn broer en heb de hele avond een irritant gevoel in mijn buik gehad, alsof er een band omheen getrokken werd, zoiets. Probeerde het op de terugweg aan manlief uit te leggen, maar die snapte natuurlijk niet goed wat ik bedoelde aangezien mannen dat soort kwaaltjes nooit hebben, haha. Vandaar dat ik hier maar even opschrijf.



Vanmorgen was ik bij de fysio voor mijn knie en we gingen buiten hardlopen, dat hebben we vaker gedaan, alleen nu had ik veel meer energie dan die andere keren. De andere keren was ik na de tijd bekaf en nu kon ik nog wel ff doorgaan, heel vreemd. Net of ik energie over heb, ga zo maar ff schoonmaken om wat energie kwijt te raken en is nog nuttig ook.



Nu ik weet wat jullie voor werk doen, zal ik ook maar ff vertellen wat mijn werk is. Ik werk op een zwembad. Ik geef hier zwemles, houdt toezicht, sta af en toe in de horeca en zit af en toe achter de kassa, een echte badjuf dus. Overdag ben ik regelmatig achter de computer te vinden aangezien ik wisselende werktijden heb, zoals vandaag werk ik van 15.30 uur tot 22.00 uur, maak dan wel 38 uur per week, maar tijden wisselen iedere dag.



Ok, het verhaal is wel weer lang genoeg, zal jullie niet langer ophouden, maar ben wel benieuwd hoe jullie je voelen zo vlak voor jullie testmoment :lol: :lol: :lol:

Hey Bullie en diaantje,



Ik moet zeggen komt het nou door de zenuwen of door wat anders maar ik ben alweer de hele ochtend zo misselijk, niet te doen. Vannacht weer veel krampen gehad in de buik zo precies onder mijn navel jeetje heel raar. in ieder geval ik hoop maar dat dit allemaal geen tekenen zijn dat mijn menstruatie eraan komt, en is het wel zo dan zien we wel weer volgende maand(ondertussen blijf ik lustig foliumzuur slikken).



Maar euh alvorens ik test laat ik hier nog wel iets weten hoor. Zal maar ten vroegste zondag/maandag zijn.

@Liz wrote:

Hey Bullie en diaantje,



Ik moet zeggen komt het nou door de zenuwen of door wat anders maar ik ben alweer de hele ochtend zo misselijk, niet te doen. Vannacht weer veel krampen gehad in de buik zo precies onder mijn navel jeetje heel raar. in ieder geval ik hoop maar dat dit allemaal geen tekenen zijn dat mijn menstruatie eraan komt, en is het wel zo dan zien we wel weer volgende maand(ondertussen blijf ik lustig foliumzuur slikken).



Maar euh alvorens ik test laat ik hier nog wel iets weten hoor. Zal maar ten vroegste zondag/maandag zijn.




he dat klinkt goed hoor, weet eigenlijk niet hoe ik me voel…vind het nogal verwarrend allemaal…vanmorgen was ik iets weeëg, maar word ook al weer minder…geen eetlust…zie nou al op tegen avond eten ihihi

Maar heb absoluut geen gevoel van “het zou zo maar kunnen”…maar daarin tegen ook geen gevoel dat de ongi eraan komt…

ach hier slikken we ook maar gewoon de folium door ( met mijn 2 jongens helemaal niets geslikt…en toch kern gezonde mannetjes …dus denk dat het ook iets tussen je oren moet zitten hoor…maargoed…we zijn ouder…wijzer…hihih)



begint wel tekriebelen hoor…wil het weten…maar denk dat het nu nog helemaal geen zin heeft om tetesten…zeker als mijn cyclus stiekem toch 28 is…zijn we weer een paar dagen verder voor we kunnen testen…



zo en nu ga ik echt …ff plat hahaha

tot over een uurtje ofzo hahahahah

zeg diaantje, heb jij ook die testen die ik besteld heb? Die paars-witte?

Hoe gebruik jij ze? erop plassen of in een potje duwen? ik was ze hier even aan het bekijken. :mrgreen:

@Liz wrote:

zeg diaantje, heb jij ook die testen die ik besteld heb? Die paars-witte?

Hoe gebruik jij ze? erop plassen of in een potje duwen? ik was ze hier even aan het bekijken. :mrgreen:






was er toch nog ff…kom zoveel dingen tegen online hahaha

ik heb de cassette’s…platte witte…zit een pipetje bij om er op tedruppelen…maarrrrrrrrr…heb ook de midstream besteld…moet je w.s ff in een potje plassen, en er even in houden… zit er geen beschrijving bij?



aangezien ik denk ik toch niet zwanger ben…kan ik extra testen wel nodig hebben hihihihi

@diaantje17 wrote:





aangezien ik denk ik toch niet zwanger ben…kan ik extra testen wel nodig hebben hihihihi
haha je weet nooit hé, en je bent net zoals ik nog maar net begonnen dus infeite hebben we nog wel even hé, ik zou wel graag zwanger zijn voor eind van het jaar.

@Liz wrote:

@diaantje17 wrote:




aangezien ik denk ik toch niet zwanger ben…kan ik extra testen wel nodig hebben hihihihi
haha je weet nooit hé, en je bent net zoals ik nog maar net begonnen dus infeite hebben we nog wel even hé, ik zou wel graag zwanger zijn voor eind van het jaar.




heb voor mezelf een grens getrokken …voor mijn 35 ste de 3e…anders is het klaar…dan word het leeftijds verschil wel heel erg groot …word in augustus ( 17e) 34…dus moet zeker niet telang gaan duren…

je hebt gelijk hoor, anders ben je 60 en zit je nog met een baby aan je borst haha ik ben er 29 dus ik heb nog wel even, alhoewel ik ook geen jaren meer wil wachten. toen mijn hubbie en ik net getrouwd waren spraken we van vier kinderen, nu zijn we reeds aan de helft :mrgreen: .

Dat zal wel leuk zijn voor je grote jongens zo een klein babyzusje of broertje erbij in de toekomst. Heb jij ooit borstvoeding gegeven? Ik heb het geprobeerd maar vond het zo verschrikkelijk pijnlijk dat ik ermee gestopt ben, jammer vind ik dat wel. Ben ook twee keer in ziekenhuis bevallen :smiley:

@Liz wrote:

je hebt gelijk hoor, anders ben je 60 en zit je nog met een baby aan je borst haha ik ben er 29 dus ik heb nog wel even, alhoewel ik ook geen jaren meer wil wachten. toen mijn hubbie en ik net getrouwd waren spraken we van vier kinderen, nu zijn we reeds aan de helft :mrgreen: .

Dat zal wel leuk zijn voor je grote jongens zo een klein babyzusje of broertje erbij in de toekomst. Heb jij ooit borstvoeding gegeven? Ik heb het geprobeerd maar vond het zo verschrikkelijk pijnlijk dat ik ermee gestopt ben, jammer vind ik dat wel. Ben ook twee keer in ziekenhuis bevallen :smiley:






zo we zijn er weer…lag heerlijk tot hier het noodweer uitbrak…achter staat alles blank.



maargoed…even over je vragen…




  • De jongens vinden het super dat er ooit een klein brusje komt…al heeft kenny wel gezegt dat hij toch niet verplicht mee moet als “ze” naar ballet of paardrijden gaat…slecht voor zijn image hihihi

    Voor Marv maakt neit niet uit of het nou een broertje of zusje word…er word voetbal geleerd!!!..is zijn passie en blijkt er ook nog talent voor tehebben …
  • Ik heb met Kenny 4 maanden borstvoedig gegeven, met Marv 2, maar dat kwam omdat hij 2 keer kort achter elkaar in het ziekenhuis kwam teliggen, de erste keer was hij net een paar dagen oud en ben bij hem gebleven 2 weken, hubbie kon gelukkig thuis blijven dus was kenny ook onder de pannen …de 2e had ik zoiets …tja en kenny dan want hubbie moest een maand op oefening…(is wel op en neer gevlogen om marv tebezoeken, maar leuk is anders) …heb toen proberen te kolven maar was dat al heeeeeel snel beu (voelde me net een koe…verschrikkelijk), dus heb gezegd dan maar op de fles…ben van plan met de 3e het langer voltehouden…marja…tijd zal het leren hahaha
  • Ik ben met Kenneth in het ziekenhuis bevallen…de 1e…dus wist ik veel…leek me veiliger.

    Met Marv lekker thuis, heerlijk…lekker in mijn eigen omgeving…zou het nu weer willen, maar ze hebben geloof ik hier geen verloskundige praktijk( woon nog maar 3 maanden hier) mijn schoonzusje moest toen der tijd bevallen in het ziekenhuis in Arnhem…



    Ben je ook op zwangerschaps gym geweest?..ik niet…vond het niets …allemaal puffende mutsen…en ik moet zeggen…niets gemist hoor…puffen doe je evengoed wel hihihih



    en?..heb je al getest??? hihihi

hey meid,

lig hier groen van de misselijkheid heb dan maar een test gedaan en het is NEGATIEF :twisted: :twisted: ofwel is het te vroeg of wel is er dus iets grondig mis met mijn maag, ik ga nu even horizontaal :?

@Liz wrote:

hey meid,

lig hier groen van de misselijkheid heb dan maar een test gedaan en het is NEGATIEF :twisted: :twisted: ofwel is het te vroeg of wel is er dus iets grondig mis met mijn maag, ik ga nu even horizontaal :?




Ahhhhh jammer meis…

laten we er maar op houden dat het tevroeg is geweest…over 2 dagen gewoon nog een keer…he en komt dat ff mooi uit…is het zondag… :mrgreen:



lekker ff liggen meis, en een koppie thee…(niet liggend drinken muts…is heet :?)



laterrrrrrrrrrrrrrrr

hier ben ik weer, heb niks gerust hoor heb lekker liggen badderen maar dit hielp ook niet echt, ben zo moe zeg wat is dat nou met mij? Ik heb beetje granen gegeten nu dus hoop dat het straks weer niet zwaar op de maag ligt.



Zeg Diaantje, heb jij dan geen schrik voor de extra kilo’s? Ik weet niet of ik het al vermeld had maar bij mijn eerste zws zijn de kilo’s er niet meer afgegaan, nu ook niet dus dat beloofd hé, niet dat ik echt oplet wat ik eet hoor maar fijn is anders hé. Ik ga het hierbij laten tot morgen nog eens hé.

@Liz wrote:

hier ben ik weer, heb niks gerust hoor heb lekker liggen badderen maar dit hielp ook niet echt, ben zo moe zeg wat is dat nou met mij? Ik heb beetje granen gegeten nu dus hoop dat het straks weer niet zwaar op de maag ligt.



Zeg Diaantje, heb jij dan geen schrik voor de extra kilo’s? Ik weet niet of ik het al vermeld had maar bij mijn eerste zws zijn de kilo’s er niet meer afgegaan, nu ook niet dus dat beloofd hé, niet dat ik echt oplet wat ik eet hoor maar fijn is anders hé. Ik ga het hierbij laten tot morgen nog eens hé.




he meis, hoop dat het morgen beter is qua misselijkheid…zeg altijd maar…als het voor een goed doel is prima…maar word je alsnog ongi…KAPPEN DAN !!!



Wat die kilo’s betreft, ben met de 1e alles weer kwijt geraakt in een jaar (15 kilo), met de 2e ging het er duds niet meer af…heb besloten dat met de 3e ik gewoon aan de SB ga, want wil echt minder gaan wegen…weeg nu weer 70…wil echt minder wegen…ik ga even de pizza’s in de oven knallen…vrijdag is pizza dag hier…ik ga aan een koppie soep…want ik kan al een paar dagen niet echt eten…waar dat aan ligt… geen idee…heb echt totaal geen trek…moet me echt eraan zetten anders eet ik niets…WHO NEEDS SB…gewoon ontpillen hihihih



Tot morgen meis!!!