eet ze enne van die SB wil ik wel wat meer weten , ik heb hier drie boeken van haar maar ik vind het zo vervelend dat ik er geen fut voor heb om eraan te beginnen. haha
Tot morgen!! Nadien zullen we samen SB’en :-*
@Liz wrote:
eet ze enne van die SB wil ik wel wat meer weten , ik heb hier drie boeken van haar maar ik vind het zo vervelend dat ik er geen fut voor heb om eraan te beginnen. haha
Tot morgen!! Nadien zullen we samen SB’en :-*
gaat helemaal goed komen dan!!
heb trouwens pijn in mijn linkerbil bij mijn stuitje…echt maf, heb niets geks gedaan ofzo…
pfffff…
goeiemorgen dametjes,
hoe gaat het hier? Ik ben net wakker haha manlief heeft me eens langer laten slapen. Nog geen menstruatie wel pijn in de onderbuik dus ik vermoed dat ze er vandaag of morgen of maandag wel zullen zijn. Hoe gaat het met jou?
@Liz wrote:
goeiemorgen dametjes,
hoe gaat het hier? Ik ben net wakker haha manlief heeft me eens langer laten slapen. Nog geen menstruatie wel pijn in de onderbuik dus ik vermoed dat ze er vandaag of morgen of maandag wel zullen zijn. Hoe gaat het met jou?
tja…geloof wel dat de duiveltjes zijn gekomen, had roze met afvegen…dus ga er maar vanuit…pffff cyclus dus van 24…schiet net echt op zo hahahah
nouja…moet jij het maar doen voor ons hihihi

Hey Diaantje,
wat jammer maar ja de eerste ronde het zou nogal snel zijn hé, geen paniek en ja een beetje roze wil toch niet zeggen dat het gaat overgaan naar rood of is dat altijd zo bij jou? Ben net wakker heb weer liggen slapen van 2 tot 5 jeetje zeg, ondertusen is hubbie een afsluiting aan het zetten voor onze konijntjes haha. In ieder geval nu voel ik niks meer ,dus ik denk dat ze er ook wel zullen doorkomen morgen of overmorgen nou ja dan gaan we er toch weer lekker samen voor hé.
@Liz wrote:
Hey Diaantje,
wat jammer maar ja de eerste ronde het zou nogal snel zijn hé, geen paniek en ja een beetje roze wil toch niet zeggen dat het gaat overgaan naar rood of is dat altijd zo bij jou? Ben net wakker heb weer liggen slapen van 2 tot 5 jeetje zeg, ondertusen is hubbie een afsluiting aan het zetten voor onze konijntjes haha. In ieder geval nu voel ik niks meer ,dus ik denk dat ze er ook wel zullen doorkomen morgen of overmorgen nou ja dan gaan we er toch weer lekker samen voor hé.
Ja tuurlijk gaan we samen door dan…maar hoop toch echt voor je dat jij een mooie test kan laten zien morgen of maandag…iemand moet het toch zijn hier!!! hahahah…is trouwens onze 2e ronde…gaan nu de 3e in ( iemand die pendelt op een andere site heeft gependelt dat augustus mijn maand zou zijn dus wie weet hihihi)…maargoed…er zijn meiden bij die jaren bezig zijn…dus mij hoor je niet klagen!!
ga zo ff lekker ontspannen…zit niet echt lekker in mijn vel…tot morgen meis, en mocht je gaan testen…HEEL VEEL HCG-TJES TOE GEWENST !!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hey Diaantje goeiemorgen
Heb zonet getest met ochtendurine en het is alweer negatief, pff gek word ik er van, ik zit natuurlijk aan dag 30 dus mijn drie vorige waren 31 dagen dus ben ik maar vanaf dinsdag overtijd zeg maar, in ieder geval ik laat het niet aan mijn hart komen(ook al heb ik nu pijnlijke tepels erbij) ik ga even lekker shoppen, geld uitgeven haha en we zien dan wel weer.
doeiii!!
@Liz wrote:
Hey Diaantje goeiemorgen
Heb zonet getest met ochtendurine en het is alweer negatief, pff gek word ik er van, ik zit natuurlijk aan dag 30 dus mijn drie vorige waren 31 dagen dus ben ik maar vanaf dinsdag overtijd zeg maar, in ieder geval ik laat het niet aan mijn hart komen(ook al heb ik nu pijnlijke tepels erbij) ik ga even lekker shoppen, geld uitgeven haha en we zien dan wel weer.
doeiii!!
jammer meis, maar je moet maar zo denken …geen bloed is goed hahahah
En wat is er nu lekkerder dan emo shoppen hihihi
Hier is het nu wel volledig doorgebroken…, heb gisteren maar gewoon een vakantie geboekt…lekker ff eruit…ff er niet bij na denken
Klein nadeel…we gaan met z’n 8en in één huisje…en in die week is net mijn ei sprong…hmmmm…word heel crea klussen …en zacht hihihih

pfffff ben er dus in mijn vakantie wel weer mee bezig hahaha :lol:
shopse meis!!

zo zo ben net thuis, heb het er eens goed van gepakt haha mijn tepels doen sinds vandaag echt enorm pijn niet normaal terwijl ik dat vroeger nooit had vooraleer te moeten menstrueren. Weet je Diaantje, ik hoop er niet op hoor, want ik heb nu al twee testen gedaan, een keer met ochtendurine 2 dagen voor mijn NOD en dan nog een keer en het geeft geen tweede streep terwijl op die testen staat dat ze reeds voor de NOD al kunnen aangeven of je zwanger bent, dus beetje vreemd niet?
In ieder geval morgen ben ik 31 dagen wat ik anders ook heb misschien duren ze nu wel 33 dagen of meer :evil:
In ieder geval ik focus me er niet teveel meer op , heb wel nog last met de maag en die vervelende borsten, heb al schrik dat er iets anders aan de hand is
Hoi Liz,
Ook ik heb erge buikkrampen iedere keer. Als ik niet bezig was met zwanger worden zou je idd denken dat het iets met je maag/darmen/nieren zou zijn. Ga er nu maar vanuit dat het met ontpillen/zwanger worden te maken heeft, maar is soms haast niet te doen die pijn.
Ben dan wel blij dat ik zo te lezen niet de enige ben die dat heeft, zal er dus allemaal wel bij horen.
Sterkte meid en rustig afwachten of je wel of niet ongi wordt.
goeiemorgen dames,
Alweer getest haha en negatief, zou het nu aan die testen liggen? :mrgreen: we wachten af hé, Diaantje jij bent al aan het afwachten voor augustus zeker voor je vruchtbare periode? Is het daar ook zo’n hondenweer? Hubbie is lekker thuis vandaag dus gaan we straks om een boekenkast naar Ikea. Tot later!!
@Liz wrote:
goeiemorgen dames,
Alweer getest haha en negatief, zou het nu aan die testen liggen? :mrgreen: we wachten af hé, Diaantje jij bent al aan het afwachten voor augustus zeker voor je vruchtbare periode? Is het daar ook zo’n hondenweer? Hubbie is lekker thuis vandaag dus gaan we straks om een boekenkast naar Ikea. Tot later!!
jeetje meis…das dan echt balen he…schiet zo niet op…je hebt best kans dat het dan toch nog temaken heeft met dat ontpillen…had ik de eerste maand ook zo last van…tot het belachelijke aantoe!!..
Laat dan die ongi maar komen dan zou ik dan zeggen, in iedergeval dat je weet waar je aan toe bent… want dit schiet toch ook niet op he …
Wat mijn vruchtbare periode betreft…pffff…ja dat word nog lachen…hebben een weekje huttenheugte geboekt ( vrijdag gaan we ), we gaan met z’n 8en ( vorig jaar ook en dat was bere gezellie)…klein detail is dat we deze keer met zijn 8en in één huisje gaan ( er waren helaas dit jaar geen meerdere huisjes beschikbaar voor last minutes)…en mijn ei heb ik dus net die week…HOE DOM KUN JE ZIJN !!! :wall: :doh: :wall: :doh:
Dus dat word héééééééeé’l zachtjes klussen hihih :silenced:
@bullie wrote:
Hoi Liz,
Ook ik heb erge buikkrampen iedere keer. Als ik niet bezig was met zwanger worden zou je idd denken dat het iets met je maag/darmen/nieren zou zijn. Ga er nu maar vanuit dat het met ontpillen/zwanger worden te maken heeft, maar is soms haast niet te doen die pijn.
Ben dan wel blij dat ik zo te lezen niet de enige ben die dat heeft, zal er dus allemaal wel bij horen.
Sterkte meid en rustig afwachten of je wel of niet ongi wordt.
dit is je eerste maand he zonder pil ?..had ik toen ook …jeetje…lag bijna tejanken in bed zo zeer…werd er soms gewoon wakker van…deze maand helemaal niets…geen pijn…helemaal niets (moet je eerlijk bekennen dat ik daar eigenlijk nog onrustiger van werd… :? )
Hoop dat het gauw beter word meis, en dat je wellicht heel gauw een mooie test in handen hebt…moet je zien hoe snel je het vergeten bent

Meis het kan niet aan het ontpillen liggen hé want ik neem al meer dan twee jaar geen pil meer snappie? In ieder geval ik wacht en wacht en wacht :x
Ik doe er even een foto bij van de laatste test, als ik die vergelijk met die van vrijdag of zaterdag dan zie ik nu een lichte streep en voorheen niks, maar ik denk dat ik mezel maar wat wijs maak. wat vinden jullie?
hoi meiden,
mag ik hier ook meekletsen?
ik ben julie, 22 en net terug gestopt met de pil.
wij hebben al een dochter Rayana van 2 jaar.
ik ben vorig jaar oktober al gestopt met de pil maar na een paar maanden bleek ik cystes te hebben waardoor ik terug aan de pil moest. deze zijn nu weg en nu stop ik er terug mee.
mijn nod is 19 augustus (denk ik, ik heb wel eerder maffe cyclussen gehad van 60 dagen enzo hihi)
is er al iemand kandidaat om een lijstje te maken?
doeiii :-* :-* :-*
ps liz ik zie helaas niets de link is verwijderd volgens mij :?
Is de test nu beter?
Ik wil gerust een lijstje maken, ik zal mijn gegevens geven en dan quotten jullie en vullen jullie bij goed?
Liz, twee kindjes, ronde 1 voor een derde kindje.
ik zie toch ook een streepje hoor :think: :mrgreen:
afwachten hé, waarschijnlijk is het omdat de hcg lichtjes in mijn urine zit
Vul jij het lijstje even aan bellenblaasje?
@Liz wrote:
Liz, twee kindjes, ronde 1 voor een derde kindje.
Julie, 1 kindje, ronde 1 voor tweede kindje
zoiets?
ik had eerder ook een licht positieve test ik stuur even het linkje
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=42143